Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 20:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Regain & Blackwatch - Dying Light (H4H033)

Label: Heart for Hard
WEB release: 08/06/2017

Tracks:
Regain & Blackwatch - Dying Light

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk nummer. Zeer ondergewaardeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik klik alle H4H topics altijd met de voornaamste reden aan om even naar het artwork te kijken :love:. Stuk voor stuk altijd prachtig ^^

Prima plaat dit ook! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Heerlijk nummer. Zeer ondergewaardeerd.


Dit. Heb hem volgens mij nog nooit live gehoord terwijl dit zo'n sfeervolle plaat is. Hopen dat deze tijdens het festivalseizoen toch een beetje meer opgepikt wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2017 08:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Heerlijk nummer. Zeer ondergewaardeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2017 09:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Ik klik alle H4H topics altijd met de voornaamste reden aan om even naar het artwork te kijken :love:. Stuk voor stuk altijd prachtig ^^

Prima plaat dit ook! :D


Dit is mij ook al opgevallen ja. H4H heeft echt altijd hele vette artwork. En ik vind het echt zonde dat deze plaat zo weinig aandacht krijgt. Hoop hem toch wel eens te horen dit seizoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2017 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit ook helemaal buiten het straatje wat je verwacht van Regain. Maar denk wel dat ik dit het beste nummer vind van het album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2017 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens met alle bovenstaande reacties! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2017 16:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Maar dit is het beste nummer van het album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2017 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 van mijn favoriete nummers! Blijft echt heerlijk! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2017 18:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Beste nummer van het album :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2017 22:03 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Beste nummer van het album samen met Greatest Show :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2017 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
wootum schreef:
Beste nummer van het album samen met Greatest Show :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2017 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Spobbertiet schreef:
wootum schreef:
Beste nummer van het album samen met Greatest Show :loving:

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2017 20:37 
 
Hardtraxx Crew

wootum schreef:
Beste nummer van het album :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2017 20:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Beste nummer van het album samen met Greatest Show, Don't Look Down & Roll It :thumbsup: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2017 12:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze plaat bevat, naar mijn mening, ook alles wat een hardstyle plaat dient te hebben. Ook één van mijn favoriete tracks van het album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2017 13:41 
 
Hardtraxx Veteran

Hele dikke schijf dit. Zou zeker niet misstaan aan het einde van een euforisch setje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer trouwens dat dit nummer nooit echt heeft doorgebroken. Blijft toch één van de meest ondergewaardeerde tracks denk ik. Vind de climaxen en break hier erg sterk in, samen met de kick maakt dit echt een hele sterke track. Hoop hem snel weer eens live te horen, maar ben bang dat dit niet heel snel gaat gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 19:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Jammer trouwens dat dit nummer nooit echt heeft doorgebroken. Blijft toch één van de meest ondergewaardeerde tracks denk ik. Vind de climaxen en break hier erg sterk in, samen met de kick maakt dit echt een hele sterke track. Hoop hem snel weer eens live te horen, maar ben bang dat dit niet heel snel gaat gebeuren.


Net te weinig drive vergeleken met Regain zijn reguliere tracks/sets. Helaas 'My Existence' ook weinig gehoord. Hopelijk op Fatality als hij wat oudere tracks gaat draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 19:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sjorz schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Jammer trouwens dat dit nummer nooit echt heeft doorgebroken. Blijft toch één van de meest ondergewaardeerde tracks denk ik. Vind de climaxen en break hier erg sterk in, samen met de kick maakt dit echt een hele sterke track. Hoop hem snel weer eens live te horen, maar ben bang dat dit niet heel snel gaat gebeuren.


Net te weinig drive vergeleken met Regain zijn reguliere tracks/sets. Helaas 'My Existence' ook weinig gehoord. Hopelijk op Fatality als hij wat oudere tracks gaat draaien.


Ik heb het ook eens gevraagd aan hem toen ik hem zag op een feest. Het kwam er op neer dat het nummer niet past bij de rest van zijn set, wat niet per se een gek antwoord is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2018 23:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een onzin. Kun je prima mee openen natuurlijk en gewoon binnen 2 platen alsnog naar die moordende teringherrie van normaal.. Zonde om zo'n prima plaat te maken en niet ff door te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 10:53 
 
Hardtraxx Veteran

Ja en bij Loudness had die ook prima euphorische nummers.

Denk zelf dat de mid intro te langdradig is om dit een hitje te maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 12:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Berenfiets schreef:
Sjorz schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Jammer trouwens dat dit nummer nooit echt heeft doorgebroken. Blijft toch één van de meest ondergewaardeerde tracks denk ik. Vind de climaxen en break hier erg sterk in, samen met de kick maakt dit echt een hele sterke track. Hoop hem snel weer eens live te horen, maar ben bang dat dit niet heel snel gaat gebeuren.


Net te weinig drive vergeleken met Regain zijn reguliere tracks/sets. Helaas 'My Existence' ook weinig gehoord. Hopelijk op Fatality als hij wat oudere tracks gaat draaien.


Ik heb het ook eens gevraagd aan hem toen ik hem zag op een feest. Het kwam er op neer dat het nummer niet past bij de rest van zijn set, wat niet per se een gek antwoord is.

Oftewel, tijdens de productie wist ie al dat ie dit nummer nooit ging draaien....
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2018 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, wat een onzin is dat. Je kunt hier prima een setje mee openen en langzaam het tempo (sneller is beter) opvoeren. Dit is echt een parel, maar als die dit dus al wist. Waarom ga je dan een track uitbrengen? Voor de liefhebbers om het thuis te luisteren? Echt doodzonde.. Remix ervan maken en de break wat korter maken is misschien nog een optie? :whistle:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle