Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2016 14:18 
 
Hardtraxxer

Radical Redemption & Warface – Undercover (MINUS052)

Label: Minus Is More
WEB release: 25/07/2017

Tracks:
Radical Redemption & Warface – Undercover

Samples:


Bron: YT
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2016 14:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bij die melo dacht ik: dit kan nog wel eens wat worden, maar het stuitert toch weer alle kanten op...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2016 14:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit was te zo te verwachten helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2016 15:32 
 
Hardtraxx Addict

Wat een geweldige melodie maar neeeeeeeeeeeeeeeeeee we doen gewoon weer een anti.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2016 16:22 
 
Hardtraxx Addict

Heeft aardig wat drive zo te horen! + een warface en radical kick gecombineerd? :D
Dat is wel iets waar ik op hoopte. Ik ben benieuwd naar de HQ in de toekomst.

Waarschijnlijk heeft deze plaat nog wel wat meer in petto dan wat we nu horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2016 19:57 
 
Hardtraxxer

Dit is precies wat ik ervan verwachte en hoopte, wat een onmenselijk zieke kick! :thumbsup: En als
je had gehoopt op geen anti.. sorry maar wat verwacht je van een collab tussen radical en Warface
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2016 20:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit klinkt echt heel vet. Melodie is geweldig, dus hopelijk wordt deze doorgetrokken in een climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2016 22:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klinkt veelbelovend, maar wel hopen dat deze melodie terug komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2016 22:20 
 
Hardtraxx Addict

Jellev1 schreef:
Dit is precies wat ik ervan verwachte en hoopte, wat een onmenselijk zieke kick! :thumbsup: En als
je had gehoopt op geen anti.. sorry maar wat verwacht je van een collab tussen radical en Warface


ik verwachte op een anti met climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2016 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat stuiteren van de kicks is echt super lelijk. Voor de rest vind ik het ook maar erg simpel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2016 22:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel jammer dat er ( zoals ik nu kan oordelen) helemaal niets met een melodie wordt gedaan. Ik vind Radical zijn melodieën vaak goud, net als Warface zijn simpele melodietjes vol drive. Ik hoopte zo veel van deze collab, maar geen van mijn verwachtingen lijken uit te komen. Jammer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2016 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik irriteer me ook echt aan dat overdreve gestuiter met die kicks. klinkt verder niet heel bijzonder imo, betere qualiteit afwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 15:05 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat eerste gedeelte vind ik echt niet best klinken, al die kicks op verschillende hoogtes. Tweede gedeelte dan weer wel heeeeel erg vet. Pakket drive :drool: . Ook een erg leuke sfeervolle melodie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pandemonium schreef:
Wat een geweldige melodie maar neeeeeeeeeeeeeeeeeee we doen gewoon weer een anti.


Wat een geweldige anti, maar neeeeeeeeeeeeeeeeeee er moet weer zo'n kutmelodie in de break :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

'OOOOOOOOOOOOH' gaan ze dit nu echt bij elke raw plaat die gemaakt wordt roepen? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 22:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
'OOOOOOOOOOOOH' gaan ze dit nu echt bij elke raw plaat die gemaakt wordt roepen? :x


Gaan mensen hier over blijven zeuren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Indyy schreef:
'OOOOOOOOOOOOH' gaan ze dit nu echt bij elke raw plaat die gemaakt wordt roepen? :x


Gaan mensen hier over blijven zeuren?


Ik bedoel het dus meer in de zin van dat het nu ook al overwaait naar RR & Warface
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 23:29 
 
Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
Pandemonium schreef:
Wat een geweldige melodie maar neeeeeeeeeeeeeeeeeee we doen gewoon weer een anti.


Wat een geweldige anti, maar neeeeeeeeeeeeeeeeeee er moet weer zo'n kutmelodie in de break :cool:


Mod edit: weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 02:11 
 
Hardtraxxer

Die laatste lijn kickrolls vind ik op het eerste gezicht vreselijk. Net een beetje too much, terwijl ik de rest wel heel vet vind. Melodie is tof, midintro met de kicks ook en de anti vind ik echt heel baas. Heerlijk. Jammer van die laatste lijn kickrolls en van die springende 'cups', maar wellicht valt het mee in de HQ. Dat is natuurlijk altijd even afwachten :)

Vaak vind ik die pitchkicks van Radical heel lekker, omdat die basslijn heel erg aanwezig is en soms, lijkt het, net even uit de maat loopt. Hoor je ook in het filmpje en als dat in HQ ook zo naar voren komt, ben ik een blij mens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 13:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind die drive best lekker en verwacht ook wel dat deze live keihard gaat, maar de kickroll op 1:53 is wel echt eventjes ontzettend kut zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2017 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2017 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kut plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2017 22:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer dat die melo niet door wordt gezet. Nu weer zo'n standaard kickrollzzzz plaat :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2017 23:43 
 
Hardtraxx Elite

Ik word echt stront gestoord van die rawplaten met een anti waarin alleen een kick zit. Echt belachelijk dat mensen hier in blijven trappen, elke plaat is hetzelfde.

PS: Radical is helemaal de weg kwijt.... zo jammer..
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle