Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 18:00 
 
Hardtraxxer

Jason Payne - One (NEXT030)

Label: Q-Dance presents NEXT
WEB release: 26/05/2017

Tracks:
Jason Payne - One

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 18:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo! dit klinkt erg vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij kan het dus wel. Laat hem deze lijn maar eens door trekken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaa nice :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit had ik niet verwacht! Klinkt heel erg goed. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt ie nu mee, na een groot aantal standaard raw-platen bij Theracords gereleased te hebben, om daar vervolgens ook nog eens te vertekken... :P Iets als deze plaat had ie wel eerder mogen doen, want hij blijkt het toch te kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 20:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Meer van dit plz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Komt ie nu mee, na een groot aantal standaard raw-platen bij Theracords gereleased te hebben, om daar vervolgens ook nog eens te vertekken... :P Iets als deze plaat had ie wel eerder mogen doen, want hij blijkt het toch te kunnen.


Nouja Jason Payne heeft vanaf het begin gestaan voor ongegeneerd beuken, dat deed hij al met z'n setjes voordat raw op deze manier groot was. Om dan ineenkeer te verwachten dat hij melodische tracks gaat maken is natuurlijk beetje gek :P

Daarom paste hij wss niet meer bij TC... Maar toch wel top dat hij het eens doet idd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2017 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
pim0412 schreef:
Komt ie nu mee, na een groot aantal standaard raw-platen bij Theracords gereleased te hebben, om daar vervolgens ook nog eens te vertekken... :P Iets als deze plaat had ie wel eerder mogen doen, want hij blijkt het toch te kunnen.


Nouja Jason Payne heeft vanaf het begin gestaan voor ongegeneerd beuken, dat deed hij al met z'n setjes voordat raw op deze manier groot was. Om dan ineenkeer te verwachten dat hij melodische tracks gaat maken is natuurlijk beetje gek :P

Dat zeg ik niet. Maar je kan ook platen maken die voor 'ongegeneerd beuken' staan, zonder dat deze standaard of misschien beter gezegd (gooi 'm er maar weer even in) 13/12 zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 00:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Dit had ik niet verwacht! Klinkt heel erg goed. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Pim ja fair enough, heb je wel gelijk in idd!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 01:22 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Daarom paste hij wss niet meer bij TC... Maar toch wel top dat hij het eens doet idd :)

Heh?? Ik hou juist van melodieuze tracks en wij hanteren juist complete vrijheid voor onze artiesten dus het "daarom past hij niet meer bij tc" slaat helemaal nergens op
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 03:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Rickzel schreef:
Daarom paste hij wss niet meer bij TC... Maar toch wel top dat hij het eens doet idd :)

Heh?? Ik hou juist van melodieuze tracks en wij hanteren juist complete vrijheid voor onze artiesten dus het "daarom past hij niet meer bij tc" slaat helemaal nergens op


Denk dat hij bedoelde omdat hij juist alleen maar van dat soort beukplaten maakte, hij niet meer bij TC paste. Tenminste, dat lijkt mij logischer dan het feit dat die door melodieuze platen niet meer bij TC zou passen. Dan past The New Era ook niet bij TC xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 09:14 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Het staat er precies andersom vandaar ook mijn verbazing haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Rickzel schreef:
Daarom paste hij wss niet meer bij TC... Maar toch wel top dat hij het eens doet idd :)

Heh?? Ik hou juist van melodieuze tracks en wij hanteren juist complete vrijheid voor onze artiesten dus het "daarom past hij niet meer bij tc" slaat helemaal nergens op


Haha bedoelde het precies andersom inderdaad :lol: Fuck nu snap ik het zelf niet meer. >.<

Vond hem met z'n gearbox achtige beukerij niet meer zo bij theracords passen en juist als hij weg is komt hij met zo'n track. Moet hij helemaal zelf weten natuurlijk, maar grappige keuze :) Vind dit iig tof, daar komt het op neer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pooh dit klinkt heel gaaf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2017 12:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt in LQ best okay. Heb Jason Payne de afgelopen periode niet in de gaten gehouden, maar vind dit dan wel weer een leuke track. Ondanks dat vind ik dat er wel heel veel elementen in deze track zitten die het weer niet uniek maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2017 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2017 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit had ik ook zeker niet verwacht op dit moment. Maar klinkt goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2017 17:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wow, dit klinkt best goed. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijn plaatje inderdaad :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 18:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wauw, gaaf nummer zeg ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2017 23:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit kan ik alleen maar aanmoedigen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 03:29 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Hmm.. Vind de mix een beetje dun & rommelig klinken. Voor de rest ook best een standaard nummer, maar op zich wel een leuke melodie! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2017 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima plaatje, kicks liggen me niet helemaal maar verder wel leuk om te zien dat het niet alleen dat hersenloze beukwerk hoeft te zijn :)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle