Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 20:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Seb schreef:
Intervention schreef:
Het is een vette plaat, maar nu mag hij wel eens minder gedraait worden en uitkomen


Heb op feesten al steeds meer dat 'zucht gaan we weer' gevoel als ie komt, terwijl ik het eerst echt een vette plaat vond

Dit. Ook omdat gasten als Phuture Noize en waarschijnlijk wat Roughstate artiesten deze ook vaak meepikken in hun sets. Kan gerust dat je 'm dan minimaal 2x hoort op een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 20:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heb hem zelf alleen nog op Qlimax en Rebirth gehoord, dus daar stoor ik me nog niet aan. Gave plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2017 22:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En dan op zo'n irritante manier steeds het volume wegdraaien. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
En dan op zo'n irritante manier steeds het volume wegdraaien. :x


Dit vond ik inderdaad ook erg jammer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2017 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
En dan op zo'n irritante manier steeds het volume wegdraaien. :x

Heeft die geleerd van Frequencerz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2017 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind zo'n nummer ook echt al zijn magie verliezen als het zo vaak gedraaid wordt. Zelfde geldt voor The Paradox. Eens in de zoveel tijd die melodie mee blèren is leuk maar niet elk feest weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2017 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Vind zo'n nummer ook echt al zijn magie verliezen als het zo vaak gedraaid wordt. Zelfde geldt voor The Paradox. Eens in de zoveel tijd die melodie mee blèren is leuk maar niet elk feest weer


Dat heeft dus ook te maken met hoeveel feesten je gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2017 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
RoyAPO schreef:
Vind zo'n nummer ook echt al zijn magie verliezen als het zo vaak gedraaid wordt. Zelfde geldt voor The Paradox. Eens in de zoveel tijd die melodie mee blèren is leuk maar niet elk feest weer


Dat heeft dus ook te maken met hoeveel feesten je gaat.

True :lol:. Maar ik heb de laatste tijd qua muzikaliteit opzich echt niks te klagen met Qapital, Rebirth en Loudfest. Vindt gewoon alleen dat de Zombie en Paradox hype wel eens over mag zijn. Paradox is ondertussen al bijna een jaar een hype haha. Wat niet meer dan terecht is trouwens
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2017 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Rowanyt1309 schreef:
RoyAPO schreef:
Vind zo'n nummer ook echt al zijn magie verliezen als het zo vaak gedraaid wordt. Zelfde geldt voor The Paradox. Eens in de zoveel tijd die melodie mee blèren is leuk maar niet elk feest weer


Dat heeft dus ook te maken met hoeveel feesten je gaat.

True :lol:. Maar ik heb de laatste tijd qua muzikaliteit opzich echt niks te klagen met Qapital, Rebirth en Loudfest. Vindt gewoon alleen dat de Zombie en Paradox hype wel eens over mag zijn. Paradox is ondertussen al bijna een jaar een hype haha. Wat niet meer dan terecht is trouwens


Klopt en ik snap je standpunt ook wel, maar het zijn nummers wat het goed doet tijdens een set met het publiek en daar spelen de DJ's ook op in. Denk dat we er voorlopig nog niet klaar mee zijn. :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2017 18:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Denk dat we er voorlopig nog niet klaar mee zijn. :slow:

Dat vind ik ook helemaal niet erg. Wat een gevoel in deze plaat :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou dat werd tijd

https://www.facebook.com/djrandofficial ... &source=48
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2017 21:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helaas al donker grijs gedraaid. Wel een dikke plaat, en brengt altijd een geweldige sfeer met zich mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 01:26 
 
Hardtraxx Newbie

Inb4 "Official Video Clip" met "Release soon".

Verder denk ik dit nummer wel weer terug te zien in de Freaqshow Top 10 :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 01:30 
 
Hardtraxx Veteran

WildCard schreef:
Inb4 "Official Video Clip" met "Release soon".

Verder denk ik dit nummer wel weer terug te zien in de Freaqshow Top 10 :yes:


Zou goed kunnen, pakt natuurlijk wel miljoenen views op zo'n videoclip, is weer een flinke social media exposure. (zou best wel eens in het straatje Dragonborn/YoS kunnen vallen qua views en clicks, etc). Dan gewoon die hele videoclip kapot laten melken en dan de release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 09:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Een clip zou goed wezen, maar ik denk dat er wel gedoe met rechten moet zijn want anders was hij onderhand wel uit gekomen. Deze plaat werd eerder gedraaid dan Band Of Brothers, die wel uit is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De rip off videoclip van z'n qlimax set heeft al bijna 6 miljoen views, komt ie toch beetje laat met een videoclip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap echt niet wat mensen zo vet vinden aan deze plaat. Het vocale stuk is wel prima, goed gezongen (of gefixt) en ja er zit wel wat gevoel in, maar dan kan je net zo goed het origineel opzetten. Ik vind de screech erg zeurderig, de kick erg overdreven en het gehannes met de kicks vreselijk lelijk gedaan.
Verder is het gewoon 0 inspiratie en muzikaliteit. Origineel gepakt, alles direct overgenomen, noten invoeren en een overdreven raw kick eronder met pingpongs en alles. Natuurlijk zit er wel nog wat sounddesign bij enzo, zeg niet dat elke idioot het kan maken.

Aan alle reacties hier te zien zal 't wel aan mij liggen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 11:00 
 
Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Ik snap echt niet wat mensen zo vet vinden aan deze plaat. Het vocale stuk is wel prima, goed gezongen (of gefixt) en ja er zit wel wat gevoel in, maar dan kan je net zo goed het origineel opzetten. Ik vind de screech erg zeurderig, de kick erg overdreven en het gehannes met de kicks vreselijk lelijk gedaan.
Verder is het gewoon 0 inspiratie en muzikaliteit. Origineel gepakt, alles direct overgenomen, noten invoeren en een overdreven raw kick eronder met pingpongs en alles. Natuurlijk zit er wel nog wat sounddesign bij enzo, zeg niet dat elke idioot het kan maken.

Aan alle reacties hier te zien zal 't wel aan mij liggen haha.


Ik vind hem heerlijk. Op Defqon wel 36x gehoord maar een heerlijke floorfiller
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Ik snap echt niet wat mensen zo vet vinden aan deze plaat. Het vocale stuk is wel prima, goed gezongen (of gefixt) en ja er zit wel wat gevoel in, maar dan kan je net zo goed het origineel opzetten. Ik vind de screech erg zeurderig, de kick erg overdreven en het gehannes met de kicks vreselijk lelijk gedaan.
Verder is het gewoon 0 inspiratie en muzikaliteit. Origineel gepakt, alles direct overgenomen, noten invoeren en een overdreven raw kick eronder met pingpongs en alles. Natuurlijk zit er wel nog wat sounddesign bij enzo, zeg niet dat elke idioot het kan maken.

Aan alle reacties hier te zien zal 't wel aan mij liggen haha.


Ik vind het juist vet dat ie het zelf heeft ingezongen (of gefixt), doet het beter bij mij dan de vrouwelijke stem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 11:18 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Ik snap echt niet wat mensen zo vet vinden aan deze plaat. Het vocale stuk is wel prima, goed gezongen (of gefixt) en ja er zit wel wat gevoel in, maar dan kan je net zo goed het origineel opzetten. Ik vind de screech erg zeurderig, de kick erg overdreven en het gehannes met de kicks vreselijk lelijk gedaan.
Verder is het gewoon 0 inspiratie en muzikaliteit. Origineel gepakt, alles direct overgenomen, noten invoeren en een overdreven raw kick eronder met pingpongs en alles. Natuurlijk zit er wel nog wat sounddesign bij enzo, zeg niet dat elke idioot het kan maken.

Aan alle reacties hier te zien zal 't wel aan mij liggen haha.


Vind het vet hoe Ran-D er zijn draai aan heeft gegeven. Live doet hij het leuk inderdaad. En 0 muzikaliteit slaat natuurlijk nergens op. Het blijft gewoon muziek.

Maar deze plaat is al zo vaak geremixed in de HC/HS. Dus dat dit zo'n bijzonder iets is..
Als je een versie met een lompe kick wilt dan moet je deze hebben.

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 11:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst.

Broken Balance schreef:
Deze plaat werd eerder gedraaid dan Band Of Brothers, die wel uit is.

Band Of Brothers is ook nog steeds geen full van hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 11:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Als je een versie met een lompe kick wilt dan moet je deze hebben.




Dit blijft voor mij de eindbaas versie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 12:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Vind het vet hoe Ran-D er zijn draai aan heeft gegeven.

Inderdaad. Origineel goed gebruikt, en daaraan een hardstyle-drive toegevoegd. Sounds klinken strak en clean. Net als bij Prodigy bootleg. Die hij trouwens ook ff weg moet geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als hij nou eens stopt met dat pingelen met die kicks/kickrolls ga ik zijn muziek misschien nog waarderen ook. En zo een harder stuk zoals in Blinded en nog een aantal van zijn nummers zit hoeft van mij ook niet. Want buiten de kickrolls vind ik deze best fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 13:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit zal niet meer dan een videoclip of Spotify release zijn lijkt me?
Band of Brothers is al een tijdje terug aangekondigd als ROUGH068 en die moet ook nog uitkomen... :(
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle