Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2017 11:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Krowdexx - Sulfur (GBD202)

Label: Gearbox Digital
WEB release: 14/08/2017

Tracks:
Krowdexx - Sulfur

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 11:29 
 
Hardtraxxer

Melodie in de climax is wel leuk, verder heb ik niks met deze plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 14:18 
 
Hardtraxx Addict

Prima track, goeie climax.
Ik hoop wel dat de climax iets langer is in de full.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 23:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind dat gepingel met die kicks wel drive geven aan de mid. Melodie in de climax is wel oké.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 01:42 
 
Hardtraxx Veteran

Vind de midintro van deze plaat echt enorm veel op Kill Me lijken als je goed luistert naar die switches en kickrolls, en de vocal is van Rooler - Martyr maar dan Martyr vervangen door Sulfur? Als een track me zoveel aan andere tracks doet denken dat ik tijdens het luisteren de gelijkenissen niet kan filteren en van de track kan genieten is dat jammer. Zonde, want ze hebben wel vette sounds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 07:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OutsideSpacer schreef:
en de vocal is van Rooler - Martyr maar dan Martyr vervangen door Sulfur? Als een track me zoveel aan andere tracks doet denken dat ik tijdens het luisteren de gelijkenissen niet kan filteren en van de track kan genieten is dat jammer. Zonde, want ze hebben wel vette sounds.

Hoe kom je hierbij? Vocal van Rooler - Martyr gaat van "Just a way to be a martyr". Van deze plaat versta ik de vocal totaal niet. Alleen "sulfur", maar als de plaat niet zo had geheten had ik dat ook niet verstaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 16:04 
 
Hardtraxx Veteran

yowan schreef:
OutsideSpacer schreef:
en de vocal is van Rooler - Martyr maar dan Martyr vervangen door Sulfur? Als een track me zoveel aan andere tracks doet denken dat ik tijdens het luisteren de gelijkenissen niet kan filteren en van de track kan genieten is dat jammer. Zonde, want ze hebben wel vette sounds.

Hoe kom je hierbij? Vocal van Rooler - Martyr gaat van "Just a way to be a martyr". Van deze plaat versta ik de vocak totaal niet. Alleen "sulfur", maar als de plaat niet zo had geheten had ik dat ook niet verstaan..


'just a way to be a' zit hier idd niet in, maar de stem is toch precies hetzelfde. Is toch gewoon precies dezelfde manier waarop er in die track 'Martyr' wordt gezegd, zelfde stem, zelfde manier etc. Alleen dan is Martyr hier Sulfur. Klinkt voor mij net alsof er een of andere machine zou zijn genaamd 'growling vocal' en een schermpje waarop je dan je woorden moet invoeren en Rooler heeft 'just a way to be a martyr' ingevoerd en Krowdexx de tekst van deze track. (beetje vage uitleg mss >.<)

En leg de eeste anti in Kill Me eens naast t stuk vanaf 0:40 in deze track, heeft ook precies die ritmetjes, 'pauzes' tussen sommige kicks etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 16:44 
 
Hardtraxx Addict

OutsideSpacer schreef:
yowan schreef:
OutsideSpacer schreef:
en de vocal is van Rooler - Martyr maar dan Martyr vervangen door Sulfur? Als een track me zoveel aan andere tracks doet denken dat ik tijdens het luisteren de gelijkenissen niet kan filteren en van de track kan genieten is dat jammer. Zonde, want ze hebben wel vette sounds.

Hoe kom je hierbij? Vocal van Rooler - Martyr gaat van "Just a way to be a martyr". Van deze plaat versta ik de vocak totaal niet. Alleen "sulfur", maar als de plaat niet zo had geheten had ik dat ook niet verstaan..


'just a way to be a' zit hier idd niet in, maar de stem is toch precies hetzelfde. Is toch gewoon precies dezelfde manier waarop er in die track 'Martyr' wordt gezegd, zelfde stem, zelfde manier etc. Alleen dan is Martyr hier Sulfur. Klinkt voor mij net alsof er een of andere machine zou zijn genaamd 'growling vocal' en een schermpje waarop je dan je woorden moet invoeren en Rooler heeft 'just a way to be a martyr' ingevoerd en Krowdexx de tekst van deze track. (beetje vage uitleg mss >.<)

En leg de eeste anti in Kill Me eens naast t stuk vanaf 0:40 in deze track, heeft ook precies die ritmetjes, 'pauzes' tussen sommige kicks etc.


Ik vind dat je helemaal gelijk hebt. Dat stukje van Martyr klopt helemaal, ik vond hem zelf ook al een beetje daarop lijken. En die anti van Kill Me, ik snap wel waarom je dat zou denken ik vind het 50/50 lijkt er niet helemaal op maar ook wel weer een klein beetje wel.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle