Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is het verschil?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 15:35 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Wat is het verschil?

Dat de een niet te draaien is voor huis tuin en keuken DJ's.
En dat is best jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
makrooy schreef:
Wat is het verschil?

Dat de een niet te draaien is voor huis tuin en keuken DJ's.
En dat is best jammer.


Ah got it. Luister toch alleen via spotify dus ken die struggles ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 16:32 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
RTM93 schreef:
makrooy schreef:
Wat is het verschil?

Dat de een niet te draaien is voor huis tuin en keuken DJ's.
En dat is best jammer.


Ah got it. Luister toch alleen via spotify dus ken die struggles ook niet.

Ik heb geen spotify. Wel gehad, maar puur om het feit dat je ze op geen enkele manier als mp3 toen op je pc kon krijgen maar weer eruit gedaan. (weet niet of dat nu nog zo is. En nee offline luisteren is niet hetzelfde)
Ik heb een hardstyle bibliotheek thuis op me schijf waar ik elk moment bij kan. Mocht een bedrijf als spotify (en ze draaien nog steeds verlies) een keer op zwart gaan heb je niets meer aan je muziek waar je wel al maanden voor betaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 17:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ik heb geen spotify. Wel gehad, maar puur om het feit dat je ze op geen enkele manier als mp3 toen op je pc kon krijgen maar weer eruit gedaan. (weet niet of dat nu nog zo is. En nee offline luisteren is niet hetzelfde)
Ik heb een hardstyle bibliotheek thuis op me schijf waar ik elk moment bij kan. Mocht een bedrijf als spotify (en ze draaien nog steeds verlies) een keer op zwart gaan heb je niets meer aan je muziek waar je wel al maanden voor betaald.

Ik had ooit ook een hele verzameling. Allemaal netjes gesorteerd op labels en CAT ID's. Totdat mijn pc crashte... :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ik heb geen spotify. Wel gehad, maar puur om het feit dat je ze op geen enkele manier als mp3 toen op je pc kon krijgen maar weer eruit gedaan. (weet niet of dat nu nog zo is. En nee offline luisteren is niet hetzelfde)
Ik heb een hardstyle bibliotheek thuis op me schijf waar ik elk moment bij kan. Mocht een bedrijf als spotify (en ze draaien nog steeds verlies) een keer op zwart gaan heb je niets meer aan je muziek waar je wel al maanden voor betaald.


Kan ik inkomen, maar hoe kom je dan legaal aan je nummers, stuk voor stuk betalen? Ik vind spotify toch echt zo'n handig programma voor muziek, deze format steun ik maar al te graag voor (in mijn geval) 7.50 per maand. Zou dood zonde zijn als ze ooit op zwart zouden gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb studentenkorting en betaal maar 5 euro per maand :D. Een schijntje
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 18:37 
 
Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
RTM93 schreef:
Ik heb geen spotify. Wel gehad, maar puur om het feit dat je ze op geen enkele manier als mp3 toen op je pc kon krijgen maar weer eruit gedaan. (weet niet of dat nu nog zo is. En nee offline luisteren is niet hetzelfde)
Ik heb een hardstyle bibliotheek thuis op me schijf waar ik elk moment bij kan. Mocht een bedrijf als spotify (en ze draaien nog steeds verlies) een keer op zwart gaan heb je niets meer aan je muziek waar je wel al maanden voor betaald.

Ik had ooit ook een hele verzameling. Allemaal netjes gesorteerd op labels en CAT ID's. Totdat mijn pc crashte... :cry:

Ik heb alleen albums zoveel mogelijk apart en een map met hardstyle (alle soorten behalve Raw) een raw sub map en een hardcore map (die is niet zo groot.) ik heb zelfs nog een mapje met andere muziek! Maar daar staat ook niet veel in.

De laatste keer dat ik keek ging de teller al over de 20GB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 20:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit kan zomaar eens de Q-Dance #1 worden dit jaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 20:50 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ik heb studentenkorting en betaal maar 5 euro per maand :D. Een schijntje

Whut, hoe dan? Betaal al jaren 10 euro per maand en ben ook student :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2017 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
RoyAPO schreef:
Ik heb studentenkorting en betaal maar 5 euro per maand :D. Een schijntje

Whut, hoe dan? Betaal al jaren 10 euro per maand en ben ook student :')

Moet je even opnieuw een abbo afsluiten via deze link. Oude dan opzeggen denk ik. Je moet een bewijs van inschrijving aan hbo/uni meesturen

https://www.spotify.com/nl/student/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2017 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alles behalve de kickrolls is geweldig :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2017 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Pommer schreef:
RoyAPO schreef:
Ik heb studentenkorting en betaal maar 5 euro per maand :D. Een schijntje

Whut, hoe dan? Betaal al jaren 10 euro per maand en ben ook student :')

Moet je even opnieuw een abbo afsluiten via deze link. Oude dan opzeggen denk ik. Je moet een bewijs van inschrijving aan hbo/uni meesturen

https://www.spotify.com/nl/student/

Nice!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 12:30 
 
Hardtraxx Veteran

STVK schreef:
Dit kan zomaar eens de Q-Dance #1 worden dit jaar :)

Ik hoop het niet. Aan het einde van het jaar als de tijd daar is wil ik toch wel graag een poging doen zoveel mensen op what we are te laten stemmen.. Die plaat wil je toch verdomme horen om 12u op freaqshow (er vanuit gaan dat er weer FQS komt)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2017 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

What We Are gaat geen eens in de top 10 komen hoor :lol:. Al verdient ie dat wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 09:55 
 
Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
What We Are gaat geen eens in de top 10 komen hoor :lol:. Al verdient ie dat wel

Omdat mensen hem tegen die tijd waarschijnlijk vergeten zijn. Lees mijn 2e zin nog eens van mijn vorige bericht ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 10:01 
 
Hardtraxx Veteran

Alsof die op zijn bekendst wel in de top 10 zou komen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
RoyAPO schreef:
What We Are gaat geen eens in de top 10 komen hoor :lol:. Al verdient ie dat wel

Omdat mensen hem tegen die tijd waarschijnlijk vergeten zijn. Lees mijn 2e zin nog eens van mijn vorige bericht ;)

Heeft nu ook nog maar 15k spotify plays en das niet zoveel vergeleken met de echt populaire tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

15k is echt niks, zombie heeft 200k plays na een week al gehaald.

Het is gewoon geen mainstream plaat. Ik had ook geen idee wie donkey rollers waren tot ik hier op het forum ging rond neuzen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2017 15:30 
 
Hardtraxx Veteran

Parels van Phuture Noize, B-front, MYST , Donkeys in 2017, maar nee een uit de hand gelopen bootleg gaat er wellicht wel met de winst vandoor.

Not my cup of tea in ieder geval..

Niet dat ik het Ran-D niet gun. Of de track niet vet vind. Mits Destiny ook dit jaar uitkomt zal de strijd tussen #1 en #2 dus ook wel bekend zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Parels van Phuture Noize, B-front, MYST , Donkeys in 2017, maar nee een uit de hand gelopen bootleg gaat er wellicht wel met de winst vandoor.

Not my cup of tea in ieder geval..

Niet dat ik het Ran-D niet gun. Of de track niet vet vind. Mits Destiny ook dit jaar uitkomt zal de strijd tussen #1 en #2 dus ook wel bekend zijn.


Boeien wie die Q-dance hitparade wint :lol:
Iedereen heeft toch een andere top 10, maak je eigen lijst desnoods
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best een grappige bootleg maar meer ook niet.

Wel nu eigenlijk nu pas naar de tekst gaan luisteren. :$ Zit meer achter dan ik dacht haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 15:58 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
RTM93 schreef:
Parels van Phuture Noize, B-front, MYST , Donkeys in 2017, maar nee een uit de hand gelopen bootleg gaat er wellicht wel met de winst vandoor.

Not my cup of tea in ieder geval..

Niet dat ik het Ran-D niet gun. Of de track niet vet vind. Mits Destiny ook dit jaar uitkomt zal de strijd tussen #1 en #2 dus ook wel bekend zijn.


Boeien wie die Q-dance hitparade wint :lol:
Iedereen heeft toch een andere top 10, maak je eigen lijst desnoods

Er van wakker liggen zal ik niet doen maar ik verwonder mij nog wel eens over bepaalde keuzes van anderen en ga daar dan dieper op in. Niets mis mee toch? Dit is tenslotte een forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het zelf ook geen denderende plaat hoor. Wel beetje eens met RTM
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2017 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen bijzondere plaat nee maar ik snap het gevoel wel wat deze plaat bij de meesten oproept. Ik vind het zo heel af en toe nog wel een genietmomentje wanneer dat gezang begint. Mja objectief gezien zijn deze vocals niet van hem dus verdient hij de credits er niet volledig voor ook al zijn ze opnieuw ingezongen. Mja de meeste mensen stellen hun lijst natuurlijk ook grotendeels subjectief samen
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle