Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 09:52 
 
Hardtraxx Addict

No one can stop us en Path of the Hunter. vind ik de leukste plaatjes :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Buiten dat het kwalitatief top is, is het ook gewoon muziek met ballen. Euforisch, maar wel met lekker stevige kicks en een goede sfeer.

Helemaal mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 13:04 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
dave schreef:
'Tonight' sample hoor je ook overigens terug in 'World Of Madness' uit 2012 dus zo bijzonder is dit niet.

Maar dat is een saaie overrated kutplaat en dit niet. Vandaag denk ik wel 30 keer geluisterd xd :loving:

Say What Pommer! Godverdomme niet waar godverdomme!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 13:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Pommer schreef:
dave schreef:
'Tonight' sample hoor je ook overigens terug in 'World Of Madness' uit 2012 dus zo bijzonder is dit niet.

Maar dat is een saaie overrated kutplaat en dit niet. Vandaag denk ik wel 30 keer geluisterd xd :loving:

Say What Pommer! Godverdomme niet waar godverdomme!

Ja sorry, echt nooit iets mee gehad :P Maarja we dwalen een beetje af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rescue Me! Zolang op gewacht zeg! Voor mij de uitschieter qua emotie.

Takin it back een paar keer geluisterd en is toch wel een lekker plaatje. Nog steeds niet overtuigd van de vocals.

Rest nog nooit geluisterd. Path of the Hunter springt er bovenuit. Knap dat de kicks in de climaxes wel pitchen, maar nauwelijks kracht verliezen. :) Our church probeerde ze de stijlen van beide artiesten te combineren, maar ik ben niet echt overtuigd. Het past niet echt bij elkaar.

Positief iets is dat ik in bijna elke track de kicks erg fijn vind klinken. Precies zoals ik het wil hebben in hardstyle :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 13:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rescue Me : euphorisch to the max. Wat een plaat !

No One Can Stop Us Now : topplaat , kon je verwachten in die samenwerking

Path Of The Hunter ook een pareltje

Our Church : tja... nuf said... wat een sfeer en wat heerlijk met sub zero project invloeden. De melodie in de 3e climax ..... man wat heerlijk

:clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 14:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind het allemaal opzich wel leuke trackjes, met als uitspringer Our Church. Maar het zijn voor mij allemaal zevens. Een leuke catchy melo met pakkende vocalen, maar that's it.

Het enige wat ik écht vet vind zijn de (mid) intro's van Path of the hunter & Our Church. Stiekem had ik hier toch wel iets meer van verwacht. Dit zijn gewoon de tracks die hij al maandenlang draait en teased, waarbij ik had gehoopt dat hij er misschien een paar had achtergehouden. Maar helaas..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 14:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Ik vind het allemaal opzich wel leuke trackjes, met als uitspringer Our Church. Maar het zijn voor mij allemaal zevens. Een leuke catchy melo met pakkende vocalen, maar that's it.

Het enige wat ik écht vet vind zijn de (mid) intro's van Path of the hunter & Our Church. Stiekem had ik hier toch wel iets meer van verwacht. Dit zijn gewoon de tracks die hij al maandenlang draait en teased, waarbij ik had gehoopt dat hij er misschien een paar had achtergehouden. Maar helaas..


Rescue me vind ik anders toch echt wel een top plaat op euphorisch gebied. Dat is voor mij toch wel iets meer als een catchy melo.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 14:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Wat zit dit goed in elkaar zeg. Zoals al eerder vermeld: het klinkt allemaal zo zuiver en strak. Uitschieters voor mij zijn Path of the Hunter en This is our Church. Met name die mid van Path of the Hunter gaat geweldig. Die melodie heeft ook echt alles. Sowieso dat die hoog in mijn TOTY lijstje gaat komen.

Hopelijk snel de fulls :whistle:



extendeds zijn te koop op hardstyle.com / junodownload.com :clap: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Omdat dit de grootste hype ooit is, en ik totaal niet overtuigd ben tot nu toe ben ik nu echt heel erg benieuwd wat die hype etc nou gebracht heeft :)

1. Rescue Me, super gave melodie, prima track. Had ook wel een HHZ solo kunnen zijn, hoor geen enkele SR invloeden (wat die invloeden ook mogen zijn). 7.5/10

Grappig want het tegenovergestelde is waar :P Het is ongeveer 80-90 % een SR plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tracks nu meerdere keren geluisterd dus ook nog maar even een cijferlijstje van mijn kant :D

- Headhunterz & Sound Rush - Rescue Me 7,5
- Headhunterz - Takin' It Back 7,0
- Headhunterz, Wildstylez & Noisecontrollers - No One Can Stop Us Now 7,0
- Headhunterz - Destiny (Cinematic Edit) 6,5
- Headhunterz - Still Standin' 8,5
- Headhunterz - Path of the Hunter 8,0
- Headhunterz & Sub Zero Project - Our Church 6,0

Gemiddeld een 7,2. Afgerond een 7 en dat klopt ook wel met wat ik het album over zijn geheel zou geven. Zoals al eerder gezegd: stuk voor stuk goede platen met voor mij 2 uitschieters 'Still Standin' en 'Path of the Hunter'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 18:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Intro's en interlude's dikke 10, hoeveel je kan vertellen in minder dan 1 minuut is gewoon wauw.
En de kwaliteit en diepgang ervan is Q-Dance/JDX niveau. (Intro's van feesten enz.)

Headhunterz & Sound Rush - Rescue Me 7.5
Hoor nogsteeds "My Dear family" in mn achterhoofd bij dit nummer net voordat de melodie erin komt.
Headhunterz - Takin' It Back 7.5
Grijsgedraaid, maar blijft wel mooi
Headhunterz, Wildstylez & Noisecontrollers - No One Can Stop Us Now 7,0
Had eerlijk gezegd iets meer verwacht
Headhunterz - Destiny (Cinematic Edit) 6,5
Wel vet alternatief, maar had liever een nieuw nummer gezien.
Headhunterz - Still Standin' 9
Gangsters paradise is 1 van mn favo 90's nummers dus deze "Remix" is zeker geslaagd
Headhunterz - Path of the Hunter 9.5
Gewoon wauw, die melodie en synths :loving: (L) Al vind ik 30 seconde hatsune miku vocals net iets te lang.
Headhunterz & Sub Zero Project - Our Church 6.5
Snap eerlijk gezegd de hype hier achter niet, geen slechte plaat maar verder ook niet iets groundbreaking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 20:18 
 
Hardtraxx Elite

Allemaal vette platen, wel jammer dat t er maar 7 zijn. Deze platen heb je zo dood gedraaid. Ik had liever gehad dat hij een album van 14 platen maakt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2018 21:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hadden idd wat meer platen op dit album gemogen maar we mogen niet klagen. Allemaal lekkere platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2018 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goede storyline (mag van mij vaker, past erg goed bij Hardstyle om de thematiek aan te sterken!), Goede platen. Blijvertje in mijn afspeellijsten! Had path of the Hunter en Our Church nooit eerder gehoord, vet gedaan! Mid intros van beide platen zijn echt on Point.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vooral Rescue Me en Still Standin' zijn erg vet! De rest doet me vrij weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Allemaal vette platen, wel jammer dat t er maar 7 zijn. Deze platen heb je zo dood gedraaid.


Ennnnn it happened :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zó jammer van die kicks in Our Church en Path of the Hunter. Verder hele dikke platen, maar die kicks maken het zo kut. Takin' It Back is heerlijk, No One Can Stop Us Now is ook prima. Rescue Me klinkt als de HHZ van 2012.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 16:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Rescue Me klinkt als de HHZ van 2012.


Dit vind ik dus ook :loving: Dragonborn achtige feel. Het deuntje voor de kick doet me dan weer denken aan Zedd - Spectrum (Headhunterz Edit)

Takin' it Back en No One Can Stop Us Now beiden erg sterk :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 18:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Path of the Hunter gaat wel op de TOTY-shortlist. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 19:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het heeft even geduurd, maar zeker niet teleurgesteld!

Path Of The Hunter mijn favoriete plaat van het album. Al is elke plaat eigenlijk zo ontzettend goed gemaakt. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 10:37 
 
Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
hotymoty schreef:
Allemaal vette platen, wel jammer dat t er maar 7 zijn. Deze platen heb je zo dood gedraaid.


Ennnnn it happened :lol:

Hij begon zijn eerst zin nog zo voortvarend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Allemaal vette platen, wel jammer dat t er maar 7 zijn.

MAAR 7 platen? Ik snap niet zo goed wat sommigen hier zeuren over te weinig platen.
Wat had je dan gewild? Dat net als bij andere albums er nog 5 a 10 album fillers op hadden gestaan die een stuk minder interessant zijn?

Mijns inziens 7 ijzersterke platen die ook nog eens allemaal afzonderlijk veel aandacht krijgen. Dan is volgens mij de missie geslaagd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
hotymoty schreef:
Allemaal vette platen, wel jammer dat t er maar 7 zijn.

MAAR 7 platen? Ik snap niet zo goed wat sommigen hier zeuren over te weinig platen.
Wat had je dan gewild? Dat net als bij andere albums er nog 5 a 10 album fillers op hadden gestaan die een stuk minder interessant zijn?

Mijns inziens 7 ijzersterke platen die ook nog eens allemaal afzonderlijk veel aandacht krijgen. Dan is volgens mij de missie geslaagd.

Rustik
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 19:22 
 
Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
hotymoty schreef:
Allemaal vette platen, wel jammer dat t er maar 7 zijn.

MAAR 7 platen? Ik snap niet zo goed wat sommigen hier zeuren over te weinig platen.
Wat had je dan gewild? Dat net als bij andere albums er nog 5 a 10 album fillers op hadden gestaan die een stuk minder interessant zijn?

Mijns inziens 7 ijzersterke platen die ook nog eens allemaal afzonderlijk veel aandacht krijgen. Dan is volgens mij de missie geslaagd.

AMEN
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle