Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Chaos & Order ben ik veel vetter gaan vinden sinds zondag. Super plaat!


Het spontane applaus vanuit het publiek bij die piano outro :cry: :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Human Machinery moest ik een paar keer luisteren, maar wat en super track is dat zeg! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 17:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op The Grind na ben ik alle tracks gewoon extreem goed gaan vinden! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2017 18:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

i got noize, breathin, the temple, fire en chaos&order als echte uitschieters :worship:
Rest ook een zware voldoende

Zaterdag op rebirth eindelijk voor het eerst live gehoord... dat was genieten en losgaan helemaal voorin (misschien wel herkend als die indo waus met die bril :$ )
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 20:13 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Heerlijk album! Chaos & Order, Breathin& I got noize vind ik toch echt wel de uitschieters, maar de rest mag er ook zeker zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2017 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Het spontane applaus vanuit het publiek bij die piano outro :cry: :loving: :worship:


Oprecht een brok in m'n keel op dit moment. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2017 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Human Machinery moest ik een paar keer luisteren, maar wat en super track is dat zeg! :worship:

Die reverse vind ik vooral zo ontzettend dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2017 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Leonidas schreef:
Human Machinery moest ik een paar keer luisteren, maar wat en super track is dat zeg! :worship:

Die reverse vind ik vooral zo ontzettend dik!

Ik vind die vocalen ook super vet! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 20:05 
 
Hardtraxxer

Jonas schreef:
Ondanks dat dit qua niveau echt belachelijk hoog ligt, is dit voor mij niet het soort hardstyle om op los te gaan. Het pakt me ook niet echt allemaal. The Aftershock heeft dat dan weer wel...

Amen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 22:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ilse_S schreef:
Jonas schreef:
Ondanks dat dit qua niveau echt belachelijk hoog ligt, is dit voor mij niet het soort hardstyle om op los te gaan. Het pakt me ook niet echt allemaal. The Aftershock heeft dat dan weer wel...

Amen! :)

Ik snap wat jullie bedoelen, maar dat maakt het voor mij niet minder goed. Ik denk juist beter zelfs. Voor mij is dit album ook meer een 'lay back and enjoy' soort van album :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STVK schreef:
Ilse_S schreef:
Jonas schreef:
Ondanks dat dit qua niveau echt belachelijk hoog ligt, is dit voor mij niet het soort hardstyle om op los te gaan. Het pakt me ook niet echt allemaal. The Aftershock heeft dat dan weer wel...

Amen! :)

Ik snap wat jullie bedoelen, maar dat maakt het voor mij niet minder goed. Ik denk juist beter zelfs. Voor mij is dit album ook meer een 'lay back and enjoy' soort van album :)


Ik vind het juist knap hoe hij een luisteralbum heeft gecreƫerd en ook platen die de dansvloer gek maken (Op Rebirth waar een halve tent alle melodieƫn mee zingt etc.). Meestal is het een of het ander en niet zo snel allebei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2017 13:11 
 
Hardtraxxer

STVK schreef:
Ilse_S schreef:
Jonas schreef:
Ondanks dat dit qua niveau echt belachelijk hoog ligt, is dit voor mij niet het soort hardstyle om op los te gaan. Het pakt me ook niet echt allemaal. The Aftershock heeft dat dan weer wel...

Amen! :)

Ik snap wat jullie bedoelen, maar dat maakt het voor mij niet minder goed. Ik denk juist beter zelfs. Voor mij is dit album ook meer een 'lay back and enjoy' soort van album :)

Het blijft gewoon een kwestie van smaak. Voor mij is het bij PN vaak net niet en bij een B-Front dan weer helemaal wel.
Wat wel als een paal boven water staat is dat de tracks kwalitatief en qua creativiteit briljant in elkaar steken. Hier kan ik binnen de huidige scene niets anders dan respect voor hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2017 14:08 
 
Hardtraxxer

Hier wil ik wel even op reageren. Toen het album uit was thuis geluisterd en vond ik alles echt goed maar niks er echt uitspringen. Echter toen ik besloot om op zaterdag set van hem voor het eerst bij te wonen keerde het om en klonk alles zo vet. Live gaat dit zo lekker. Echt alle tracks vind ik meteen een stuk vetter en een van de vetste sets die ik meegemaakt heb in het afgelopen jaar. Stond in het midden van de tent en om 14.00 een tent die echt volledig losgaat was echt ziek! Kijk nu al uit naar de volgende set van PN.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2017 15:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ilse_S schreef:
Het blijft gewoon een kwestie van smaak. Voor mij is het bij PN vaak net niet en bij een B-Front dan weer helemaal wel.
Wat wel als een paal boven water staat is dat de tracks kwalitatief en qua creativiteit briljant in elkaar steken. Hier kan ik binnen de huidige scene niets anders dan respect voor hebben!

Precies, maar dit vind ik dus zo raar. Het gros spreekt over een kwalitatief ontzettend hoogstaand album, met zieke producties, een bonk aan creativiteit en een hele goede sfeer in alle tracks. Maar wel wordt dan genoemd dat het bij PN vaak 'net niet' is, het niet 'hun stijl' is, of worden de kicks als minder goed ervaren. Daar kan ik me niet zo goed in vinden haha, maar that's all :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2017 16:25 
 
Hardtraxxer

STVK schreef:
Ilse_S schreef:
Het blijft gewoon een kwestie van smaak. Voor mij is het bij PN vaak net niet en bij een B-Front dan weer helemaal wel.
Wat wel als een paal boven water staat is dat de tracks kwalitatief en qua creativiteit briljant in elkaar steken. Hier kan ik binnen de huidige scene niets anders dan respect voor hebben!

Precies, maar dit vind ik dus zo raar. Het gros spreekt over een kwalitatief ontzettend hoogstaand album, met zieke producties, een bonk aan creativiteit en een hele goede sfeer in alle tracks. Maar wel wordt dan genoemd dat het bij PN vaak 'net niet' is, het niet 'hun stijl' is, of worden de kicks als minder goed ervaren. Daar kan ik me niet zo goed in vinden haha, maar that's all :)

Waarschijnlijk is het iets wat je niet in woorden kan uitdrukken. Het is dat WOW-gevoel wat je krijgt en dat krijg ik bij tracks van PN dus niet. Maar ik kan me de verwarring goed voorstellen hoor :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2017 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat Wow gevoel heb ik dus wel elke keer weer haha. Geen een artiest die het wow gehalte van PN heeft evenaard voor mij. Zijn melodie lijnen bevatten zoveel intensiteit qua gevoel. Vind dat gewoon echt helemaal geweldig
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2017 18:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Dat Wow gevoel heb ik dus wel elke keer weer haha. Geen een artiest die het wow gehalte van PN heeft evenaard voor mij. Zijn melodie lijnen bevatten zoveel intensiteit qua gevoel. Vind dat gewoon echt helemaal geweldig


Helemaal mee eens :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2017 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ilse_S schreef:
Jonas schreef:
Ondanks dat dit qua niveau echt belachelijk hoog ligt, is dit voor mij niet het soort hardstyle om op los te gaan. Het pakt me ook niet echt allemaal. The Aftershock heeft dat dan weer wel...

Amen! :)

Idem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2017 18:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eindelijk een paar keer in goede kwaliteit geluisterd. Wat een album :worship: Vind die PN stijl geweldig. Erg vet dat het album enkel uit solotracks bestaat. Vind alle tracks bovengemiddeld goed. Als ik dan toch een favoriet moet kiezen dan is het Chaos & Order. Wat een briljant stukje muziek. Beste album van 2017 so far.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2017 16:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit album (L) (L) (L) Dit is wat mij betreft hoe hardstyle hoort te zijn: melodieus met stevige kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2017 19:07 
 
Donateur

STVK schreef:
RoyAPO schreef:
Dat Wow gevoel heb ik dus wel elke keer weer haha. Geen een artiest die het wow gehalte van PN heeft evenaard voor mij. Zijn melodie lijnen bevatten zoveel intensiteit qua gevoel. Vind dat gewoon echt helemaal geweldig


Helemaal mee eens :worship:


Amen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 12:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Na het live te hebben meegemaakt merk ik wel dat sommige platen beter werken dan de anderen.

Chaos & Order, Fire, The Temple, The Grind, Human Machinery en King Of The Jungle e.d. werken prima.
Breathin, Walls Crashin' Down, I Got Noize en Charged Up werken minder.

Zelfde met Suicidal Superstar tegenover Not Afraid Remix en The Aftershock. Vind die laatste twee niet denderend live terwijl Suicidal Superstar echt dik was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik Spotify mag geloven heeft Phuture Noize wel flink aan populariteit gewonnen met zijn album. 117.000 luisteraars per maand. Dat is meer dan Warface, E-Force en B-Front en bijna evenveel als RR. Goed om te zien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2017 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Als ik Spotify mag geloven heeft Phuture Noize wel flink aan populariteit gewonnen met zijn album. 117.000 luisteraars per maand. Dat is meer dan Warface, E-Force en B-Front en bijna evenveel als RR. Goed om te zien :D


Voor zijn album release had ie rond de 60.000 maandelijkse luisteraars. Erg mooi om te zien inderdaad :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2017 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
RoyAPO schreef:
Als ik Spotify mag geloven heeft Phuture Noize wel flink aan populariteit gewonnen met zijn album. 117.000 luisteraars per maand. Dat is meer dan Warface, E-Force en B-Front en bijna evenveel als RR. Goed om te zien :D


Voor zijn album release had ie rond de 60.000 maandelijkse luisteraars. Erg mooi om te zien inderdaad :)


Breathin' staat ook in een EDM playlist van Spotify zelf. Heeft volgens mij 1,5 miljoen volgers. Kan ook daardoor komen :P
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle