Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 18:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hardwell - Make The World Ours (REVRSP143)

Label: Revealed Recordings
WEB release: 30/06/2017

Tracks:
Hardwell - Make The World Ours

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette track, ook onverwacht om dit gelijk in een endshow te horen/zien :worship:
Ben overigens wel benieuwd of dit helemaal solo gemaakt is, of met hulp van bijv. Sephyx of Atmozfears..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij begint 7:39, niet 8:25.

Hulp gehad van NC misschien? Maar geloof ook wel dat Hardwell dit zelf kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardwell had al langer sympathie voor de muziek en de scene. Mooi dat ie dan zo'n track weet neer te zetten. Goeie plaat wel :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 19:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hele vette plaat, heerlijke melodie!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Vette track, ook onverwacht om dit gelijk in een endshow te horen/zien :worship:
Ben overigens wel benieuwd of dit helemaal solo gemaakt is, of met hulp van bijv. Sephyx of Atmozfears..


Mijn gedachten ook inderdaad. Hele vette plaat dit maar ik vraag me af of hij dit dan volledig zelf gedaan zou hebben( iets dat ik hem dat niet toe in staat acht), want dit is kwalitatief allemaal echt wel heel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 19:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Best wel een prima track, zit technisch goed in elkaar en de melodie klinkt EDM achtig op een positieve manier. Ben benieuwd wat me nog meer van Hardwell gaan horen, verwacht eigenlijk niet dat dit bij een plaat blijft. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg lekkere plaat idd! Zit goed in elkaar. Benieuwd wat hij nog meer gaat laten zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw! Ontzettend vette melodie :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 19:44 
 
Hardtraxxer

Nieuwe hype, Hardwell gaat overstappen naar Hardstyle!! erg lekkere plaat hoor was genieten zaterdag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uh ja trouwens. Dit lijkt best wel veel op Spaceship. Zag het in de comments op Facebook. Melo kwam me al bekend voor. Dit maakt het meteen niets bijzonders eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 19:45 
 
Hardtraxx Addict

Heeel erg vet dit :worship: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dit de vetste track uit de endshow! Ontzettend gaaf zeg :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Uh ja trouwens. Dit lijkt best wel veel op Spaceship. Zag het in de comments op Facebook. Melo kwam me al bekend voor. Dit maakt het meteen niets bijzonders eigenlijk


grapje zeker
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je goed luistert, hoor je wel duidelijk overeenkomsten in de melo. Niets bijzonders is misschien wel een groot woord, kon ik beter zeggen geef ik toe :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 20:47 
 
Hardtraxxer

RoyAPO schreef:
Uh ja trouwens. Dit lijkt best wel veel op Spaceship. Zag het in de comments op Facebook. Melo kwam me al bekend voor. Dit maakt het meteen niets bijzonders eigenlijk


Is er soms een wedstrijd gaande om bij elke nieuwe plaat meteen een andere plaat te zoeken waar het van 'gejat' zou zijn... vind dit echt niet op spaceship lijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 21:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik denk wel degelijk dat Hardwell dit helemaal zelf in elkaar gezet, met misschien wat laatste afwerkingen van een Atmozfears ofzo. Ik denk namelijk echt wel dat Hardwell een belachelijk goede producer is, maar dat je dat in de House niet helemaal eruit kan laten komen. Voor m'n gevoel geeft het produceren van Hardstyle toch een soort toegang tot extra sounds toepassen etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 22:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zieke plaat ja :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je zou maar denken dat Hardwell dit niet helemaal zelf heeft gemaakt, hallo zeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 22:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja, dit klink wel lekker. Vooral de break vind ik heel vet. Idd, hij zal wel een stukje kunnne producen en als hij de nodige kwalitatieve hardstyle door zijn gehoor heeft gehad zal hij na een tijdje oefenen zeker wel een mooi hardstyle plaatje kunnne producen zoals deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet verwacht, maar vette plaat hoor :)
Klinkt kwalitatief ook gewoon erg sterk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2017 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is echt wel met hulp geproduceerd hoor. Prima plaat trouwens verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 00:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heerlijk plaatje hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Backstabber schreef:
RoyAPO schreef:
Uh ja trouwens. Dit lijkt best wel veel op Spaceship. Zag het in de comments op Facebook. Melo kwam me al bekend voor. Dit maakt het meteen niets bijzonders eigenlijk


Is er soms een wedstrijd gaande om bij elke nieuwe plaat meteen een andere plaat te zoeken waar het van 'gejat' zou zijn... vind dit echt niet op spaceship lijken

Niet te zoeken maar het kwam me gewoon bekend voor. En daarna keek ik op Facebook en zag ik die plaat staan. Maarja, was iets te overdreven en kon beter zeggen dat het erop lijkt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 09:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het echt belachelijk dat er mensen denken dat Hardwell dit niet zelf gemaakt zou hebben. Dan schat je de kwaliteiten van een producer als Hardwell laag in. Heb ook ooit in een artikel gelezen dat Hardwell vroeger begonnen is met het produceren van hardstyle, maar zijn interesses anders zijn gaan liggen en toen house is gaan maken.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle