Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 16:41 
 
Hardtraxx Veteran

Vind m wel vet gedaan, wist alleen niet dat het zo'n erge hel voor hem was om EDM te maken als deze video uitbeeldt. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had wel iets beters verwachten, maar zou het ook niet meteen slecht noemen.

Om nog aan toe te voegen. Het is beter dan weer een clip gemaakt uit beelden van een festival met wat fancy effecten eraan toegevoegd. Juich dit wel toe :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke originele videoclip en een leuk nummer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 17:12 
 
Hardtraxx Elite

Toffe clip, einde maakt het helemaal af! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clip vind ik een beetje onzin. Track is wel ok maar niet speciaal ofzo, maar zal wel weer een beetje onterecht in de Q-Dance top 10 belanden, want Headhunterz. Wel benieuwd naar meerdere Headhunterz tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 18:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Hele vette videoclip en de track zelf blijft goud. Echt tof dat 'tie terug is :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 21:32 
 
Hardtraxxer

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Clip vind ik een beetje onzin. Track is wel ok maar niet speciaal ofzo, maar zal wel weer een beetje onterecht in de Q-Dance top 10 belanden, want Headhunterz. Wel benieuwd naar meerdere Headhunterz tracks.


Het is in principe een populariteitswedstrijd toch? Track met meeste stemmen eindigt hoger. Dan kan je het onterecht vinden, maar stemmen zijn stemmen. (als de stemmen eerlijk worden geteld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2017 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
TSFH schreef:
Maar zal wel weer een beetje onterecht in de Q-Dance top 10 belanden, want Headhunterz.


Hoezo onterecht? Als het grotendeel nou eenmaal op die track gaat stemmen. Destiny staat bij mij ook sowieso in de top 10 ^^


Ik weet zeker dat als de plaat bijv van Bass Modulators ofzo was geweest, er niet zoveel aandacht aan geschonken werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat muziek niet rationeel is. Komt ook beetje gevoel bij kijken. Als je fan bent van heady en hij maakt weer een tof liedje na zoveel jaren, ja dan is het gewoon lekker weetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 00:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pff ik kan hier echt helemaal niks mee. Voor mij moet hardstyle toch een beetje power bevatten. Ik vind dit echt cheesy, krachtloze muziek. Ik wil de hype wel snappen, maar ik haak toch echt af als ik dit hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 15:53 
 
Hardtraxx Addict

Jonas schreef:
Pff ik kan hier echt helemaal niks mee. Voor mij moet hardstyle toch een beetje power bevatten. Ik vind dit echt cheesy, krachtloze muziek. Ik wil de hype wel snappen, maar ik haak toch echt af als ik dit hoor.

Dit. Super tof dat HHZ terug is hoor, daar niet van, maar echt hoogstaand vind ik deze plaat nou ook weer niet. Een degelijke plaat, niks meer of minder. Had wel wat meer verwacht van deze resurrection eigenlijk. Even afwachten wat de toekomst biedt.

makrooy schreef:
Omdat muziek niet rationeel is. Komt ook beetje gevoel bij kijken. Als je fan bent van heady en hij maakt weer een tof liedje na zoveel jaren, ja dan is het gewoon lekker weetje.

Dit klopt niet helemaal imo. Muziek is inderdaad niet rationeel, maar het gevoel dat bepaalde nummers opwekken hoort niet geassocieerd te worden met de naam van de producer. Dat er na zo veel jaar weer een headhunterz plaat tevoorschijn komt kan ik nog wel associeren met een ''hhz-gevoel'' omdat zijn stijl een tijd is weggeweest, maar met je laatste zin insinueer je wel een ''het is van hhz, dus het is goed'' motivatie.

Jammer dat zo veel mensen niet kritisch kijken naar een stuk muziek maar het bestempelen als goed/lekker/whatever puur om de naam die er voor staat. En al helemaal jammer dat die ranglijsten daar op gebaseerd zijn. Veel mensen gebruiken die lijsten ook als uitgangspunt voor wat wel en niet (kwalitatief) goed is namelijk. Beetje hoe de scene wordt gebiast door de media helaas. Gaat naar mijn mening sterk ten koste van de kwaliteit van wat er tegenwoordig allemaal wel niet wordt uitgebracht, en ik vind het echt een schande dat hier zo vaak gebruik van wordt gemaakt door de producers zelf. Maar ja zo werkt de media nou eenmaal en ik zal wel weer in de minderheid zijn wat dit betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Jonas schreef:
Pff ik kan hier echt helemaal niks mee. Voor mij moet hardstyle toch een beetje power bevatten. Ik vind dit echt cheesy, krachtloze muziek. Ik wil de hype wel snappen, maar ik haak toch echt af als ik dit hoor.

Dit. Super tof dat HHZ terug is hoor, daar niet van, maar echt hoogstaand vind ik deze plaat nou ook weer niet. Een degelijke plaat, niks meer of minder. Had wel wat meer verwacht van deze resurrection eigenlijk. Even afwachten wat de toekomst biedt.

makrooy schreef:
Omdat muziek niet rationeel is. Komt ook beetje gevoel bij kijken. Als je fan bent van heady en hij maakt weer een tof liedje na zoveel jaren, ja dan is het gewoon lekker weetje.

Dit klopt niet helemaal imo. Muziek is inderdaad niet rationeel, maar het gevoel dat bepaalde nummers opwekken hoort niet geassocieerd te worden met de naam van de producer. Dat er na zo veel jaar weer een headhunterz plaat tevoorschijn komt kan ik nog wel associeren met een ''hhz-gevoel'' omdat zijn stijl een tijd is weggeweest, maar met je laatste zin insinueer je wel een ''het is van hhz, dus het is goed'' motivatie.

Jammer dat zo veel mensen niet kritisch kijken naar een stuk muziek maar het bestempelen als goed/lekker/whatever puur om de naam die er voor staat. En al helemaal jammer dat die ranglijsten daar op gebaseerd zijn. Veel mensen gebruiken die lijsten ook als uitgangspunt voor wat wel en niet (kwalitatief) goed is namelijk. Beetje hoe de scene wordt gebiast door de media helaas. Gaat naar mijn mening sterk ten koste van de kwaliteit van wat er tegenwoordig allemaal wel niet wordt uitgebracht, en ik vind het echt een schande dat hier zo vaak gebruik van wordt gemaakt door de producers zelf. Maar ja zo werkt de media nou eenmaal en ik zal wel weer in de minderheid zijn wat dit betreft.


Ben toch wel heel erg benieuwd wie of wat je dan als media bestempelt? Hardstyle.com ranglijstjes zijn gebaseerd op het aantal verkopen dus het medium zelf is nauwelijks een sturende factor, hooguit een bevestiging. Ht en Harderstate zijn behoorlijk kritisch en misschien nog wel eerder gebiased door de meer underground artiesten dan de grote namen waar jij het over hebt. Dan heb je misschien nog Youtube mixen met veel views, maar die stoppen er ook vaak platen in van producers met een C-F niveau en de meest onmogelijke artiestennamen. Misschien komt HardNews of Alive At Night nog het dichtste bij de term 'media', maar ook zij produceren best veel content over underground stromingen/artiesten dus ook dat vind ik geen sterk voorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Dit klopt niet helemaal imo. Muziek is inderdaad niet rationeel, maar het gevoel dat bepaalde nummers opwekken hoort niet geassocieerd te worden met de naam van de producer. Dat er na zo veel jaar weer een headhunterz plaat tevoorschijn komt kan ik nog wel associeren met een ''hhz-gevoel'' omdat zijn stijl een tijd is weggeweest, maar met je laatste zin insinueer je wel een ''het is van hhz, dus het is goed'' motivatie.

Jammer dat zo veel mensen niet kritisch kijken naar een stuk muziek maar het bestempelen als goed/lekker/whatever puur om de naam die er voor staat. En al helemaal jammer dat die ranglijsten daar op gebaseerd zijn. Veel mensen gebruiken die lijsten ook als uitgangspunt voor wat wel en niet (kwalitatief) goed is namelijk. Beetje hoe de scene wordt gebiast door de media helaas. Gaat naar mijn mening sterk ten koste van de kwaliteit van wat er tegenwoordig allemaal wel niet wordt uitgebracht, en ik vind het echt een schande dat hier zo vaak gebruik van wordt gemaakt door de producers zelf. Maar ja zo werkt de media nou eenmaal en ik zal wel weer in de minderheid zijn wat dit betreft.


Nouja ik heb lange tijd zijn vlogs gevolgd, als ik dan bij DQ eindshow sta en ik hoor een bekend deuntje die ik in zijn vlogs eerder heb gehoord, dan brengt dat een euforisch gevoel naar boven.

En nee dat insinueer ik absoluut niet, zo interpreteer jij het gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 18:41 
 
Hardtraxx Addict

Leonidas schreef:
Ben toch wel heel erg benieuwd wie of wat je dan als media bestempelt?

Media is inderdaad niet het goede woord. Marketing zou beter volstaan. De media heeft hier (gelukkig nog) weinig invloed op. Laten we hopen dat het niet zo ver komt.

Leonidas schreef:
Ht en Harderstate zijn behoorlijk kritisch en misschien nog wel eerder gebiased door de meer underground artiesten dan de grote namen waar jij het over hebt.

Dit is volslagen onzin. Zeker nu in 2017. De mainstream heeft de scene echt al jaren geleden met grote overmacht overgenomen. De fora tegenwoordig zijn daarmee ook totaal niet meer zoals vroeger en zitten voornamelijk vol met dagjesmensen. Ja, ook Hardtraxx.

makrooy schreef:
Nouja ik heb lange tijd zijn vlogs gevolgd, als ik dan bij DQ eindshow sta en ik hoor een bekend deuntje die ik in zijn vlogs eerder heb gehoord, dan brengt dat een euforisch gevoel naar boven.

En nee dat insinueer ik absoluut niet, zo interpreteer jij het gewoon.

Ik zeg toch ook juist dat een wederkerende headhunterz voor dat gevoel kan zorgen? Wat jij zegt is dat als headhunterz na zo veel jaar weer een liedje maakt ''ja dan is het gewoon weer lekker weetje''. Ik vraag me dan af of het lekker is omdat het headhunterz is die na zoveel tijd weer met een productie komt, of dat het komt omdát het headhunterz is. Vandaar de insinuering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Deze plaat wordt trouwens niet 3/4x gedraaid op elk feest


Great Spirit (Wildstylez Remix) ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

InfinI je doet echt moeilijk man
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 19:19 
 
Hardtraxx Addict

Je hoeft niet te reageren he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 20:12 
 
Hardtraxx Crew

Headhunterz - Destiny (Q161)

Label: Q-Dance Records
WEB release: 01/09/2017

Tracks:
Headhunterz - Destiny

Samples:


Bron:
Q-Dance schreef:
Headhunterz' nieuwste track wordt vrijdag 1 september uitgebracht bij Q-dance Records.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2017 23:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij wordt nog in 2017 gereleased. Dan weten we de nummer 1 van de Q-Dance top 100 ook wel weer. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 00:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Hij wordt nog in 2017 gereleased. Dan weten we de nummer 1 van de Q-Dance top 100 ook wel weer. :whistle:

Uit mijn research is gebleken dat je een track moet premieren in de zomer en/of releasen in augustus of september om de meeste kans te maken winst van de Q-Dance top 100. Deze track maakt dus een zeer grote kans.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 09:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het blijft grappig om te zien, seven tussen al het euforisch geweld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 10:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Het blijft een grappig om te zien, seven tussen al het euforisch geweld.

2014 was dan ook wel een erg slecht hardstyle jaar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 11:37 
 
Hardtraxx Addict

makrooy schreef:
Het blijft grappig om te zien, seven tussen al het euforisch geweld.

:lol: :lol: :lol:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle