Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 21:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Wickedest One :worship:
Echo :worship:

En ook de rest van de tracks is meer dan een dikke prima. :thumbsup:
Kijk er naar uit om dit live op Defqon.1 te horen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een dikke EP zeg! :worship: From The Ashes en Echo vind ik de vetste platen, maar de rest is ook ontzettend vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 09:56 
 
Hardtraxxer

eindelijk :love: From The Ashes, Wickedest One en Echo zijn mijn favorieten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net even geluisterd, Opinions Of Me mijn favoriet :worship: Wat een heerlijke muziek.

En toch maar weer even zeggen, tegen mijn verwachting in een ontzettend dikke remix van HV :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldige platen allemaal! Favorieten zijn Find My Way, The Wickedest One en Echo :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 11:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke platen zeg! Zoals Svbtwee ook al zei lijkt de focus minder op de kick en meer op het geheel te liggen, ik vind het om van te smullen. Er zit geen 1 nummer bij die ik minder vind dan een dikke 8. :worship:

Uitschieters voor mij zijn Find My Way, Echo en Opinions Of Me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 12:29 
 
Hardtraxx Veteran

Aan het genieten van dit :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
Before You Go remix :worship: Epische intro, violen, die piano in de mid, vette twist aan de melo, hoe die melo bij de eerste climax maar 'half' te horen is. Onmogelijke track om te remixen maar toch heeft 'ie het goed gedaan.

Dit, heel sfeervol gehouden, echt waanzinnig knap gedaan!

Rest heeft ook het typische Myst-sausje, lekker explosief en energiek terwijl het niet overdreven hard is. Erg prettig om te luisteren, maar ook een goed partygehalte wat hier in te vinden is met passende vocalen die voor de verandering in de raw niet over dood en verderf gaan. Top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 13:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik beschouw de tracks van Myst ook niet echt als Raw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 13:47 
 
Hardtraxx Veteran

Gewoon hardstyle toch? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze EP is zo goed he :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 15:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alleen maar goud op deze EP :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 16:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Man man man, wat een EP weer :worship: :worship:

Find My Way, Echo, Opinions Of Me en The Wickedest One vind ik allemaal fantastisch.

Before You Go Remix en From The Ashes zijn ietsje minder, maar nog steeds meer dan prima platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 17:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heerlijk EP

Opinions Of Me steekt er voor mij met kop en schouders bovenuit.

De remix vind ik persoonlijk niks en Find My Way heb ik wat minder mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een super gave EP! Elke plaat heeft iets unieks met voor mij The Wickedest One als favoriet :loving:
By far mijn favoriete release tot nu toe in 2018 :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

From The Ashes: Het begint al met een fijne mid-intro die redelijk wat drive bevat. Vaak hoor je in een mid-intro tegenwoordig alleen maar kicks met hier en daar een klein bliepje. De build-up naar de climax is zeer fijn. Ook een heel fijne opzwepende vocal. Climax zelf is ook dikke prima. Precies datgene wat ik in hardstyle zoek. Melodieuze soep met ballen, heerlijk. :loving:

The Wickedest One: Van deze heb ik de preview al zowat kapot geluisterd, en durf wel te zeggen dat deze in mijn top 5 TOTY gaat komen. Ik kan heel erg genieten van die drukke melodie, ik vind het echt enorm veel drive toevoegen. Zit weer met kippenvel te luisteren, kijk zo uit naar de dag dat ik deze live ga horen.

Opinions Of Me: De mid-intro van deze doet me minder dan die van From The Ashes. Wel een plus voor de originele vocalen. Build-up en de climax zijn dan wel weer goed. Heel fijn ook hoe de melodie verandert in de 2e climax. Dit houdt een nummer een stuk interessanter dan 2x dezelfde climax toepassen.

Find My Way: Moet zeggen dat ik niet zo een fan ben van de kicks in deze. Ze brommen me iets te veel naar mijn mening. Melodie is wel weer zeer fijn. Frontliner mag die titel The Melodyman wel eens naar deze man komen brengen. Met een iets vollere kick was dit nummer nog beter geweest. Nu zou ik het als gewoon goed bestempelen.

Echo: Een heel fijne mysterieuze break, vocal past er heel goed bij. Ben alleen niet zo een fan van de melodie. Niet dat hij slecht is, maar een echte climax ontbreekt. Niettemin wel een fijne luisterplaat, maar denk dat ik hem live wat saai zou vinden. Wel weer goed is de verandering van de melodie in de 2e climax.

Before You Go (High Voltage Remix): Een remix van een van de bekendste nummers van MYST, en ook een van de beste voor de release van deze EP. Hopelijk wordt dat geen teleurstelling. Mid-intro bevat dan weer zo een experimentele kick waar ik geen fan van ben. Dat is al een minpunt wat dat betreft. Rest van de mid-intro wordt ook nergens echt spannend. De break is wel fijn, maar die kennen we natuurlijk al van het origineel, alhoewel er nu wel een iets andere twist aan gegeven is. Helaas komt deze melodie niet terug in de 1e climax. Aan de ene kant goed natuurlijk omdat het anders teveel op het origineel lijkt maar een verbetering vind ik het desondanks niet. In de 2e climax wordt deze dan wel doorgezet. Kan uiteindelijk lang niet tippen aan het origineel. Een voldoende voor dit nummer, maar meer ook niet.

Conclusie: Op de remix na eigenlijk alleen maar goede tot zeer goede nummers. Persoonlijke favoriet is by far The Wickedest One met daarachter From The Ashes. Nummers zijn allemaal heel samenhangend met de perfecte mix tussen hardheid, euforie en sfeer. Vrijwel alles lijkt te kloppen op sommige details na. Dat deze man maar snel in populariteit groeit waardoor hij niet alleen maar stages hoeft te openen, want dat heeft hij zeker verdiend, helemaal na deze EP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 20:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wauw, wat ontzettend tof is dit geworden zeg, heel vet stijltje heeft MYST weten te creëren!
Het enige minpuntje is wat mij betreft de kicks, daar ben ik niet heel erg fan van, maar de geniale melodieën maken heel veel goed.
Echo en The Wickedest One zijn mijn favorieten, de Before You Go remix vind ik de minste.

Ben verder wel benieuwd hoe dit het live doet, ik vind het zo op het eerste gehoor meer luistermuziek dan echt dansvloer platen. MYST sowieso een keer zien dit festivalseizoen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 20:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Erg goed (mini)-album! The Wickedest One is mijn favoriet dankzij die snelle melodie en de ietwat zweverige/dromerige sfeer die ik ook wel hoor in Find My Way. :loving: Remix van High Voltage ook geslaagd, heerlijke eigen twist aan gegeven.

Deze man kan vrijwel niets verkeerds doen met zijn producties. De grote podia komen ook steeds vaker, dus mooi dat hij de aandacht meer op zich krijgt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 01:02 
 
Hardtraxx Crew

Wickedest One :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 09:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Ben verder wel benieuwd hoe dit het live doet, ik vind het zo op het eerste gehoor meer luistermuziek dan echt dansvloer platen. MYST sowieso een keer zien dit festivalseizoen!


Ik moet zeggen dat ik het hier wel een beetje mee eens ben. Heb me goed vermaakt op Rebirth, veel van de EP platen live te horen gekregen. Maar ik kan niet zeggen dat ik nou direct de neiging kreeg om volledig uit m'n dak te gaan, het was meer gewoon genieten met een biertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 09:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Kan er prima op djensn. Kicks doen het live prima en er zit vaak een lekkere drive in de platen.

Alles hoeft niet per se "rammen"/"zo hard mogelijk los is stoerder" te zijn imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 11:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Alles hoeft niet per se "rammen"/"zo hard mogelijk los is stoerder" te zijn imo.


Waar moet ik mijn mondkapje dan laten wanneer MYST draait?

Nee heb mezelf prima vermaakt hoor, maar het deed me live net iets minder dan ik had verwacht eigenlijk. Terwijl ik het thuis zulke geweldige platen vind om te horen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Allemaal vet. Jammer van de vocals van opinions of me
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Wickedest One is mijn favoriet, wat een briljante melodie :worship: From The Ashes en Echo zijn ook echt geweldig. Find My Way scoort ook nog goed bij mij en die Before You Go Remix ben ik ook meer gaan waarderen. Enige die ik wat minder vind is, mede door de vocals, Opinions Of Me. Maar die scoort bij mij nog steeds geen onvoldoende.
Hele sterke EP :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vooral From The Ashes,The Wickedest One, Find My Way springen eruit. From The Ashes op dit moment ook TOTY voor mij. Wat een heerlijke flow zit daarin :D

Bij Opinions of Me trek ik die vocals niet zo goed. Bij de High Voltage remix is de intro wel enorm vet gedaan, alleen de climax mist kracht en klinkt leeg voor mijn gevoel (zeker tov het origineel).
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle