Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Low-E & Zero Sanity Feat. Maia - Crusade (DT075)

Label: Derailed Traxx
WEB release: 29/01/2018

Tracks:
Low-E & Zero Sanity Feat. Maia - Crusade

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima plaat :thumbsup:! Komt best veel leuk spul uit de laatste tijd op dit label :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2018 20:05 
 
Hardtraxx Veteran

De tandjes :drool: Dit is hoe je euphoric maakt. Zoveel gevoel hierin. Ja, hele fijne plaat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 16:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Damn, dit is idd een lekkere plaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is dit de Maia als in de zin van de ex van Scope DJ die ook de vocals van Surreality gedaan heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 09:33 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heeft hele vette elementen maar het geheel pakt mij momenteel (nog) niet. Vocals ben ik in ieder geval geen fan van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 19:11 
 
Hardtraxx Addict

Pedaalemre schreef:
De tandjes :drool: Dit is hoe je euphoric maakt. Zoveel gevoel hierin. Ja, hele fijne plaat :D

Dit. Wauw. Erg lang geleden dat ik zo veel kippenvel kreeg van een nieuwe melodieuze plaat. De tering, wat een gevoel :drool:

Kan deze niet even gesticky'd worden voordat ie weer in het niets terecht komt ofzo? Kunnen mensen eens aandachtig nagaan waarom deze plaat veel meer aandacht verdient dan dat het in werkelijkheid krijgt (helaas).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 21:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit is zo fijn :loving: Ik hoop dat meer feesten Low-e boeken buiten de classics
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 21:52 
 

vind de vocals niet echt fantastisch en de melodie wat saai dus snap niet helemaal waarom iedereen er zo enorm over loopt te kwijlen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 22:03 
 
Hardtraxx Veteran

Melodie doet me trouwens (lichtelijk) hieraan denken, weet niet waarom. Was echt mijn guilty pleasure plaat 8 jaar geleden (want de vocals zijn echt schel als de tering en alles). :lol:

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 22:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Deze is echt heel fijn :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Euforisch op z'n best dit. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poh, dit is best een goeie ja! Alleen gaan die pitchkicks wel net iets te hoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 18:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vette plaat zeg :thumbsup: Hoor hier ook wel een beeetje de melodie van Words From The Gang (DBSTF remix) in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 11:48 
 
Hardtraxx Addict

SMH schreef:
Niemand die het opvalt dat de vocal op een aantal punten vals ingezongen is? :lol:

Op dat na wel een vette track!

Is dat zo? Waar dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 12:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SMH schreef:
Niemand die het opvalt dat de vocal op een aantal punten vals ingezongen is? :lol:

Op dat na wel een vette track!

Valt mij ook op. Niet het meest zuivere wat ik heb gehoord.

Afgezien daarvan best een lekker plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 18:14 
 
Hardtraxx Addict

SMH schreef:
InfinI schreef:
SMH schreef:
Niemand die het opvalt dat de vocal op een aantal punten vals ingezongen is? :lol:

Op dat na wel een vette track!

Is dat zo? Waar dan?

Vanaf 30 seconden (in de YT preview) de woorden: ''won'', ''come'', ''try'' en ''we'' liggen ernaast. Verder ligt de vocal op meerdere plekken niet lekker op de toonhoogte.

Als je dat huppeltje in toonhoogte bedoelt, heeft dat niks met vals zingen te maken hoor. Dat is met opzet gedaan. Ik ga er nu even vanuit dat je dat niet bedoelt. Zo wel, adviseer ik je om nogmaals de definitie van vals op te zoeken :P

Los van het feit dat ik het eens ben met dat het niet overal even zuiver gezongen is, hoor ik nergens valse tonen hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 18:38 
 
Hardtraxx Veteran

Dit is voor mij juist het soort euforische hardstyle waar ik doorgaans weinig mee heb. Break van een minuut met zang die me totaal niet aanspreekt. Saaie, 'trage' melodie en kicks die als een soort natte scheet klinken zodra ze flink de hoogte in pitchen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 23:55 
 
Hardtraxx Addict

SMH schreef:
InfinI schreef:
Als je dat huppeltje in toonhoogte bedoelt, heeft dat niks met vals zingen te maken hoor. Dat is met opzet gedaan. Ik ga er nu even vanuit dat je dat niet bedoelt. Zo wel, adviseer ik je om nogmaals de definitie van vals op te zoeken :P

Los van het feit dat ik het eens ben met dat het niet overal even zuiver gezongen is, hoor ik nergens valse tonen hoor.

Wat bedoel je met 'niet zuiver' dan? Dat is dus gewoon vals. Op een aantal punten wordt er net iets te hoog gezongen dan wat op de akkoordenprogressie/schaal aansluit.

Niet zuiver is niet hetzelfde als vals. Vals slaat op een misplaatste toonhoogtes, waar ik niks van hoor in deze vocals. Niet zuiver kan op verschillende dingen duiden, bijv uitspraak, mate van schelheid et cetera. Zo kan iemand totaal niet zuiver zingen maar tegelijkertijd wel de juiste tonen pakken (en daarmee dus niet vals zingen). Ik vind in dit geval dat Maia teveel geforceerd haar kopstem gebruikt waardoor het geluid niet altijd even zuiver klinkt (ook wel falsetto genoemd). Maar nogmaals, wat betreft de toonhoogte, vind ik dat er in deze plaat totaal niet vals gezongen wordt.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle