Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Als hij nou eens stopt met dat pingelen met die kicks/kickrolls ga ik zijn muziek misschien nog waarderen ook.

Precies dit. Als de kicks niet zo lelijk op en neer gingen steeds had ik het denk een prima track gevonden, maar nu kan ik er gewoon amper naar luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 13:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Dit zal niet meer dan een videoclip of Spotify release zijn lijkt me?
Band of Brothers is al een tijdje terug aangekondigd als ROUGH068 en die moet ook nog uitkomen... :(

Hoogstwaarschijnlijk wel, net zoals Death Row & Brave The Storm :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2017 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de kicks nog geen eens zo'n probleem maar alles daaromheen vind ik gewoon niks. Vocals die vaak helemaal kut zijn en de melo's liggen me niet. Anthems is hij dan wel weer meester in. Vraag me af wat hij van een Qlimax anthem kan maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 12:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik denk dat de roughstate release manager met vakantie is of zo ?

Wat duurt dat lang na die announces

Frequencerz - Brave The Storm
Gunz For Hire - Welcome To death Row
Ran-D - Band Of Brothers

en nu alweer Ran-D - Zombies
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ran-d's stijl ligt je, of het ligt je niet. Bij veel mensen is het eerste het geval. Ik heb zelf niet zo bijzonder veel met Ran-D, maar hij maakt kwalitatief gewoon hele goede muziek met altijd een goede sfeer erin. Zijn vocalen kan ik trouwens altijd wel waarderen. Deze plaat is gewoon hartstikke vet. Het zou niet in mijn top 10 komen dit jaar, maar ik zou het wel begrijpen als die uiteindelijk wel in de top 10 hardstyle platen van dit jaar terechtkomt. Heb zelf deze plaat al iets te vaak gehoord :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 16:26 
 
Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Ran-d's stijl ligt je, of het ligt je niet. Bij veel mensen is het eerste het geval. Ik heb zelf niet zo bijzonder veel met Ran-D, maar hij maakt kwalitatief gewoon hele goede muziek met altijd een goede sfeer erin. Zijn vocalen kan ik trouwens altijd wel waarderen. Deze plaat is gewoon hartstikke vet. Het zou niet in mijn top 10 komen dit jaar, maar ik zou het wel begrijpen als die uiteindelijk wel in de top 10 hardstyle platen van dit jaar terechtkomt. Heb zelf deze plaat al iets te vaak gehoord :P

Ran-D ligt mij totaal niet. Maar ik vind deze plaat wel echt vet, maar komt omdat ik de originele plaat echt kan waarderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2017 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen problemen mee ook als deze in de top 10 komt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daar is ie dan

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
De rip off videoclip van z'n qlimax set heeft al bijna 6 miljoen views, komt ie toch beetje laat met een videoclip.

Zo dan, ging het net even dubbel checken omdat ik niet kon geloven dat dit zo'n enorme hit was. Ik heb de hype hiervan een beetje gemist volgens mij. Voor mijn gevoel ook best lang geleden dat een nieuwe hardstyle plaat zoveel views krijgt.

Toevallig heeft de uploader 5 minuten geleden dit gepost:
Roughstate has asked me to make the video unlisted for now. Due to exclusivity for the official release. The video should be public again next month. In agreement with Roughstate & Ran-D I hope you understand. Thank you.:)

Ik ben benieuwd of de officiële video dat aantal ook weet te halen binnen dezelfde tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 15:38 
 
Hardtraxx Newbie

Is hij te laat mee denk ik. Zal uiteindelijk wel weer zoveel views krijgen maar niet in dezelfde tijd als de Qlimax RIP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 15:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee dat gaat ie zeker niet halen.

wel fijn dat er nu eindelijk een versie is zonder de Whistle-guy er doorheen te fluiten
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 15:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Krijg met releasebeleid van gemiddeld 12 maanden. Net goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 19:20 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Krijg met releasebeleid van gemiddeld 12 maanden. Net goed.


Dit. Had toch mooi wat extra exposure opgeleverd op de clip als ie zelf wat sneller was geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien had ie wel gewoon struggles met de rechten van het originele nummer. Anders inderdaad eigen schuld dikke bult.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2017 19:33 
 
Hardtraxx Veteran

Anyway, blijft 'n heerlijke plaat :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
De rip off videoclip van z'n qlimax set heeft al bijna 6 miljoen views, komt ie toch beetje laat met een videoclip.

linkje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 15:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
makrooy schreef:
Misschien had ie wel gewoon struggles met de rechten van het originele nummer.


Ik neem aan dat het niet zo 1,2,3 is geregeld om hier een officiële release van te maken nee


Als ik het volgende lees is dat inderdaad het geval. Uiteindelijk toch voor elkaar om hem uit te brengen:

Last year before Qlimax I had the idea of making a bootleg of one of my favorite tracks of all time, Zombie. I actually finished it a few hours before my set at Qlimax. When I first played this track, I was overwhelmed by the great response. Now, about 9 months later,I’ve got the support of The Cranberries and I am proud to say that ‘Zombie' finally is an official release. Play this track loud, and never forget the message.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
makrooy schreef:
De rip off videoclip van z'n qlimax set heeft al bijna 6 miljoen views, komt ie toch beetje laat met een videoclip.

linkje?


Het is op private gezet, maar alsnog linkje gevonden

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 18:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Leonidas schreef:
makrooy schreef:
De rip off videoclip van z'n qlimax set heeft al bijna 6 miljoen views, komt ie toch beetje laat met een videoclip.

linkje?


Het is op private gezet, maar alsnog linkje gevonden


nice 6m views is wel veel om mis te lopen zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 19:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toch vreemd dat deze track wel is uitgekomen en eerder aangekondigde releases als Band of Brothers en Brave The Storm niet... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2017 20:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat zal dan toch wel te maken hebben met geen toestemming krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 11:38 
 
Hardtraxx Veteran

zeke schreef:
Dat zal dan toch wel te maken hebben met geen toestemming krijgen.


Dat is juist de reden dat ie later is inderdaad, @Vitality beide platen zijn allang uit hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 12:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja tussen neus en lippen door op een DefQon CD.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 13:23 
 
Hardtraxx Veteran

Staan beide op Spotify :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2017 15:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

'Op spotify' ≠ Release gehad
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle