Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2017 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk nummer is dit! De opbouw die hierin zit maakt het echt een geweldig nummer! Hier word ik nou echt vrolijk van! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2017 01:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Zatox trekt 9/10 zijn melodien en synts van plugins af, Microtonic, NExus ( Zatox - Winter bijv) en een of andere arp pattern van junglist


Tegenwoordig toch niet meer hoop ik? :surrender:
Niet dat Zatox de afgelopen jaren nog serieus te nemen is als producer... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2017 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardstylahr schreef:
Nuracore schreef:
Zatox trekt 9/10 zijn melodien en synts van plugins af, Microtonic, NExus ( Zatox - Winter bijv) en een of andere arp pattern van junglist


Tegenwoordig toch niet meer hoop ik? :surrender:
Niet dat Zatox de afgelopen jaren nog serieus te nemen is als producer... :thumbdown:


Misschien wat te overdreven geweest, niet alle platen natuurlijk haha. Maar veel wel. Zelfde geld dat hij veel onder zijn eerste alias Gerardo Roschini opnieuw heeft gebruikt onder Zairon of Zatox. Niet bepaald nieuwe platen maar wel een soort re-amp
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 18:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Holy, wat een gave plaat is dit zeg ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2017 22:11 
 

Nuracore schreef:
Hardstylahr schreef:
Nuracore schreef:
Zatox trekt 9/10 zijn melodien en synts van plugins af, Microtonic, NExus ( Zatox - Winter bijv) en een of andere arp pattern van junglist


Tegenwoordig toch niet meer hoop ik? :surrender:
Niet dat Zatox de afgelopen jaren nog serieus te nemen is als producer... :thumbdown:


Misschien wat te overdreven geweest, niet alle platen natuurlijk haha. Maar veel wel. Zelfde geld dat hij veel onder zijn eerste alias Gerardo Roschini opnieuw heeft gebruikt onder Zairon of Zatox. Niet bepaald nieuwe platen maar wel een soort re-amp

al die italianen doen dat, recyclen goewoon een track of stoppen er een in een hardstyle jasje
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2017 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prachtig plaatje geworden :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2017 12:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een plaat :drool: :drool: . Goed dat de beste man weer is gaan produceren want deze feeling miste ik toch wel een beetje bij Psyko Punkz (Wietse)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2017 20:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heeft veel weg van Spaceship van Wietze. En niet alleen door de Nexus preset die hetzelfde is
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 09:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dit nummer zo vet he. Afgelopen zaterdag live gehoord bij The Projeqt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 10:48 
 
Hardtraxxer

Deze komt zeker in mijn top 5 van dit jaar wat een plaat :worship:
Goede kicks, lekkere in/ outro, heerlijke melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 18:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Vind dit nummer zo vet he. Afgelopen zaterdag live gehoord bij The Projeqt.

Ik hoorde hem op Wish Come True. Echt heel erg gaaf ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2017 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2017 15:06 
 
Hardtraxx Veteran

Dikke schijf. Kan me nog herinneren dat hij ineens bij Freqin' B-Day Bash stond om deze plaat te draaien. Heel vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 09:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hardstylahr schreef:
Nuracore schreef:
Zatox trekt 9/10 zijn melodien en synts van plugins af, Microtonic, NExus ( Zatox - Winter bijv) en een of andere arp pattern van junglist


Tegenwoordig toch niet meer hoop ik? :surrender:
Niet dat Zatox de afgelopen jaren nog serieus te nemen is als producer... :thumbdown:


Bijna alle producers gebruiken nog gewoon Nexus. Vaak worden de sounds door flink nog wat effecten gejaagd. Noiseshock heeft ooit gezegd dat hij in bijna al zijn tracks nexus gebruikt voor de leads.

jeffrey2107 schreef:
al die italianen doen dat, recyclen goewoon een track of stoppen er een in een hardstyle jasje


Zeer zeker ja! Zet maar eens een dagje je radio op jaren 80 / 90 muziek of luister eens naar wat tracks van ATB.
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle