Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2018 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi dat er nu eindelijk wat gaat uitkomen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2018 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
makrooy schreef:
Ik denk ook wel dat de mensen zelf veel te veel hype creëren. Hoe vaak hhz wel niet heeft gezegd dat het een mini album betreft en dat we geduld moeten hebben. Kan hij vervolgens niks aan doen als mensen het zelf zo op hypen. Hij kan ook hele tijd niks zeggen en iedereen op social media negeren die maar blijft vragen naar het album.

Al die nieuwe platen kunnen allemaal in mijn top 10 van het jaar komen. Dus zeker ik ben hyped. Heb die platen al 100x beluisterd in poep kwaliteit. En ik denk dat hierin veel mensen met mij meegaan


Dat snap ik wel, dat heb ik ook wel, vooral die solo platen gaan heel hoog eindigen bij mij. Maar dan moeten mensen niet vervolgens teleurgesteld zijn dat het maar 7 tracks heeft oid ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2018 05:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had de hype rond dit album wat aan me voorbij laten gaan, maar deze platen klinken toch wel stuk voor stuk erg goed! Alleen die On The Block kan toch echt niet hoor. Het is wel een goed nummer maar die melodie is gewoon een 1 op 1 kopie van Gangsters Paradise. Of heb ik iets gemist en was dat de bedoeling? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2018 06:27 
 
Hardtraxxer

Net wat platen live gehoord bij Immortality, godverdulleme wat vet :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2018 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Ik had de hype rond dit album wat aan me voorbij laten gaan, maar deze platen klinken toch wel stuk voor stuk erg goed! Alleen die On The Block kan toch echt niet hoor. Het is wel een goed nummer maar die melodie is gewoon een 1 op 1 kopie van Gangsters Paradise. Of heb ik iets gemist en was dat de bedoeling? xd


Dat weten we, daar doet hhz ook niet moeilijk over, heeft netjes rechten ervan gekocht, dus waarom nog moeilijk doen :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2018 21:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Headhunterz and Sound Rush - Rescue Me


Weet niet of deze hier al stond
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2018 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, tis gewoon een deel van de aftermovie van HHZ return :P
Magoed heerlijk plaatje blijft t :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2018 22:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

oh haha my bad. Dacht dat dit wat meer HQ was xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 15:24 
 
Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
Ik had de hype rond dit album wat aan me voorbij laten gaan, maar deze platen klinken toch wel stuk voor stuk erg goed! Alleen die On The Block kan toch echt niet hoor. Het is wel een goed nummer maar die melodie is gewoon een 1 op 1 kopie van Gangsters Paradise. Of heb ik iets gemist en was dat de bedoeling? xd

Alles is een kopie. Een aantal oude Project one melo's zijn ook gejat. De melodieën van Freqz
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 15:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Helicaze schreef:
Ik had de hype rond dit album wat aan me voorbij laten gaan, maar deze platen klinken toch wel stuk voor stuk erg goed! Alleen die On The Block kan toch echt niet hoor. Het is wel een goed nummer maar die melodie is gewoon een 1 op 1 kopie van Gangsters Paradise. Of heb ik iets gemist en was dat de bedoeling? xd

Alles is een kopie. Project one melo's zijn vaak gejat. De melodieën van Freqz


Heb je voorbeelden? Ben wel benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 16:31 
 
Hardtraxx Veteran

Er was eerst een youtube filmpje met daarin de melodieën van Project one tracks.
The Unknown van Freqz komt van Hearts of Courage - Two steps from hell.
Melo van nieuwe plaat freqz ook gekopieerd. Deze melo is ook gebruikt in Unconquered van Korsakoff
Wolfpack heb ik ook de originele melodie een keer gehoord.

Maar dit is niks nieuws. Is echt al een tijd zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 16:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Er was eerst een youtube filmpje met daarin de melodieën van Project one tracks.
The Unknown van Freqz komt van Hearts of Courage - Two steps from hell.
Melo van nieuwe plaat freqz ook gekopieerd. Deze melo is ook gebruikt in Unconquered van Korsakoff
Getting Off heb ik ook de originele melodie een keer gehoord.

Maar dit is niks nieuws. Is echt al een tijd zo


joh.

Dan zal je ook wel op de hoogte zijn dat hier al een compleet topic aan gewijd is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 17:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kan mij deze twee nog herinneren voor de nieuwsgierigen:

Art Of Creation:


Fantasy Or Reality:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 17:14 
 
Hardtraxx Veteran

Als je daarmee zulke vette hardstyle kan maken boeit het toch allemaal niet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 15:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stuk voor stuk pareltjes op dit album :loving: wat kijk ik hier toch naar uit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar bij P1 of liedjes als world of madness is vaak meer sprake van inspiratie, terwijl je ook gewoon 1 op 1 kunt kopieren zoals dit

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 17:11 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Er was eerst een youtube filmpje met daarin de melodieën van Project one tracks.
The Unknown van Freqz komt van Hearts of Courage - Two steps from hell.
Melo van nieuwe plaat freqz ook gekopieerd. Deze melo is ook gebruikt in Unconquered van Korsakoff
Getting Off heb ik ook de originele melodie een keer gehoord.

Maar dit is niks nieuws. Is echt al een tijd zo


Je bedoelt zeker The Night (melodie van Two Steps From Hell - Strength Of A Thousand Men). Op zich geen probleem, als je er maar iets creatiefs van maakt. Vaak valt men erover bij specifieke artiesten, terwijl veel melodieen afgeleid zijn van een score, alleen zijn dat vaak minder bekende scores waardoor het niet zo opvalt. Ik denk dat je vreemd staat te kijken van het aantal tracks met een 'niet-originele' melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 20:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Arboza schreef:
Pipa schreef:
Er was eerst een youtube filmpje met daarin de melodieën van Project one tracks.
The Unknown van Freqz komt van Hearts of Courage - Two steps from hell.
Melo van nieuwe plaat freqz ook gekopieerd. Deze melo is ook gebruikt in Unconquered van Korsakoff
Getting Off heb ik ook de originele melodie een keer gehoord.

Maar dit is niks nieuws. Is echt al een tijd zo


Je bedoelt zeker The Night (melodie van Two Steps From Hell - Strength Of A Thousand Men). Op zich geen probleem, als je er maar iets creatiefs van maakt. Vaak valt men erover bij specifieke artiesten, terwijl veel melodieen afgeleid zijn van een score, alleen zijn dat vaak minder bekende scores waardoor het niet zo opvalt. Ik denk dat je vreemd staat te kijken van het aantal tracks met een 'niet-originele' melodie.


Zal dan ook wel een free release worden gok ik aangezien ze geen rechten kregen voor de melodie bij The Unknown
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 09:28 
 
Hardtraxx Veteran

Arboza schreef:
Pipa schreef:
Er was eerst een youtube filmpje met daarin de melodieën van Project one tracks.
The Unknown van Freqz komt van Hearts of Courage - Two steps from hell.
Melo van nieuwe plaat freqz ook gekopieerd. Deze melo is ook gebruikt in Unconquered van Korsakoff
Getting Off heb ik ook de originele melodie een keer gehoord.

Maar dit is niks nieuws. Is echt al een tijd zo


Je bedoelt zeker The Night (melodie van Two Steps From Hell - Strength Of A Thousand Men). Op zich geen probleem, als je er maar iets creatiefs van maakt. Vaak valt men erover bij specifieke artiesten, terwijl veel melodieen afgeleid zijn van een score, alleen zijn dat vaak minder bekende scores waardoor het niet zo opvalt. Ik denk dat je vreemd staat te kijken van het aantal tracks met een 'niet-originele' melodie.

Die ja. Korsakoff heeft deze melo ook al gebruikt volgens mij met Re-style track heet Unconquered. Vind ik een erg vette hardcore plaat. Ik sta er niet van te kijken hoeveel melodieën er worden overgenomen.
Muse van Freqz was nieuw voor mij dat die melo is gekopieerd. Het maakt mij in principe ook niet zoveel uit dat het gebeurd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2018 01:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Volgende week Our Church video clip :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2018 09:23 
 
Hardtraxxer

Royvn_ schreef:
Volgende week Our Church video clip :)


Hopelijk komt hij eerder als vrijdag. Nog even een laatse push aan promotie.
Weet nog goed toen bij dit nummer de kicks van de eerste climax door de ziggo knalde. Nog nooit zoveel whoaah op mij heen gehoord.
Heerlijk moment. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 00:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens djtunes zijn het allemaal "extended" mixes :drool:
http://www.djtunes.com/headhunterz/the-return-of-headhunterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 09:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat had ik niet verwacht moet ik zeggen.
Mooi nieuws!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 10:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Arboza schreef:
Pipa schreef:
Er was eerst een youtube filmpje met daarin de melodieën van Project one tracks.
The Unknown van Freqz komt van Hearts of Courage - Two steps from hell.
Melo van nieuwe plaat freqz ook gekopieerd. Deze melo is ook gebruikt in Unconquered van Korsakoff
Getting Off heb ik ook de originele melodie een keer gehoord.

Maar dit is niks nieuws. Is echt al een tijd zo


Je bedoelt zeker The Night (melodie van Two Steps From Hell - Strength Of A Thousand Men). Op zich geen probleem, als je er maar iets creatiefs van maakt. Vaak valt men erover bij specifieke artiesten, terwijl veel melodieen afgeleid zijn van een score, alleen zijn dat vaak minder bekende scores waardoor het niet zo opvalt. Ik denk dat je vreemd staat te kijken van het aantal tracks met een 'niet-originele' melodie.


Binnen de hardstyle gebeurt het ook weleens, zoals bijvoorbeeld nagoom - elements en blame it on the music.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2018 21:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier kan je alvast de intro en interlude zowat volledig luisteren.

https://www.amazon.com/gp/product/B07B3 ... s_sp_ps_dp

Meega Tonight feels. Geweldige storytelling :loving:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle