Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 22:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een fijne plaat is dit zeg :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 23:20 
 
Hardtraxx Elite

Vet! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 10:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het viel me net op dat ze bij deze plaat bijna exact hetzelfde guitaarstukje in de intro hebben gebruikt als bij het anthem van Decibel. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 11:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Pommer schreef:
Ben tegenwoordig al blij als ik een dikke mid intro hoor, dus dat was een aangename verrassing bij deze. De rest van de plaat vind ik ook wel vet, maar niet super bijzonder.

Mid-intro's zijn bij euphoric heel vaak niks aan nee. Best zonde

Als er uberhaupt al een in zit..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker plaatje, maar vind dat er betere NCBM platen zijn. Vind deze niet zo heel bijzonder eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 12:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Lekker plaatje, maar vind dat er betere NCBM platen zijn. Vind deze niet zo heel bijzonder eerlijk gezegd.

Als ik er goed over nadenk vind ik eigenlijk zowel de NC als de BM solo platen gemiddeld gezien vetter dan de NCBM platen. Vooral NC solo.

Vind de NCBM platen allemaal wel lekker, maar ze missen wat speciaals wat vooral de NC solo platen vaak wel hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
TSFH schreef:
Lekker plaatje, maar vind dat er betere NCBM platen zijn. Vind deze niet zo heel bijzonder eerlijk gezegd.

Als ik er goed over nadenk vind ik eigenlijk zowel de NC als de BM solo platen gemiddeld gezien vetter dan de NCBM platen. Vooral NC solo.

Vind de NCBM platen allemaal wel lekker, maar ze missen wat speciaals wat vooral de NC solo platen vaak wel hebben.


Zeker mee eens. Ik vind vooral Noisecontrollers echt veeel beter solo. Zijn solo platen doen mij ook meer dan elke NCBM plaat. Overigens vind ik Sun Goes Down van Bass Modulators ook een beter dan de gemiddelde NCBM plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uniforce schreef:
Vitality schreef:
RomanAnthony schreef:
Dikke, dikke pluspunten voor het releasebeleid van Spirit of Hardstyle.

Helemaal mee eens, zit een lekker tempo in!
Kunnen andere labels nog wel eens een voorbeeld aan nemen! :P

Denk niet dat dit een blijvend iets zal zijn. Deze namen hebben lange tijd niks gereleased.

Doet me een beetje denken aan Digital Age dit :P.
Hopelijk ondergaat dit niet hetzelfde lot. Fijn plaatje weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 13:53 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik vind dit weer helemaal niks, wat een saaie midintro en die climax wordt ook nergens spannend imo. Los van Atmozfears en Audiotricz heeft SoH me nog totaal niet weten te boeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 15:42 
 
Hardtraxx Veteran

The Venator schreef:
Ik vind dit weer helemaal niks, wat een saaie midintro en die climax wordt ook nergens spannend imo. Los van Atmozfears en Audiotricz heeft SoH me nog totaal niet weten te boeien.

+ Ik zelf hoor ook heel veel sounds van andere tracks hier in terug komen, soms zelfs op precies dezelfde tonen en schema. Het is helemaal niet erg dat je dingen hergebruikt. Maar als het gaat opvallen doe je toch iets niet goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 20:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na een paar keer luisteren ben ik deze plaat erg vet gaan vinden. :)
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle