Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou ik vind MYST nog steeds vrij speciaal hoor xd . Zijn stijl hoor je echt nergens.

En we moeten niet doen alsof Phuture Noize nou alleen maar parels produceert. Platen als human machinery, The Grind en Charged Up hoor je ook nooit meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, nee dat klopt. Zijn stijl hoor je inderdaad niet heel snel voorbij komen, maar vind wel dat nummers van MYST soms meer op elkaar lijken dan pak bijvoorbeeld Phuture Noize. Niks ten nadele van MYST, want vind het een top producer met heerlijke tracks die het gewoon goed doen. Ik vind over het algemeen alleen Phuture Noize meer bijzondere tracks maken die het echt heel goed doen. Het zijn allebei top producers met allebei hun eigen stijl, maar zou het leuk vinden als MYST weer eens uit zijn box zou produceren. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 01:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je in deze tijd een hele eigen stijl weet te creeren ben je al vrij out of the box vind ik. Ik snap wel waarom Phuture Noize's platen het wat beter doen waarschijnlijk. Zijn stijl is wat toegankelijker en meer pakkend, terwijl MYST z'n stijl best mysterieus en complex is. Persoonlijk vind ik dat mysterieuze/zweverige sfeer in zijn tracks echt fantastisch. Dat aspect kan ik sowieso het meest waarderen aan hardstyle in het algemeen, dus voor mij is MYST dè artiest op het moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 08:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Als je in deze tijd een hele eigen stijl weet te creeren ben je al vrij out of the box vind ik. Ik snap wel waarom Phuture Noize's platen het wat beter doen waarschijnlijk. Zijn stijl is wat toegankelijker en meer pakkend, terwijl MYST z'n stijl best mysterieus en complex is. Persoonlijk vind ik dat mysterieuze/zweverige sfeer in zijn tracks echt fantastisch. Dat aspect kan ik sowieso het meest waarderen aan hardstyle in het algemeen, dus voor mij is MYST dè artiest op het moment.


Ja oké, dat ben ik wel met je eens. Eigenlijk kun je MYST en Phuture Noize ook niet met elkaar vergelijken. Voor mij is MYST gewoon een hele goeie DJ, net als Phuture Noize. Ieder zijn eigen stijl. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 18:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook dit is weer een zeer lekker nummer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele sterke plaat weer. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2018 16:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



45:52
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2018 21:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind de originele Before You Go plaat van MYST net wat sterker, omdat deze remix net wat minder drive heeft naar mijn gevoel. Maar High Voltage heeft er een prima remix van gemaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2018 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Positief verrast :thumbsup: Origineel was natuurlijk moeilijk te overtreffen maar dat hoeft ook helemaal niet. Prima remix met een fijn HV sausje eroverheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2018 05:21 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Myst staat bovenaan bij mij...wat produceert die man goed zeg. Hopelijk kan hij deze lijn aanhouden.
Binnenkort maar even een bezoekje brengen op een festival
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2018 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Positief verrast :thumbsup: Origineel was natuurlijk moeilijk te overtreffen maar dat hoeft ook helemaal niet. Prima remix met een fijn HV sausje eroverheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2018 16:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het een prima geslaagde remix, mis wel wat drive inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2018 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

die remix is zo goed he, wauw :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 14:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuke remix :) From the Ashes, Echo en Find My Way vind ik de toppers van deze EP ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 17:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prison break lyrics :surrender:
Hele fijne remix!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 09:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb het idee dat die de reverb op de lead van de melodie naar beneden heeft gehaald (in de break dan vooral). Vind dit toch een beetje storend. Geeft minder sfeer mee. Voor de rest een goede remix :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

- MYST – From The Ashes 9,5
De eerste 10 seconden van de plaat pakken je al meteen. Heb gelijk het gevoel alsof ik er helemaal in zit. Vorvolgens komt de melodie er in met die vrouwelijke vocal, en komt me er toch een energie boost vrij. Echt waanzinnig goed gedaan. De 1e climax is zoals je hem aan voelt komen. Vervolgens belant je weer in de break die meteen heel hoog in zijn energie zit. Mede ook weer door die vrouwelijke vocal. Zo blijft de drive hoog. 2e climax is ook weer zoals ik verwacht had, heerlijk dus. Outro van de plaat is gewoon goed. Kicks komen daar ook goed tot zijn recht.

- MYST – The Wickedest One 10
Toch maar een 10 uitgedeeld voor de deze plaat. Beter dan dit gaat het simpelweg niet worden voor mij. Alles maar dan ook echt alles tot in de kleinste detail klopt aan deze track. Ook hier geldt dat de intro me meteen pakt en geboeit houd. Je voelt daar al een bepaalde energie in zitten die je laat denken 'hier gaat wat komen'. De vocals vanaf 25 seconden (in de YT preview) zijn een van de best pakkende en blijven hangende vocals die ik ooit gehoord heb in een hardstyle track. Ze bekken ook heerlijk. Dan komt die melodie erin en krijg je een explosie van energie. Net zoals de vocals is dit een van de beste, zo niet de beste, melodie die ik ooit gehoord heb in een hardstyle track. Die snelle op een volgende noten, man wat steengoed. Ik kan me ook geen een andere melodie voor de geest halen die ik op deze vind lijken. Beide climaxen zijn geniaal, maar met deze melodie kan dat ook niet anders. Er zit me een bak drive in, niet normaal.

- MYST – Opinions Of Me 9,0
Vind bij dit nummer de vocals er ook weer bovenuit springen. Passen er imo perfect bij en geven echt iets extra's. Lekkere vocals om mee te schreeuwen ook. Tja wat moet ik verder nog over de rest van de plaat zeggen. Ik begin in herhaling te vallen maar ook deze melodie en climaxen zijn weer steen en steen goed!

- MYST – Find My Way 8,0
De "minste" plaat van het album voor mij, maar nog steeds een dikke 8. Geeft wel aan hoe hoog het niveau van deze man is. Vind dit een typische MYST plaat. Vocals die er goed bij passen en ook echt iets toevoegen, vette melodie, en kicks die altijd naadloos aansluiten op het geheel passen imo.

- MYST & Sound Rush ft. Elyn – Echo 8,5
Vocals van Elyn zijn heel fijn om naar te luisteren. Vind haar sowieso een van de betere vocalisten in de scene. Moet wel zeggen dat ik in deze plaat de Sound Rush invloeden minimaal vind. Had voor mijn gevoel net zo goed een MYST solo kunnen zijn. Track zelf is top. Eigenlijk weer het zelfde verhaal als bij de andere tracks. Valt me bij iedere MYST plaat op dit album wel op dat de kicks in de tracks niet alle aandacht opeisen. Heb bij veel raw platen of hardere melodieuze toch vaak het gevoel dat de nadruk op de kicks word gelegd. Hier heb ik dat totaal niet. Ook wel eens fijn voor de afwisseling.

- MYST – Before You Go (High Voltage Remix) 8,5
Sfeervolle eerste anderhalve minuut. Die eerste kick in de intro is fat af. Die blaast me een partijtje door me sub heen. 2e gedeelte van de mid met de andere kick is steady. Break die volgt is weer behoorlijk sfeervol, evenals de climax daarna. Leuke twist aan de melodie gegeven. Bij de 2e climax krijg ik iets meer het idee dat ik naar het origineel aan het luisteren ben, maar dat vind ik eigenlijk wel vet gedaan. Wat hij met die vocal heeft gedaan is ook een kleine leuke toevoeging. Deze remix heeft me zeker in positieve zin verrast. Ga er maar aan staan, een plaat als deze remixen. Petje af voor HV!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 11:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een remix van HV :worship: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 11:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geweldige EP :worship: alleen maar goede platen, wat een niveau haalt deze man toch. Mijn favorieten zijn The Wickedest One, From The Ashes en Echo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Ik heb het idee dat die de reverb op de lead van de melodie naar beneden heeft gehaald (in de break dan vooral). Vind dit toch een beetje storend. Geeft minder sfeer mee. Voor de rest een goede remix :thumbup:


Dit was inderdaad ook het eerste wat mij opviel. Beetje jammer, want de remix pakt mij eigenlijk niet zo hierdoor.

Trots Sander dat je een goeie samenvatting hebt gemaakt van het album. Hier hebben veel users op gewacht volgensmij. :thumbup:

Niet dat ik het doe..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 18:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Before You Go remix :worship: Epische intro, violen, die piano in de mid, vette twist aan de melo, hoe die melo bij de eerste climax maar 'half' te horen is. Onmogelijke track om te remixen maar toch heeft 'ie het goed gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 18:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
TSFH schreef:
Ik heb het idee dat die de reverb op de lead van de melodie naar beneden heeft gehaald (in de break dan vooral). Vind dit toch een beetje storend. Geeft minder sfeer mee. Voor de rest een goede remix :thumbup:


Dit was inderdaad ook het eerste wat mij opviel. Beetje jammer, want de remix pakt mij eigenlijk niet zo hierdoor.

Trots Sander dat je een goeie samenvatting hebt gemaakt van het album. Hier hebben veel users op gewacht volgensmij. :thumbup:

Niet dat ik het doe..


Oh?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opinions of Me :thumbsup:
Find My Way :thumbsup:
Before You Go Remix :thumbsup:

De rest mist, zoals wel vaker bij deze man, een goede kick maar is nog steeds wel erg goed!

Leuke EP :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2018 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wordt zo gelukkig van deze muziek :worship:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle