Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 07:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
NC > HHZ sowieso.


:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Henk-Jan schreef:
NC > HHZ sowieso.


:yes:


Hier mee eens. Verschil in populariteit komt door het feit dat NC veel ingetogener is dan HHZ en meer kwaliteit gericht produceert (echte luister en wegdroom muziek, kan het niet echt uitleggen maar door middel van steeds weer een vernieuwende synth etc. weet hij dat gevoel te creëren) waar HHZ meer hitjes produceert met catchy vocals et cetera. Daarnaast werd HHZ ook wel een beetje gebracht als 'wonderboy van de hardstyle' door The Prophet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz heeft social media gewoon veel beter onder de knie. Zo zie je maar hoeveel dat kan brengen. Hard with style was een van de eerste in zijn soort en daar was hij toentertijd heel erg groot mee. Dat vloggen van hem is ook super slim, jezelf menselijk maken bij je fans en een beetje van jezelf tonen.

Noisecontrollers doet dit alles niet en is ook niet heel sterk in Facebook en snapchat etc. Foto hier foto daar, maar niet zoals heady dat deed/doet.

Dit zelfde geldt toch trouwens voor Radical. Die heeft door social media en veel contact met zijn fans een heel leger weten te bouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 15:58 
 
Hardtraxxer

Hoe kan je nou zeggen discografie NC>HHZ. Kijk even die twee hws origins voor HHZ discografie. Ik zie ze gewoon als gelijk en beide wel de belangrijkste namen uit scene van afgelopen decennium. Wildstylez dan nog in mindere mate. Headhunterz idd vele maken populairder door marketing etc etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2017 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deanster schreef:
Hoe kan je nou zeggen discografie NC>HHZ. Kijk even die twee hws origins voor HHZ discografie. Ik zie ze gewoon als gelijk en beide wel de belangrijkste namen uit scene van afgelopen decennium. Wildstylez dan nog in mindere mate. Headhunterz idd vele maken populairder door marketing etc etc

Nou gewoon, zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 14:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Krijgen we nu ook al een iPhone vs Android achtig iets over HHZ vs NC?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 15:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Meest nutteloze discussie ever haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2017 16:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Ronaldo of Messi?


Theo Janssen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2017 11:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wilde ook geen discussie starten ofzo :P Gewoon even melden dat deze man voor mij samen met Donkey Rollers dé hardstyle legende is.

De tering, helemaal verliefd op deze plaat. Straks huilen op Dreamfields. :cry: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2017 11:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

NC
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2017 13:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een geweldig nummer weer ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2017 15:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat was dit heerlijk gisteren :loving:

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2017 21:16 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Doet me echt niks dit. Misschien dat dat nog komt, maar uitspraken als "Dit wordt de nieuwe So High" kan ik echt niet bij met m'n hoofd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 00:43 
 
Hardtraxx Elite

The Venator schreef:
Doet me echt niks dit. Misschien dat dat nog komt, maar uitspraken als "Dit wordt de nieuwe So High" kan ik echt niet bij met m'n hoofd :lol:

Ik heb hetzelfde. De laatste platen van NC doen mij helemaal niks helaas. Ik vind zijn stijl de laatste tijd flink tegenvallen, ook op het gebied van productieniveau.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 02:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit soort zweverige hardstyle vind ik dus echt fantastisch he :loving: . Snap best dat het niet voor iedereen weggelegd is, maar dit is wel de hardstyle die mij echt raakt. Ook op een feest kan ik helemaal wegdromen op deze muziek. Dat Noisecontrollers de laatste tijd meer van dit soort platen maakt heb ik echt totaal geen probleem mee. Tevens zijn het ook gewoon platen die niet al 100x eerder zijn gemaakt door andere artiesten. Zit wel weer innovatie in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2017 13:25 
 
Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Tevens zijn het ook gewoon platen die niet al 100x eerder zijn gemaakt door andere artiesten. Zit wel weer innovatie in.


Dit en die synth is magisch :$ :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze wereldplaat hoort niet op de derde pagina te staan.
Zo'n zin om deze eens live te horen of om deze in HQ te horen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2017 23:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jij snapt het.

Jezus wat was deze genieten op Dreamfields, veel blijer kun je niet worden van een hardstyle nummer (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 10:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Man man man, NC is de laatste tijd echt bezeten bezig, kippenvel van deze plaat :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 11:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Swapiamente schreef:
Man man man, NC is de laatste tijd echt bezeten bezig, kippenvel van deze plaat :love:

Dit mag niet meer he...

Over de plaat zelf: wat ontzettend goed :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Jezus wat was deze genieten op Dreamfields, veel blijer kun je niet worden van een hardstyle nummer (L)


Idd! Geluksmomentje vergelijkbaar met de eerste keer EVP op Qlimax, wat was dit genieton :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 12:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
NC > HHZ sowieso. Zowel vroeger als nu.
De discografie van NC overklast die van Headhunterz met afstand.

Helemaal verslaafd aan dit nr :$

Ik vind discografie van WS ook dikker dan HHz. Niet met afstand tho.

*zoekt dekking
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 12:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Henk-Jan schreef:
NC > HHZ sowieso. Zowel vroeger als nu.
De discografie van NC overklast die van Headhunterz met afstand.

Helemaal verslaafd aan dit nr :$

Ik vind discografie van WS ook dikker dan HHz. Niet met afstand tho.

*zoekt dekking

Wat vind je van Clubbin'?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 18:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
De laatste platen van NC doen mij helemaal niks helaas. Ik vind zijn stijl de laatste tijd flink tegenvallen, ook op het gebied van productieniveau.


Dat je zijn stijl niet zoveel vind oké, maar dat laatste wat je zegt is echt de grootste onzin die ik in tijden hier voorbij heb zien komen!
Qua productieniveau ga je het toch echt niet veel beter krijgen dan Noisecontrollers!! :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2017 18:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Wat vind je van Clubbin'?

Teringdikke ragplaat!!!!!

Leuk van het vragen
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle