Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 12:50 
 
Hardtraxxer

Wat een geniaal album :loving: Elke plaat pakte me direct na de 1e keer luisteren. Favorietjes zijn Still standin' en No One Can Stop Us Now :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook even een kort oordeel geven. Kende voordat ik het album luisterde alleen Destiny en Takin' It Back. Ben ook niet naar zijn Return feest geweest.

Rescue Me: Mid-intro doet me denken aan de HHZ platen van rond 2011/2012, en dat is positief. Fijn sfeertje in de break en een heerlijke melodie in de climax. Top nummer dit :D

Takin' It Back: Heb deze al een redelijk aantal keren geluisterd en heb enorm moeten wennen aan de vocals, inmiddels kan ik ze wel waarderen. Verder heeft dit nummer echt een enorm aanstekelijke melodie, die erg goed blijft hangen.

No One Can Stop Us Now: Hoe ze die throwback naar Tonight gemaakt hebben in de mid en break is echt heel vet gedaan. Melodie pakt me nog niet helemaal. Denk dat dit nummer over het algemeen nog enorm kan groeien bij mij als ik het vaker ga luisteren. Toen ik hem voor de 2e keer luisterde net kon ik de melodie al wat meer waarderen.

Destiny: Deze kende ik natuurlijk al. In dit nummer zit niet echt iets wat er boven of onderuit springt, maar al met al gewoon een erg fijn plaatje. Wel pluspuntje voor de filmische break.

Still Standin': Vervelende vocals en beetje een gare mid-intro. Prima melodie wel, maar ook niet meer dan dat. Matig nummer.

Path Of The Hunter: In tegenstelling tot Still Standin', kan ik de mid-intro hier al een stuk beter waarderen op de een of andere manier. De climaxen zijn echt gruwelijk lekker :loving:

Our Church: Ik kan de stijl van Sub Zero Project erg waarderen, alleen op Unity na weten hun laatste paar nummers mij niet meer te pakken. Fijne sfeer in dit nummer weer. Alleen past de mid-intro er echt totaal niet bij, klinkt veel te geforceerd naar mijn mening helaas. Break en melodie zijn wel erg lekker.

Voor mij springen Rescue Me en Path Of The Hunter er het meest uit. Vooral Path Of The Hunter doet het erg goed bij mij. Verder kan ik Takin' It Back ook erg waarderen maar die kende ik al :P Still Standin' en Our Church vallen mij helaas wat tegen, maar voor de rest is dit een sterk mini-album! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 14:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er zitten echt hele sterke platen tussen. Uitschieters zijn voor mij Path of the Hunter, No One Can Stop Us Now, en Still Standin.

En dan Rescue Me, wat een enorm vet sfeertje zit daar in :loving: Voor mij ook de beste track van het afgelopen jaar :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 14:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Paar keer goed geluisterd nu en ik kom tot het volgende oordeel:

1. No One Can Stop Us Now: 9+
2. Path of the Hunter: 8+
3. Still Standin': 7,5
4. Our Church: 7-
5. Rescue Me: 6
6. Destiny: 6
7. Takin' It Back: 5

Prima mini album met bovenste twee als uitschieters (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rescue Me: Wat een pareltje! Melodie kan een beetje in het hokje dragonborn, maar dan nog een stap vrolijker. Hele gave track!
Takin' It Back: Deze al heel vaak geluisterd, blijft echter een fijn nummer met veel drive.
No One Can Stop Us Now: Deze is boven mijn verwachtingen gestegen. De vocals net als tonight er erg goed in verwerkt en ook een plaat met veel drive. Denk dat ik deze voor nu heel veel vetter vindt dan de normale tonight.
Still Standin': Geen zeer bijzondere plaat, wel een met een wat stevigere kick. Zijn eigen vocals heeft ie ook goed gedaan en vertellen ook daadwerkelijk het verhaaltje in het kort.
Path of the Hunter: Fijne melodie, ook iets zwaardere kicks voor hhz' doen naar mijn idee. Klinkt goed!
Our Church: Valt toch wel veel de kant van SZP op. Wellicht dat hhz ook graag eens in dit stijltje wilde producen. De eerste 2 soorten kicks vind ik niet echt wat, maar zal live wel minder storen.

Moet zeggen, had buiten Takin' it back nog geen enkele andere plaat gehoord tot gisteren. Wel eens een ultra LQ stukje van hooguit een paar minuten, dus wist niet wat ik moest verwachten. Ik kan wel zeggen dat mijn verwachtingen zijn overtroffen en dat dit het wachten zeker waard was. Als hij deze lijn doortrekt en blijft 'experimenteren' met andere artiesten kan ik er alleen maar lof voor hebben! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 15:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zou wel grappig zijn als ze over n tijdje een alpa2 remix gaan maken voor no one can stop us now xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjumpeen schreef:
zou wel grappig zijn als ze over n tijdje een alpa2 remix gaan maken voor no one can stop us now xd


Ja even over die A2 remix dus, dat origineel en de A2 remix is voor mij een groot vaag gat. Ik ken de nummers wel, maar haal deze altijd door elkaar schijnbaar :lol:

Edit: weer even geluisterd en ik kan er weer even tegenaan :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 16:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjumpeen schreef:
Path of the thunder :worship:

Huh, die ken ik niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 16:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Idd, het is Sound of the Hunter hahahaha sukkel
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 16:25 
 
Hardtraxx Veteran

Zoals Hardstyle hoort te zijn. Stuk voor stuk lekkere tracks. Path of the hunter & Still Standin mijn favoriete
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 16:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
YWalen schreef:
Vind het ook een saai album. Geen nummer springt er echt uit voor mij. Misschien moet die het weer ff leren na zijn house uitstapje.


Dit snap ik dus niet, omdat het jou niks doet moet ie het maar weer ff leren na zijn house uitstapje? Dat het je niks doet oke, smaken verschillen, maar dat ie het is verleerd terwijl de reacties over het algemeen vrij lyrisch zijn?


Ik heb het totaal niet over productie technische dingen. Misschien is leren het verkeerde woord. Maar ik vind gewoon geen een nummer echt speciaal ofzo. Het is allemaal niet zo pakkend voor mij terwijl die dat vroeger juist goed kon. Ik hoop dat zijn stijl weer veranderd naar iets wat me wel pakt.

SimpleEffect schreef:
Dan ben ik benieuwd welk Hardstyle nummer er voor jou wel uit springt.


Om dan maar een 'relevant' nummertje te noemen. Ik vind Luminosity echt een top plaat. Ik zet die ook regelmatig op. Al de tracks op dit album ga ik dat niet doen. Nu is het ook niet eerlijk om dat van alle nummers te verwachten maar ik had wel minstens 1 pareltje verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 17:21 
 
Hardtraxxer

Echt wel een lekkere album. Gruwelijke tracks zitten er tussen. :love: :yay: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat dit de grootste hype ooit is, en ik totaal niet overtuigd ben tot nu toe ben ik nu echt heel erg benieuwd wat die hype etc nou gebracht heeft :)

1. Rescue Me, super gave melodie, prima track. Had ook wel een HHZ solo kunnen zijn, hoor geen enkele SR invloeden (wat die invloeden ook mogen zijn). 7.5/10

2. Takin' It Back, heb het idee alsof ik naar een valse stem en valse melodie zit te luisteren (is natuurlijk niet zo, klinkt wel zo). Verder heeft deze track niet zoveel, heel matig dus. 5/10

3. No One Can Stop Us, als Wildstylez & Noisecontrollers zich bij HHZ aansluiten komt hier vaak wel iets moois uit. En nu dus ook. Beetje Tonight 2.0, maar wel heel vet! Net als Rescue Me een super gave melodie, prima kicks en prima sfeer. 8/10

4. Destiny (Cinematic Edit), het origineel was wel een leuke plaat, niks bijzonders. Deze plaat is dus min of meer hetzelfde. Die andere break is wel leuk gedaan :) . 6.5/10

5. Still Standin', nice de Scantraxx Rootz screesh! Geen idee wat hij met de kick heeft gedaan, maar deze verpest de gehele track. Als die kick beter was geweest, was dit wel een 8 geweest. 6/10

6. Path of the Hunter, eerste kick wat ik hoor is Poing en dat is alles behalve goed :sleep: . Gelukkig komt daarna wel een prima stuk met een goede break en vette climax! Waarom moet die poing kick dan weer in de mid, snap deze keuze totaal niet. 6.5/10

7. Our Church, zoals velen weten heb ik niks met SZP. Toch is deze plaat mij 't meest bijgebleven toen ik HHZ zag op XQlusive. Vooral die mid ging live heel erg goed! Thuis doet 't me weinig dan weer, maar live was 't erg dik! Climax vind ik dan weer niet zoveel aan, saaie kick daar ook. 7/10

Al met al is de grote terugkeer van HHZ voor mij persoonlijk best wel een teleurstelling, en dat is jammer want ik had toch wel wat hoge verwachtingen. Je ziet hem bijna niet, het is steeds gissen op social media wat hij nou weer doet en dan valt dit album ook nog 's behoorlijk tegen. Met een 6.6 gemiddeld kan HHZ dus in mijn ogen veel beter dan wat hij hier laat horen. Ik heb liever zijn samenwerkingen of Project One platen, vooral bij Luminosity had ik echt een wauw gevoel en dat heb ik bij dit album helemaal niet gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 19:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
lang verhaal


retweet
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Path of the Hunter vette plaat zeg! Mid van Our Church vind ik ook gaaf! Climax doet me dan weer niet zoveel. Rescue Me pakt me nagenoeg niet echt. Still Standin ook een leuke plaat! Collab met WZ en NC ook wel prima, maar had opzich wel meer verwacht.

Toch een leuk mini album geworden met goede storytelling. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ontzettend goed dit. :worship: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 21:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

'Tonight' sample hoor je ook overigens terug in 'World Of Madness' uit 2012 dus zo bijzonder is dit niet.

Vind het jammer dat er op het album nergens een reverse wordt gebruikt zoals ze dat met Project One deden met 'Its An Edit' Vind dat toch wel een gemiste kans.
Geef het album een 7,5
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 21:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

In World of Madness is dat deuntje/belletje net ff anders hoor. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2018 22:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zeke schreef:
In World of Madness is dat deuntje/belletje net ff anders hoor. ;)


Het feit blijft dat er weer een verwijzing is, op zich niks mis mee. Maar zo bijzonder is het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 00:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kort maar krachtig. Dik tevreden. Zou een hardcopy wel willen hebben want ook artwork is weer gelikt.

Persoonlijke favorietjes op dit moment Path of the Hunter, Still Standin' en Our Church.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 00:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Buiten dat het kwalitatief top is, is het ook gewoon muziek met ballen. Euforisch, maar wel met lekker stevige kicks en een goede sfeer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 01:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind die Headhunterz-synth niet zo fijn, dus dan houdt het al gauw op. Desondanks toch degelijke platen en vooral No One Can Stop Us Now en Path of the Hunter zijn toch platen die ik wel graag zou horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 01:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eigenlijk nooit voor mogelijk gehouden dat Heady ineens met van die SZP achtige kicks te werk zou gaan. Net zoals hele dikke FX sounds die hij gebruikt.

Zat vroeger niet echt in zijn stijl, maar die tijd met nu vergelijken is natuurlijk ook appels met peren vergelijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 01:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

dave schreef:
'Tonight' sample hoor je ook overigens terug in 'World Of Madness' uit 2012 dus zo bijzonder is dit niet.

Maar dat is een saaie overrated kutplaat en dit niet. Vandaag denk ik wel 30 keer geluisterd xd :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 09:24 
 
Hardtraxx Veteran

Is het alleen te streamen dit album of kan je ook aan losse mp3 op 320kbs komen?
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle