Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2018 10:58 
 
Hardtraxx Elite

Helicaze schreef:
Na deze previews te beluisteren toch wel eens met bovenstaande reacties. Maak je een album waar je kan experimenteren met je vocalen, komt er nog steeds niets anders uit dan schreew, fuck, stoerdoenerij. Triest. :thumbdown:

Oké maar wat als het helemaal niet de bedoeling is om te experimenteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2018 12:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat is de bedoeling van Lecture of an Animal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2018 21:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Snap nogsteeds niet dat dit een Nolz album is aangezien hij 0 zelf geproduceerd heeft op een paar domme teksten na dan. :whistle:

En al die cringyworthy bad boy teksten maken het al helemaal een flop :thumbdown: :sick:

JeroenB93 schreef:
Wat is de bedoeling van Dit Album?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 00:02 
 
Hardtraxx Veteran

SimpleEffect schreef:
Snap nogsteeds niet dat dit een Nolz album is aangezien hij 0 zelf geproduceerd heeft op een paar domme teksten na dan. :whistle:

En al die cringyworthy bad boy teksten maken het al helemaal een flop :thumbdown: :sick:

JeroenB93 schreef:
Wat is de bedoeling van Dit Album?


Hoe werkt een rapper album dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Hoe werkt een rapper album dan


In een rap plaat is de vocalist het belangrijkste element van de muziek, in hardstyle is het tegenovergestelde. Niemand gaat bij een hardstyle plaat zeggen "de productie is eigenlijk best slecht, maar de vocalist houdt alles goed bij elkaar" bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 08:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
SimpleEffect schreef:
Snap nogsteeds niet dat dit een Nolz album is aangezien hij 0 zelf geproduceerd heeft op een paar domme teksten na dan. :whistle:

En al die cringyworthy bad boy teksten maken het al helemaal een flop :thumbdown: :sick:

JeroenB93 schreef:
Wat is de bedoeling van Dit Album?


Hoe werkt een rapper album dan

Maar Nolz is geen rapper. Dus begrijp dat hele rap-intro niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 09:30 
 
Hardtraxx Elite

JeroenB93 schreef:
Maar Nolz is geen rapper. Dus begrijp dat hele rap-intro niet

Bepaal jij dat Nolz geen rapper is? :lol: Als hij een rapper wil zijn is hij een rapper, hij kan ook dolfijnen gaan trainen of aangespoelde walvissen terug in zee duwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 09:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
JeroenB93 schreef:
Maar Nolz is geen rapper. Dus begrijp dat hele rap-intro niet

Bepaal jij dat Nolz geen rapper is? :lol: Als hij een rapper wil zijn is hij een rapper, hij kan ook dolfijnen gaan trainen of aangespoelde walvissen terug in zee duwen.

Nolz is een MC
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 09:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit wordt een NolZtalgisch album :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 12:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
JeroenB93 schreef:
JeroenB93 schreef:
Maar Nolz is geen rapper. Dus begrijp dat hele rap-intro niet


Nolz is een MC


Weer lekker kort door de bocht ey :lol: Nolz is een MC dus hij mag vanaf nu nooit meer iets anders doen. Punt.

Millard Fillmore schreef:
hij kan ook dolfijnen gaan trainen of aangespoelde walvissen terug in zee duwen.


Dit zou ik overigens wel eens willen zien

Punt is dat hij bekend staat om z'n geschreeuw over fuck en dood & verderf. En dan ineens komt ie met een rap. Das toch apart
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 12:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
JeroenB93 schreef:
Maar Nolz is geen rapper. Dus begrijp dat hele rap-intro niet

Bepaal jij dat Nolz geen rapper is? :lol: Als hij een rapper wil zijn is hij een rapper, hij kan ook dolfijnen gaan trainen of aangespoelde walvissen terug in zee duwen.


Zo, lekker op je wolkje?

Maar eens met het feit dat dit gewoon een Hardstyle album met de standaard stukjes tekst van Nolz. Maar als je dit als "rap" serieus in de zelfde straat als een Kendrick Lemar (of om het hollands te houden Brainpower) gooit, dan is er iets mis met je oren.

Het is album nou eenmaal voor het grotendeel een hardstyle nummer met Nolz vocalen en zo zullen het gros van de mensen het ook zien. MC's maken het nummer en het feest/de set nou eenmaal niet in dit genre.

Ik luister dit album dan ook puur voor de platen en negeer Nolz een beetje. Als hij dit wilt doen, moet hij zelf weten inderdaad dat is zijn goed recht, maar ik denk niet dat veel mensen het album om zijn vocalen halen, maar om de platen die de producers hebben gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 12:39 
 

als hij rap maakt is het rap, maakt niet uit of je het compleet kut vind.
ook als het totaal niet te vergelijken is met goede artiesten in dat genre het blijft rap
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 12:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
als hij rap maakt is het rap, maakt niet uit of je het compleet kut vind.
ook als het totaal niet te vergelijken is met goede artiesten in dat genre het blijft rap


Oke, ik zeg wat zinnen achter elkaar en noem het rap. Ben ik dan ook een rapper?

Niet alles wat tekst is en in een nummer zit en rijmt is rap. Anders is bijna elk nummer ooit gemaakt rap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 12:55 
 
Hardtraxx Veteran

Sorry voor het aanstcihten van deze nutteloze discussie
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 13:11 
 
Hardtraxx Elite

Spobbertiet schreef:
Sorry voor het aanstcihten van deze nutteloze discussie

Je zou sorry kunnen zeggen doormiddel van een rap, dat zou echt mega leuk en lief zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 13:13 
 
Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 13:15 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Maar eens met het feit dat dit gewoon een Hardstyle album met de standaard stukjes tekst van Nolz. Maar als je dit als "rap" serieus in de zelfde straat als een Kendrick Lemar (of om het hollands te houden Brainpower) gooit, dan is er iets mis met je oren.

Waar kan ik dit teruglezen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 13:37 
 
Hardtraxxer

Misschien heeft hij wel gewoon echt samengewerkt met de artiesten en dus ook tijdens het productie proces daar geweest om zo ook zijn visie van een track uit te laten komen. Hoeft die niet zelf voor kunnen produceren maar gewoon weten wat je wilt in een track en zorgen dat de artiest waar je mee werkt het kan verwerken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 13:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Waar kan ik dit teruglezen?


Hier

Broken Balance schreef:
Maar eens met het feit dat dit gewoon een Hardstyle album met de standaard stukjes tekst van Nolz. Maar als je dit als "rap" serieus in de zelfde straat als een Kendrick Lemar (of om het hollands te houden Brainpower) gooit, dan is er iets mis met je oren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 16:25 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Millard Fillmore schreef:
Waar kan ik dit teruglezen?


Hier

Broken Balance schreef:
Maar eens met het feit dat dit gewoon een Hardstyle album met de standaard stukjes tekst van Nolz. Maar als je dit als "rap" serieus in de zelfde straat als een Kendrick Lemar (of om het hollands te houden Brainpower) gooit, dan is er iets mis met je oren.

Heel apart dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2018 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke psytrance
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2018 01:31 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Millard Fillmore schreef:
Waar kan ik dit teruglezen?


Hier

Broken Balance schreef:
Maar eens met het feit dat dit gewoon een Hardstyle album met de standaard stukjes tekst van Nolz. Maar als je dit als "rap" serieus in de zelfde straat als een Kendrick Lemar (of om het hollands te houden Brainpower) gooit, dan is er iets mis met je oren.

Zal het dan trouwens maar ff opnieuw vragen want kan er gewoon echt niet van slapen. Wie vergelijkt hier Nolz met kendrick lamar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2018 07:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Daar moet ik nog even een nachtje over slapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2018 08:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Laat ik het zo zeggen: ik had het logischer gevonden als er gewoon een introtrack met spraak was geweest. Iets in de trant van Radical z'n albums. Sfeertje zetten door een muziekje, je kent het wel, met wat teksten over the 'uprising' van Nolz. Zoiets had ik veel meer bij Nolz verwacht dan plots een raptrack.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2018 12:12 
 
Hardtraxx Elite

JeroenB93 schreef:
Laat ik het zo zeggen: ik had het logischer gevonden als er gewoon een introtrack met spraak was geweest. Iets in de trant van Radical z'n albums. Sfeertje zetten door een muziekje, je kent het wel, met wat teksten over the 'uprising' van Nolz. Zoiets had ik veel meer bij Nolz verwacht dan plots een raptrack.

Zou toch ook lachen zijn als bijvoorbeeld Headhunterz ineens met een house plaat aan komt zetten.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle