Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ok, ik had niet gezien dat er al een HQ van was :P Ik zat nog het filmpje in de openingspost te bekijken.
Ik begrijp wat je bedoelt, ik vind het zelf best wel vet eigenlijk. Maar weer het gevoel dat de kicks offbeat zijn.

Ben Exorcism ook heel erg gaan waarderen nadat ik hem op aanraden van Duruz nog een aantal keer heb geluisterd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 13:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat betreft dat off-beat gebeuren: als je wel eens een plaatje hebt gedraaid krijg je gewoon de neiging om hem ff goed te leggen. Heel vreemd. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 17:19 
 
Hardtraxx Crew

Exterkate schreef:
Staan de fulls op het album?

Yup
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 17:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Until I Win, Herecy, Paralyzed, America, Famous -.-, Exorcism en Day of Reckoning. :worship:

Ik vind het algemeen wel een stukke betere album dan TOMA, ik ben wel fan van distortion en harde kicks ^^
Zeker een album waar je lekker op kunt rammen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2017 22:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind Famous wel een geinig plaatje, klinkt een beetje als Wars Industry.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 00:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb met pijn en moeite alle tracks gehoord en ik heb af en toe echt vol verbazing zitten luisteren...
Sommige platen vond ik gewoon lachwekkend, zo lelijk vond ik de kicks dan met name.

Het is en blijft natuurlijk een smaakkwestie, maar ik vind het echt verbazingwekkend dat hij met dit soort ‘herrie’ een zaal van meer dan 12.000 man uitverkoopt.

Kicking It is en blijft voor mij het hoogtepunt van dit album!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 00:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt omdat Radical Redemption fucking stoer is!!! Zal ook een van de redenen zijn waarom Nederlandse Hip Hop zo populair is in Nederland. Nee maar oprecht benieuwd naar wat erachter zit dat Nederlandse Hip Hop zo populair is momenteel. Dat is nog mijn grootste ergernis in de gehele muziekwereld xd (beetje off topic excuse moi)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ok ik moet toegeven dat ik Nederlandse hip hop bij het uitgaan heerlijk vind om te horen. Je kunt er gwn lekker op dansen. Catchy beats met catchy tekst. En nee ik erger me niet gauw aan accent/straattaal in deze nummers. Wat betreft tekst en dergelijke is het niet bepaald kwaliteit/diepgaand nee xd

Maar denk dat dat het vooral is, wat rauwere hip hop doet het minder bij het uitgaan omdat het meer op lyrics focused.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 01:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb zelf een soort afkeer van dit soort muziek. Ik hou namelijk echt totaal niet van stoer doen ofzo en in mijn ogen bestaat die muziek alleen maar uit stoer doen. Ik zal het wel niet zo moeten zien eigenlijk maar ik kan die connectie gewoon niet verbreken xd. Vage is dat ik N.W.A. Bijvoorbeeld wel weer Nice vind maar die zijn ook daadwerkelijk stoer haha

Mja het punt is dus dat veel mensen stoere muziek wel tof vinden. Ik denk vooral dat de populariteit van NL Hip Hop en dus ook Radical, helemaal komt door de kracht en dominantie die de muziek uitstraalt. Dat laat een mens gewoon goed voelen. Wat ik zelf ook bij bepaalde platen van Radical heb trouwens maar kan zelf verder denken dan alleen het gevoel wat het bij me opwekt. Zo ver denkt het mainstream volk ook niet.

TL;dr: kwaliteit is niet belangrijk voor het merendeel van de mensen, imago en gevoel daarentegen des te meer. Een beter voorbeeld is Rebelion eigenlijk want die maken nog veel slechtere muziek dan Radical
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 01:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap wat je bedoelt man, kan er zelf niet tegen als tieners zich ontzettend stoer gaan gedragen en zich zelf veel te serieus nemen. Maarja bij de muziek heb ik er dan weer geen last van, het is beetje een cultuurtje dat mensen niet te serieus moeten mensen denk ik. Net als bij Radical overigens.

En ja je tl;dr slaat de spijker op z'n kop. Daarom is goeie marketing ook ontzettend belangrijk. Zie headie en RR.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 10:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ik heb zelf een soort afkeer van dit soort muziek. Ik hou namelijk echt totaal niet van stoer doen ofzo en in mijn ogen bestaat die muziek alleen maar uit stoer doen. Ik zal het wel niet zo moeten zien eigenlijk maar ik kan die connectie gewoon niet verbreken xd. Vage is dat ik N.W.A. Bijvoorbeeld wel weer Nice vind maar die zijn ook daadwerkelijk stoer haha

Op zich is werk van RR en soortgelijken ook vaak van DMX, Eminem en Notorious. Ook niet de minsten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 10:36 
 
Hardtraxxer

Vitality schreef:
Ik heb met pijn en moeite alle tracks gehoord en ik heb af en toe echt vol verbazing zitten luisteren...
Sommige platen vond ik gewoon lachwekkend, zo lelijk vond ik de kicks dan met name.

Het is en blijft natuurlijk een smaakkwestie, maar ik vind het echt verbazingwekkend dat hij met dit soort ‘herrie’ een zaal van meer dan 12.000 man uitverkoopt.

Kicking It is en blijft voor mij het hoogtepunt van dit album!

Precies dit. Hoe de fuck kan die gozer zoveel fans hebben. Dit album is echt pure bagger muv. America en Switchblade, maar het meeste daarvan komt van Hard Driver. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Op zich is werk van RR en soortgelijken ook vaak van DMX, Eminem en Notorious. Ook niet de minsten..

Wat bedoel je daarmee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat hij de vocal samples bedoelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaa dat begreep ik maar snap niet wat ie daarmee probeert te zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Dat laat een mens gewoon goed voelen. Wat ik zelf ook bij bepaalde platen van Radical heb trouwens maar kan zelf verder denken dan alleen het gevoel wat het bij me opwekt. Zo ver denkt het mainstream volk ook niet.

Hahahahahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 12:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

NoobstaR* schreef:
Vitality schreef:
Ik heb met pijn en moeite alle tracks gehoord en ik heb af en toe echt vol verbazing zitten luisteren...
Sommige platen vond ik gewoon lachwekkend, zo lelijk vond ik de kicks dan met name.

Het is en blijft natuurlijk een smaakkwestie, maar ik vind het echt verbazingwekkend dat hij met dit soort ‘herrie’ een zaal van meer dan 12.000 man uitverkoopt.

Kicking It is en blijft voor mij het hoogtepunt van dit album!


Dit album is echt pure bagger muv. America en Switchblade


Als je platen als Until I Win, Heresy en Lose It 'pure bagger' vindt dan ben ik wel benieuwd naar jouw referentiekader. Ik ben absoluut geen fan van RR, maar er wordt in de hardstyle wereld toch een hoop geproduceerd wat kwalitatief een stuk minder is dan wat Radical uitbrengt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is idd ook waar. De populariteit van Radical kan je niet onterecht noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 12:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
TiMOTHYb schreef:
Op zich is werk van RR en soortgelijken ook vaak van DMX, Eminem en Notorious. Ook niet de minsten..

Wat bedoel je daarmee?

Jij hebt het over 'stoer doen' en vervolgens zeg je NWA wel te trekken. Wat is precies het verschil tussen NWA en de hierboven genoemde acts?

In principe is het hele RR (en de rest van de raw scene) voornamelijk gebouwd op gesampelede hip-hop. Stoere vocals, met veel anti-governement fuck the police en dat soort taal. Vind het raar om daar onderling nog onderscheid op te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het verschil zit m denk ik in de inhoud. NWA maakt als het ware verhalen over hun leven en hadden destijds maatschappelijke waarde en ‘4x duurder’ en ‘ik ben lit, planga van cartier’ is meer opscheppen en stoer doen imo. Die EZG bijvoorbeeld ook met z’n rellen in de hel :sick:. En dat zijn juist de platen die aanslaan bij het grote publiek (Adaro Remix: 673K weergaven op YouTube). Straalt ook weer flinke hoeveelheid dominantie en rebellie uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 12:55 
 
Hardtraxxer

Stoux schreef:
NoobstaR* schreef:
Vitality schreef:
Ik heb met pijn en moeite alle tracks gehoord en ik heb af en toe echt vol verbazing zitten luisteren...
Sommige platen vond ik gewoon lachwekkend, zo lelijk vond ik de kicks dan met name.

Het is en blijft natuurlijk een smaakkwestie, maar ik vind het echt verbazingwekkend dat hij met dit soort ‘herrie’ een zaal van meer dan 12.000 man uitverkoopt.

Kicking It is en blijft voor mij het hoogtepunt van dit album!


Dit album is echt pure bagger muv. America en Switchblade


Als je platen als Until I Win, Heresy en Lose It 'pure bagger' vindt dan ben ik wel benieuwd naar jouw referentiekader. Ik ben absoluut geen fan van RR, maar er wordt in de hardstyle wereld toch een hoop geproduceerd wat kwalitatief een stuk minder is dan wat Radical uitbrengt.

Oké, ik was wel erg aan het bashen. Until I Win en Lose It zijn fijne platen. Heresy is ook goed, maar totaal niet mijn smaak. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 13:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Het verschil zit m denk ik in de inhoud. NWA maakt als het ware verhalen over hun leven en hadden destijds maatschappelijke waarde en ‘4x duurder’ en ‘ik ben lit, planga van cartier’ is meer opscheppen en stoer doen imo. Die EZG bijvoorbeeld ook met z’n rellen in de hel :sick:

Dat gaat over Nederlandse hip-hop. Het ging mij meer om dat je aangaf dat je nogal sarcastisch aangaf dat RR 'fucking stoer' zou zijn. Dan moet je eerlijk zijn en alle muziek met gesampelede (stoere) vocals uit Hip Hop op dezelfde stapel vegen. Ik zie niet in waarom RR de boeman toegespeeld moet krijgen terwijl iedereen en je moeder dit soort vocals sampeled. Het blijkt nog eens subliem te werken ook..

Ik heb persoonlijk een stuk liever gesampele stoere vocals van de genoemde artiesten dan dat gedoe met Nolz in die album track eigenlijk. Geen idee waar het aan ligt, maar het werkt echt niet voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het ligt ook niet zozeer aan z’n muziek alleen maar aan z’n gehele karakter. Er staat echt een grote gespierde man achter die decks die in mijn ogen een soort van macht uitstraalt. Dat maakt hem in z’n algeheel ‘fucking stoer’ en dat spreekt mensen aan.

Daarom verdient het des te meer lof dat een Noisecontrollers en een B-Front zo populair is geworden zonder al die poes pas van een alter ego. Die zijn in mijn ogen puur door hun muziek populair geworden. Bij Radical ligt het dus naast zijn muziek ook aan al die zaken die ik net heb opgenoemd

Mja je bent als artiest zijnde ook gewoon slim bezig als je aan je karakter bouwt en het in overeenstemming laat komen met je muziek. Headhunterz geldt hetzelfde voor maar dan op een geheel andere manier
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 13:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Er staat echt een grote gespierde man achter die decks die in mijn ogen een soort van macht uitstraalt.


in b4 RR hitlersoep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2017 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Het verschil zit m denk ik in de inhoud. NWA maakt als het ware verhalen over hun leven en hadden destijds maatschappelijke waarde en ‘4x duurder’ en ‘ik ben lit, planga van cartier’ is meer opscheppen en stoer doen imo. Die EZG bijvoorbeeld ook met z’n rellen in de hel :sick:. En dat zijn juist de platen die aanslaan bij het grote publiek (Adaro Remix: 673K weergaven op YouTube). Straalt ook weer flinke hoeveelheid dominantie en rebellie uit

Wat vind jij eigenlijk van de kromming van de aarde?
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle