Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2017 17:11 
 
Hardtraxxer

Wat een prachtplaat! Doet me een beetje denken aan B-Frontliner, deze mannen hebben mij nog nooit teleurgesteld. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een dijk van een plaat! Maakt me helemaal niet uit dat het in hetzelfde stijltje als B-Front is, dit is gewoon kwaliteit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een hele dikke plaat, maar kan me erin vinden dat de inspiratie misschien teveel neigt naar B-Front.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2017 20:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Millard Fillmore schreef:
Tsja, het is echt een hele dikke plaat maar dit klinkt echt teveel als een B-Front plaat. Toch leuker als je een beetje je eigen stijltje hebt.

Mee eens. Dit kan echt niet.

Doe normaal man :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 11:47 
 
Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Millard Fillmore schreef:
Tsja, het is echt een hele dikke plaat maar dit klinkt echt teveel als een B-Front plaat. Toch leuker als je een beetje je eigen stijltje hebt.

Mee eens. Dit kan echt niet.


Zullen we dan maar even de politie bellen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2017 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Millard Fillmore schreef:
Tsja, het is echt een hele dikke plaat maar dit klinkt echt teveel als een B-Front plaat. Toch leuker als je een beetje je eigen stijltje hebt.

Mee eens. Dit kan echt niet.

Ach een plaatje maakt niet echt uit, de halve scene kopieert elkaar, soms nog erger dan dit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2017 12:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Laten we nou naar de track luiteren voor wat het is, een gvd sterke plaat man. Wat een sounddesign en melodieen, de tering Wow wow en nog eens wow!! (L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2017 13:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jezus wat een gezeik. Het lijkt enigszins op de stijl van b-front maar je merkt ook dat het Prefix & Density is want ze hebben gewoon hun eigen stijl. Het is dat b-front zijn stijl wat opvallender is dan anderen dus lijkt het meer een kopie. Maar bijna alle artiesten doen dit op een bepaalde manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2017 13:28 
 
Hardtraxx Elite

YWalen schreef:
Jezus wat een gezeik. Het lijkt enigszins op de stijl van b-front maar je merkt ook dat het Prefix & Density is want ze hebben gewoon hun eigen stijl. Het is dat b-front zijn stijl wat opvallender is dan anderen dus lijkt het meer een kopie. Maar bijna alle artiesten doen dit op een bepaalde manier.

Schattig dat je zo opkomt voor P&D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2017 13:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is niet voor P&D speciaal bedoeld. Vind het in het algemeen gewoon gezeik. Ik ben juist onwijze b-front fan. Er wordt door sommige gedaan als of dit echt niet kan terwijl het gewoon een goed nummer is. Ik vind dat gewoon gezeik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2017 00:45 
 
Hardtraxx Elite

YWalen schreef:
Is niet voor P&D speciaal bedoeld. Vind het in het algemeen gewoon gezeik. Ik ben juist onwijze b-front fan. Er wordt door sommige gedaan als of dit echt niet kan terwijl het gewoon een goed nummer is. Ik vind dat gewoon gezeik.

Het kan prima, dat hoor je ook in deze plaat. Neemt niet weg dat dit extreem veel op een B-Front productie lijkt. Wat natuurlijk ook als een groot compliment gezien kan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2017 09:34 
 
Hardtraxxer

Zo verliefd op dit nummer. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2017 13:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

alexxie schreef:
Zo verliefd op dit nummer. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 02:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze gasten zijn zo ondergewaardeerd he. Het lijkt ze ook maar niet te lukken om echt opgevangen te worden door het grote publiek. Echt klote is dat om te zien, want ze maken wel dikke platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij doet mij heel veel denken aan Inceptum - Afterlife, vooral aan de outro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wowwww wat is dit goed zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 00:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een gevoel geeft die melodie! Het enige wat in mijn ogen nog beter kan zijn iets vollere kicks. Heb ik helaas wel bij al hun recente platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 01:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een gave plaat en lijkt inderdaad veel op de style van B-Front, maar ben zelf alleen maar blij dat dit soort platen gemaakt worden! :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij doet me op de een of andere manier een beetje denken aan World Outside
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Deze gasten zijn zo ondergewaardeerd he. Het lijkt ze ook maar niet te lukken om echt opgevangen te worden door het grote publiek. Echt klote is dat om te zien, want ze maken wel dikke platen.


Inderdaad, heel jammer dit. Ik vind de sets ook altijd heel goed, combinatie oud/nieuw en ook veel van andere artiesten.

Zonde dat 't steeds bij kleine stages blijft tot nu toe.

Een defqon blue zou niet onverdiend zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
TSFH schreef:
Deze gasten zijn zo ondergewaardeerd he. Het lijkt ze ook maar niet te lukken om echt opgevangen te worden door het grote publiek. Echt klote is dat om te zien, want ze maken wel dikke platen.


Inderdaad, heel jammer dit. Ik vind de sets ook altijd heel goed, combinatie oud/nieuw en ook veel van andere artiesten.

Zonde dat 't steeds bij kleine stages blijft tot nu toe.

Een defqon blue zou niet onverdiend zijn


Je bedoelt wat ze in 2013 al gedaan hebben?

https://lsdb.nl/set/137283/prefix-densi ... e-22-06-13

Of de Hangar in 2017
https://lsdb.nl/set/195736/prefix-densi ... r-09-09-17

Daarnaast nog meerdere Defqon Indigo jaren, Qapital area 2 enzv...

Ze verdienen alle grote stages hoor, maar hoeven niet te doen alsof ze totaal genegeerd worden :x pakken echt wel huge boekingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2018 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En ookal staan ze op grotere stages. Dan moeten ze vaak openen of draaien ze vaak aan het begin van de dag en zijn en staat de stage ook half leeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
ULTIMO schreef:
TSFH schreef:
Deze gasten zijn zo ondergewaardeerd he. Het lijkt ze ook maar niet te lukken om echt opgevangen te worden door het grote publiek. Echt klote is dat om te zien, want ze maken wel dikke platen.


Inderdaad, heel jammer dit. Ik vind de sets ook altijd heel goed, combinatie oud/nieuw en ook veel van andere artiesten.

Zonde dat 't steeds bij kleine stages blijft tot nu toe.

Een defqon blue zou niet onverdiend zijn


Je bedoelt wat ze in 2013 al gedaan hebben?

https://lsdb.nl/set/137283/prefix-densi ... e-22-06-13

Of de Hangar in 2017
https://lsdb.nl/set/195736/prefix-densi ... r-09-09-17

Daarnaast nog meerdere Defqon Indigo jaren, Qapital area 2 enzv...

Ze verdienen alle grote stages hoor, maar hoeven niet te doen alsof ze totaal genegeerd worden :x pakken echt wel huge boekingen.


Nou hé hé, je snapt best wat ik bedoel.
Als je ziet dat bijv een Unresolved of Bass Chaserz in 2016 prime-time in de Blue staan, of Rebellion op HardBass of Requiem in de Loudness op Decibel, dan vind ik (en het is een mening he) dat Prefix & Density dat allemaal veel meer verdienen.

Ik snap dat het allemaal een kwestie van smaak, populariteit of connecties is, maar kijken we even puur naar de kwaliteit van de platen of sets, dan kun je toch haast niet meer onder deze heren uit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt, ik vind ze ook erg goed en wmbt mogen ze op elke mainstage staan :)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle