Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst, luister deze ff. Denk dat je deze wel tof vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 12:47 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Hmm alleen de kicks op 3:05 eigenlijk. Het klinkt eerlijk gezegd een beetje amateuristisch. It's an edit heeft veel meer dynamiek en diepte in zijn sound. Ook hebben ze daar tenminste nog geprobeerd iets anders van te maken. Dit is meer het standaard reverse + screech riddeltje. Misschien leuk als een track om een set mee te vullen, maar niet iets wat ik uit mezelf op zou zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
RoyAPO schreef:
Melodie van One Without A Second komt ook heel random over. Weinig samenhang. Als dit een kermis liedje geweest zou zijn, had ik t ook geloofd :P


Ga je mond spoelen Roy!! Barbaar!!


Haha ik heb ook echt helemaal 0,0 met one without a second :x rest van de EP is episch :clap:

edit: heuj Lyst, grappig dat mensen je meteen proberen te overtuigen :lol: je hebt 2 prima jaren gemist keal ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 14:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Hmm alleen de kicks op 3:05 eigenlijk. Het klinkt eerlijk gezegd een beetje amateuristisch. It's an edit heeft veel meer dynamiek en diepte in zijn sound. Ook hebben ze daar tenminste nog geprobeerd iets anders van te maken. Dit is meer het standaard reverse + screech riddeltje. Misschien leuk als een track om een set mee te vullen, maar niet iets wat ik uit mezelf op zou zetten.


Het is um echt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omg de Headhunterz van Hardtraxx is terug! Kom we organiseren een feest!
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle