Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel erg saai dit, kicks zijn niet goed, melodie is niet leuk, allemaal beetje slapjes. Phuture Noize kan veel en veel beter! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 20:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Youtube kwaliteit :thumbdown:

Mis een beetje kracht..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet toegeven dat ik dit ook niet het beste Qapital anthem vind hoor. Vind Worth Fighting For en Blood Written nog steeds beter. Daarna komt deze denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 20:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Youtube kwaliteit :thumbdown:

Mis een beetje kracht..


De WEB klinkt hetzelfde hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 20:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Heel erg saai dit, kicks zijn niet goed, melodie is niet leuk, allemaal beetje slapjes. Phuture Noize kan veel en veel beter! :cry:

precies dit. Het is allemaal zo flinter dun heb ik het idee :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
G1LL schreef:
Heel erg saai dit, kicks zijn niet goed, melodie is niet leuk, allemaal beetje slapjes. Phuture Noize kan veel en veel beter! :cry:

precies dit. Het is allemaal zo flinter dun heb ik het idee :huh:


Beetje alsof hij niet gelayerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 21:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaasstaaf schreef:
PEPii schreef:
Youtube kwaliteit :thumbdown:

Mis een beetje kracht..


De WEB klinkt hetzelfde hoor.


Vond het wel een verschil tussen Spotify en Youtube. Spotify klinkt iets beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 23:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sluit me aan bij de meningen van hier!
Een van de eerste platen van PN die me beetje tegenvalt ...
Melodie die me niet echt meezuigt en kicks zijn ook een twijfelgeval!
Wel een toffe clip :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2018 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het in tegenstelling tot de rest hier echt een prachtplaat. De sfeer die zich vormt vind ik echt geweldig en vind de lyrics juist super gaaf. Nou ben ik best een fanboy van Phuture Noize, maar kijk ik juist daardoor kritischer naar zijn tracks. Ik vind hem erg goed gelukt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Ik vind het in tegenstelling tot de rest hier echt een prachtplaat. De sfeer die zich vormt vind ik echt geweldig en vind de lyrics juist super gaaf. Nou ben ik best een fanboy van Phuture Noize, maar kijk ik juist daardoor kritischer naar zijn tracks. Ik vind hem erg goed gelukt.


Ik heb ook gewoon geprobeerd om mijn PN brilletje af te zetten, maar kan er ook niks aan doen dat ik toch kippenvel krijg in die 2e climax xd Pracht plaat met een heerlijk qapital gevoel maar toch eigen stijl gehouden imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Ik vind het in tegenstelling tot de rest hier echt een prachtplaat. De sfeer die zich vormt vind ik echt geweldig en vind de lyrics juist super gaaf. Nou ben ik best een fanboy van Phuture Noize, maar kijk ik juist daardoor kritischer naar zijn tracks. Ik vind hem erg goed gelukt.


Ik heb ook gewoon geprobeerd om mijn PN brilletje af te zetten, maar kan er ook niks aan doen dat ik toch kippenvel krijg in die 2e climax xd Pracht plaat met een heerlijk qapital gevoel maar toch eigen stijl gehouden imo


Ik heb hier precies hetzelfde. Alles wat PN aanraakt veranderd in goud. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de kicks in deze plaat ook best goed, waar dat op Pursuit Of Thunder vaak voor mij vaak ietsjes tegen viel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 07:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alles klopt aan deze plaat, behalve dat de synth flinterdun klinkt. Ik luister deze plaat toevallig na No One Can Stop Us Now van team Veenendaal en dan is dat toch echt wel een flink verschil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 10:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
makrooy schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Ik vind het in tegenstelling tot de rest hier echt een prachtplaat. De sfeer die zich vormt vind ik echt geweldig en vind de lyrics juist super gaaf. Nou ben ik best een fanboy van Phuture Noize, maar kijk ik juist daardoor kritischer naar zijn tracks. Ik vind hem erg goed gelukt.


Ik heb ook gewoon geprobeerd om mijn PN brilletje af te zetten, maar kan er ook niks aan doen dat ik toch kippenvel krijg in die 2e climax xd Pracht plaat met een heerlijk qapital gevoel maar toch eigen stijl gehouden imo


Ik heb hier precies hetzelfde. Alles wat PN aanraakt veranderd in goud. :loving:

Echt een kritische blik heb je dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 10:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kan me wel een beetje vinden in de mening van een aantal hier maar ik vind de melodie weer zo verslavend goed dat ik hem toch steeds aanzet. Intro naar de 2e climax lijkt me heerlijk live. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 11:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind de melodie erg random en de lead klinkt ook niet lekker, snap daarom ook niet waarom de melodie ''weer'' zo verslavend goed is.. Smaken verschillen natuurlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 12:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tjakevladze schreef:
Echt een kritische blik heb je dan


Hoezo? Je kunt toch best een kritische blik hebben en toch dat concluderen? Een kritische mening is niet perse een negative mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 12:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind dit wel een ware quote wat wel op meer mensen slaat hier:

kriek4 schreef:
Deze plaat :loving:

Overigens kan ik totaal niet meer objectief naar Phuture Noize kijken.
Als een Zatox eenzelfde nummer zou maken zou ik hem waarschijnlijk veel minder gaaf vinden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als hier zatox stond ipv phuture noize, had ik gewoon gedacht dat PN hem heeft geghost :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Als hier zatox stond ipv phuture noize, had ik gewoon gedacht dat PN hem heeft geghost :P

Precies. Niemand in de scene heeft deze specifieke stijl. Misschien zijn we allemaal wel teveel fan van de sound zelf, dat zou wel kunnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Groot Phuture Noize fan, maar vind dit denk ik één van de minste Qapital anthems... heeft niks met hardheid te maken o.i.d, maar hij doet me gewoon erg weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 14:18 
 
Hardtraxx Veteran

Phuture Noize - Anthem Of Freedom (Qapital 2018 Anthem) (Q171PRO)

Label: Q-Dance Records
WEB release: 13/03/2018

Tracks:
Phuture Noize - Anthem Of Freedom (Qapital 2018 Anthem)

Samples:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 14:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het is eigenlijk best wel een 'blij' nummer. Euforisch bijna.

Gaat weer de goeie kant op met de raw ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2018 15:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Blijf hem eigenlijk wat leeg en plat vinden. Alsof er een heleboel sounds missen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle