Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-11-2017, 20:34 

Kraak... Piep...

Eeeh, hoe dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-11-2017, 21:27 

Hardtraxx Elite

Toch nog best wel heel veel dikke plaatjes, zoals eigenlijk op al zijn albums nu wel.

The Road To Redemption
Until I Win
Paralyzed
Heresy
Face First
America
Lose It
Just Like You
The Radical Dome
Break Your Jaw
Kicking It
Chaos rmx
Mutilate Them All
Switchblade
Smack Bitches rmx
Lay You To Rest
Reloaded
Protest of Indignation
The Saviour

Is toch wel een waslijst aan lekkere trackjes als je het mij vraagt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-11-2017, 22:16 

Kraak... Piep...

Vind dit album wel zijn slechtste eigenlijk.

De kicks zijn lachwekkend slecht varierend van laserkicks tot slappe pogingen tot industrial hardcore kicks waarbij ze soms pijn aan je oren doen zoals Only Bass en Famous.

Er zitten een paar uitschieters tussen maar zoals vaak met RR zo is, het is of compleet kut of heel vet. Hier heb ik minder platen die ik echt vet vind, Paralyzed, America, Lose It, Heresy, Mutilate Them All, The Road To Redemption zijn vet. Een paar zijn nog wel leuk maar worden vaak door de kicks verpest.

Pluspuntje, Hover To Hell is de eerst N-Vitral plaat sinds tijden die ik weer kan waarderen, dat gekraak in de kicks komt bij die kick van N-Vitral veel beter tot zijn recht.

Heb bij dit album van alle albums het meeste het idee dat hij 5/6 platen had en deze heeft gecopy-paste en wat aangepast en zo de rest heeft opgevuld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-11-2017, 07:22 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:

De kicks zijn lachwekkend slecht varierend van laserkicks tot slappe pogingen tot industrial hardcore kicks waarbij ze soms pijn aan je oren doen zoals Only Bass en Famous.

Er zitten een paar uitschieters tussen maar zoals vaak met RR zo is, het is of compleet kut of heel vet. Hier heb ik minder platen die ik echt vet vind, Paralyzed, America, Lose It, Heresy, Mutilate Them All, The Road To Redemption zijn vet. Een paar zijn nog wel leuk maar worden vaak door de kicks verpest.

Pluspuntje, Hover To Hell is de eerst N-Vitral plaat sinds tijden die ik weer kan waarderen, dat gekraak in de kicks komt bij die kick van N-Vitral veel beter tot zijn recht.

Heb bij dit album van alle albums het meeste het idee dat hij 5/6 platen had en deze heeft gecopy-paste en wat aangepast en zo de rest heeft opgevuld.

Mooi dat wij t een keer met elkaar eens zijn haha. Kan hier weinig aan toe voegen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-11-2017, 10:24 

Hardtraxxer

Album heeft me in positieve zin erg verrast, zitten echt een aantal pareltjes tussen :thumbsup:
Snap alleen niet hoe het kwaliteitsverschil tussen een aantal tracks zo absurd groot kan zijn. Tracks als Paralyzed en America komen hoog in mijn top 10 van dit jaar. Terwijl Only Bass en Famous by far de slechtste platen zijn (van een bekende dj/producer) die ik dit jaar heb gehoord :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-11-2017, 15:18 

Hardtraxx Elite

Het is voor mij toch vooral een album van net niet of helemaal niet. Enige goede platen vind ik America, Kickin It, Paralyzed en Switchblade.

Wat me vooral tegenstaat in veel nummers zijn de kicks. De sfeer die Radical in zijn nummers legt is meestal wel goed, alleen door de kicks kan ik niet fijn naar de nummers luisteren. Veelal klinkt het alsof je met een stok op een koektrommel staat te hengsten, om over die bliepjes maar helemaal te zwijgen. (Zoals oa. in Famous :sick: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-11-2017, 16:41 

Hardtraxx Elite

Ik vind het best een dik album geworden!

Van de nieuwe platen vind ik Face First, The Radical Dome, Mutilate Them All, Paralyzed, Break your Jaw, America, Switchblade, Lose It, Dominate the Mic en The Road to Redemption vet!

T grappige vind ik dat naast hele dikke platen er ook gewoon lachwekkende platen op t album staan, zoals Only Bass en Famous. Vooral Famous is wel echt 1 vd slechtste platen die ik in tijden gehoord heb. Vooral dat het van Radical komt vind ik merkwaardig. Snap niet hoe hij achter zo'n plaat kan staan. Had beter weggelaten kunnen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-11-2017, 20:56 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat RR zich af en toe de ballen uit de broek heeft zitten lachen tijdens het produceren van dit album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-11-2017, 01:10 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:

ze soms pijn aan je oren doen zoals Only Bass

Dit idd.

En only bass gaat alleen maar over bass en dan komt er een keihoge kick in met nul laag en een [s]snufje[/s]kilo distortion. :sick: materiaal voor de Hardtraxx producer corner. Zelfde geldt voor Famous, Brutal 6.0 (alles vanaf de mid-intro want die is goud), The Funfair of Madness (gewoon +bpm en daarna een stuk met alleen kicks = hardcore?) en Fck On Coc4ine (waarom zou je die überhaupt remixen).

Maar even eerlijk, tussen alle meuk door staan er nog enkele muzikaal-oké platen op zoals Paralyzed, Untill I Win en America. Had mede door de LQ filmpjes van die platen al best hoge verwachtingen. Kick It heeft ook nog wel wat. Helaas houdt het met een handjevol prima platen wel op voor mij. Al met al geen voldoende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-11-2017, 07:45 

Hardtraxxer

Oké, misschien voor sommige een tandje te snel, maar wat zit "Exorcism" fijn in elkaar.
Lekker duister plaatje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-11-2017, 07:58 

Donateur

TSFH schreef:
Ik vind het best een dik album geworden!

Van de nieuwe platen vind ik Face First, The Radical Dome, Mutilate Them All, Paralyzed, Break your Jaw, America, Switchblade, Lose It, Dominate the Mic en The Road to Redemption vet!

Dit + Reloaded/Kicking it. Al met al nog wel meer tracks die me liggen dan ik verwacht had eigenlijk.

Die hardcore remixes blijven wel echt een dieptepunt zeg. Dat laatste deel van Funfair of Madness gaat echt nergens over. Er is er nog geen een vet geweest sinds de eerste MM/RR? Ik vind dat andere artiesten dat een stuk toffer doen of laten doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-11-2017, 09:02 

Hardtraxx Veteran

Over smaak valt niet te twisten.
Maar over kwaliteit zeker wel. Als je deze naast een TOMA of SOS album legt dan hoor je zeker wel betere sounds en gecompliceerder sound design.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-11-2017, 09:13 

Hardtraxx Veteran

Na het beluisteren vind ik het ook lastig, de positieve uitschieters (Until i Win/America) ben ik echt vele malen positiever over dan m'n favoriete tracks van de andere albums. Die twee komen echt in m'n top 10 lijstjes van het jaar. Maar valt me wel op dat er nu ook echt aanzienlijk meer platen zijn die ik meteen skip als ze langskomen in m'n playlist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-11-2017, 18:35 

Hardtraxx Newbie

Ik ben echt zwaar fan van zijn vorige albums, maar dit album vind ik echt bedroevend slecht.
Waar ik bij zijn vorige albums echt bijna alle nummers ontzettend gruwelijk vond, heb ik dat bij dit album bij nog geen handje vol tracks. Jammer.... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-11-2017, 23:53 

Bierkoning

Net zoals bij al zn andere albums 1 of 2 leuke plaatjes maar voor de rest heb ik er helemaal niks mee, en dat zal ook nooit meer komen denk ik. Accumulated Filth is een epische plaat, maar verder zal je geen RR track in mijn top pak hem beet 500 favoriete tracks terug vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-11-2017, 08:17 

Donateur

Pommer schreef:
mijn top pak hem beet 500 favoriete tracks terug vinden.

10/10 would listen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-11-2017, 08:58 

Hardtraxx Veteran

Ik ben toch vooral benieuwd waar RR's zoektocht om zoveel mogelijk tracks met dezelfde sounds te maken gaat eindigen. Je hoort echt overal wel weer dezelfde elementen tegen komen, niet te zuinig zeg...

TiMOTHYb schreef:
Pommer schreef:

10/10 would listen

Nou Pommer, begin maar vast met draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-11-2017, 15:45 

Hardtraxx Veteran

Heb het album wat vaker opgezet de laatste dagen en ik weet het ook niet zo goed. Zitten best leuke platen tussen zoals Switchblade, Kickin It, America, Mutilate Them All, Until I Win, Face First, Paralyzed, Heresy en Exorcism. Echter heb ik bij bijna elke plaat wel dat er best veel elementen in tracks zitten die ik dan uiteindelijk hartstikke jammer vindt. Bijvoorbeeld bij Heresy; vette melodie, toffe vocals en de eerste kick vind ik ook nog wel prima (die hoeveelheid distortion kan ik nog wel mee leven), maar dan in het tweede deel van de eerste climax komt er ineens een hele rare kick bij kijken. Zo heeft elke plaat wel weer van zulke dingen en dat had ik bij The One Man Army totaal niet. Platen als Big Boys, Failure en My Name Is The Lord vind ik in het geheel gewoon hele dikke platen. De platen die ik niet leuk vond op dat album zijn op 1 hand te tellen (hardcore edits uitgesloten want daar heb ik sowieso niet veel mee). Nu is het een beetje omgekeerd :/

Vind dit album dan uiteindelijk toch een beetje teleurstellend. En dat komt dan omdat deze 'nieuwe sound' van Radical mij gewoon niet zo aanspreekt. Het album is zeker niet helemaal kut, maar bepaalde elementen bij tracks liggen mij persoonlijk niet zo. En dat vind ik eigenlijk best jammer aangezien ik elke keer weer uitkijk naar nieuw materiaal van Radical aangezien het een gruwelijke producer blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-11-2017, 23:26 

Bierkoning

Steffnov schreef:
TiMOTHYb schreef:
Pommer schreef:

10/10 would listen

Nou Pommer, begin maar vast met draaien

Maak er gewoon een feestje van: Pommers Top 500 Live in de Ziggo Dome, met special guest Dirk Jan DJ om de nummer 1 in te mixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10-11-2017, 08:38 

Donateur

In de HMH man. Maar verder sowieso erbij :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle