Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 12:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Doe mij de Frontliner Tracks maar :D
Alhoewel ik het nog wel vreemd vind wat die op deze release doen =/

Frozen lijkt wel iets nieuws van barry, heb deze style nog niet eerder gehoort in zijn tracks
die opbouw van de climax bedoel ik dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 12:34 
 

Frozen en Counterfeit zijn saai.. On The Rise is vet en Reputation Game is heel dik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 15:38 
 
Hardtraxx Newbie

Reputation game :thumbsup:
en Frozen en on the rise mogen er ook wel zijn hoor :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 12:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Frozen is opzich best een leuke track, alleen jammer dat die opbouw zo vaag is... Die stiltes er tussen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 13:21 
 
Hardtraxxer

Counterfeit is echt een van mn favorieten sinds XQ Headhunterz! wat klapt die er lekker op live! al helemaal in de hmh (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 15:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zulke release wil ik wel meer van The Prophet :thumbsup: De frontliner tracks zijn ook goed, al blijven de kicks niet zijn sterkste punt idd ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 16:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net ff een Frontliner-luistersessie gehad. Wat is die man toch een koning van melodieen. Kijk ff naar Self Deprication, The First Cut, Frozen. Zulke 'lange' melodieen maken die toch in je hoofd blijven hangen verdient toch enorm veel respect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 20:45 
 
Hardtraxxer

Frontliner kicks :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rich schreef:
Frontliner kicks :worship:


Mwoah.. het kan beter denk ik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 21:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat is On The Rise toch hard hard live ! DAMN!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 22:18 
 
Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
@ Dance Tunes :)

4 euro goedkoper: komt u maar!


Als je nu op dance tunes kijkt dan zie je dat de nieuwe scantraxx releases 50 cent duurder zijn dan de rest. ( dus dezelfde prijs als op hs.com ) Beetje jammer.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timothy21 schreef:
Khadber schreef:
@ Dance Tunes :)

4 euro goedkoper: komt u maar!


Als je nu op dance tunes kijkt dan zie je dat de nieuwe scantraxx releases 50 cent duurder zijn dan de rest. ( dus dezelfde prijs als op hs.com ) Beetje jammer.....

Dus 12 credits. 80 credits = 50 euro. Dus dan is het 7.5 euro, 50 ct goedkoper met de tweede bundel haha!

Overigens wel jammer dan dat ze meer kosten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 10:57 
 
Hardtraxxer

Lekker :thumbsup: !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Timothy21 schreef:
Khadber schreef:
@ Dance Tunes :)

4 euro goedkoper: komt u maar!


Als je nu op dance tunes kijkt dan zie je dat de nieuwe scantraxx releases 50 cent duurder zijn dan de rest. ( dus dezelfde prijs als op hs.com ) Beetje jammer.....

Dus 12 credits. 80 credits = 50 euro. Dus dan is het 7.5 euro, 50 ct goedkoper met de tweede bundel haha!

Overigens wel jammer dan dat ze meer kosten.



lijkt aad de mos wel

hoofrekenen voor gevorderde
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2010 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
lijkt aad de mos wel

hoofrekenen voor gevorderde

Haha! Nee, dat ligt aan de prijs die DT er aan hangt, die klopt niet namelijk. Het hangt er maar puur vanaf welke bundel je koopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 00:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frontliner laat, imo, nog maar eens zien wie de beste producer van het moment is _o_
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 08:42 
 
Hardtraxx Addict

Klementino schreef:
Frontliner laat, imo, nog maar eens zien wie de beste producer van het moment is _o_


Ojaa? waar dan? -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 09:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sanderovic schreef:
Klementino schreef:
Frontliner laat, imo, nog maar eens zien wie de beste producer van het moment is _o_


Ojaa? waar dan? -.-



Ok, ik zal mijn mening even verduidelijken zodat je eventueel straks snapt wat ik bedoel :P

Ik vind dat als je gaat kijken wie op dit moment de beste producers zijn er 2 in aanmerking komen. Zatox en Frontliner, produceren beide in massa aantallen superchille tracks. En het blijft natuurlijk altijd afhangen van wat je het meest aanspreekt. Ik kan van beide producers' tracks genieten. Ik vind het alleen fijn dat Frontliner niet constant hetzelfde concept herhaald. Die man expirimenteert wat, en dat bevalt me wel. Het is heel leuk zoals Zatox zijn eigen stijl heeft, alleen bij mij maar voor een paar nummers. Elke keer die zelfde kick, vraagt gewoon om wat afwisseling. En daarom vind ik Frontliner een betere producer. En vergeet niet, het zijn allebei topproducers met zeer goed in mekaar stekende, flink beukende tracks, maar vanwege het bovenstaande verkies ik Frontliner boven Zatox.

maar het blijft natuurlijk een kwestie van smaak en eigen mening ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 09:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
sanderovic schreef:
Klementino schreef:
Frontliner laat, imo, nog maar eens zien wie de beste producer van het moment is _o_


Ojaa? waar dan? -.-



Ok, ik zal mijn mening even verduidelijken zodat je eventueel straks snapt wat ik bedoel :P

Ik vind dat als je gaat kijken wie op dit moment de beste producers zijn er 2 in aanmerking komen. Zatox en Frontliner, produceren beide in massa aantallen superchille tracks. En het blijft natuurlijk altijd afhangen van wat je het meest aanspreekt. Ik kan van beide producers' tracks genieten. Ik vind het alleen fijn dat Frontliner niet constant hetzelfde concept herhaald. Die man expirimenteert wat, en dat bevalt me wel. Het is heel leuk zoals Zatox zijn eigen stijl heeft, alleen bij mij maar voor een paar nummers. Elke keer die zelfde kick, vraagt gewoon om wat afwisseling. En daarom vind ik Frontliner een betere producer. En vergeet niet, het zijn allebei topproducers met zeer goed in mekaar stekende, flink beukende tracks, maar vanwege het bovenstaande verkies ik Frontliner boven Zatox.

maar het blijft natuurlijk een kwestie van smaak en eigen mening ^^


Kap is met dat 'het blijft natuurlijk een kwestie van smaak en eigen mening' aub mensen gaan er toch wel op in als ze willen. Zoals ik nu.

Maar ik weet niet waar jij Frontliner ziet experimenteren hoor? Al z'n laatste nummers waren nog meer standaard dan de laatste Zatox nummers... Zatox kwam tenminste nog met tracks als Noisemaker en Storm, toch niet je standaard dagelijkse hardstyle pingeltje met achterlijk lange breaks. Laatste enigzins aparte track waar Frontliner mee kwam was Godz Powerrr maar dat komt dan weer door B-Front heb ik het vermoeden. Zelfs voor een anthem blijft deze man standaard. (niet dat ik het anthem slecht vond)

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 09:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Kap is met dat 'het blijft natuurlijk een kwestie van smaak en eigen mening' aub mensen gaan er toch wel op in als ze willen. Zoals ik nu.

Maar ik weet niet waar jij Frontliner ziet experimenteren hoor? Al z'n laatste nummers waren nog meer standaard dan de laatste Zatox nummers... Zatox kwam tenminste nog met tracks als Noisemaker en Storm, toch niet je standaard dagelijkse hardstyle pingeltje met achterlijk lange breaks. Laatste enigzins aparte track waar Frontliner mee kwam was Godz Powerrr maar dat komt dan weer door B-Front heb ik het vermoeden. Zelfs voor een anthem blijft deze man standaard. (niet dat ik het anthem slecht vond)

^^


haha ok, jij je zin... ik zal niet overal imo en dat soort dingen vermelden als dat zo stoort.

Om op je reactie in te gaan... Ok, Zatox heeft niet in alle nummers hetzelfde, maar zeker in de laatste 8 tracks(die van Creation EP en Raw Style EP) zijn op Poltergeist na alle tracks met nagenoeg dezelfde kicks en synths... poltergeist heeft dan nog een meer afwijkende synth, maar het is nog steeds de Zatox-succesformule die je duidelijk terug kan vinden... Ok, Frontliner laat ook in zijn meeste nummers zijn eigen stijl terugkomen, maar hij gebruikt niet bij elk nummer dezelfde kicks en dezelfde synths.

En dat een anthem ook zijn standaard stijl heeft gekregen vind ik echt zo logisch als maar kan. Mensen verwachten dat als Frontliner een anthem maakt ook een track die je van Frontliner zou verwachten. Waarom gokken op een expiriment als het om zo'n belangrijke track gaat als een anthem? Als je dan eindelijk de kans krijgt om een anthem voor Q-dance te maken dan vind ik het alleen maar logisch dat ie het op safe gooit, en alleen maar heel goed dat ie er dan nog zo'n lekker anthem van maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 09:42 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik snap niet dat mensen die hoge kicks mooi vinden. Uberhaupt frontliner kicks, die zijn zo hol als ik weet niet wat. "ja live zijn ze vet"... Live klinkt alles waar bass in zit vet.

Alle kicks van deze sampler zijn om te huilen overigens, inclusief reputationgame. En de mastering klinkt ook nergens naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo is het logisch dat een anthem standaard moet zijn? Kijk eens naar Fade To Black, de reacties op dat nummer zijn over het algemeen vele malen beter dan op een anthem zoals Time to Waste of Save. Exit.Planet. Het hoeft dus niet altijd standaard te zijn, dat hebben we al genoeg nu.
Om even terug te komen op je orginele Frontliner. Die gozer gebruikt nu ook al maanden dezelfde belachelijk hoog pitchende kicks en vind je On The Rise niet enorm veel weghebben van The First Cut qua synth? Frontliner is ook niet zo orgineel als je denkt hoor.
Nummers als Expressionz en Who I Am niet eens noemenswaardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 09:50 
 
Hardtraxx Addict

Met je zatox verhaal kan ik het wel eens zijn. Zatox vind ik gewoon top maar ja hij gebruikt wel meerdere malen de zelfde synth, kicks, etc.. Maar deze zijn ernorm dik en toch flikt hij het om niet eentonig te klinken. Ik hou van deze style! Daarnaast kan frontliner mij weinig boeien. Heeft ie sinds het begin al gedaan en nu nog steeds niet. Maargoed iedereen zo zijn smaak :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 10:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

|Laat ik het er maar op houden dat ik meer van pitchkicks houd dan van de kicks die the beholder, zany of max enforcer vaak gebruiken. Als je mij vraagt wat de dikste kicks ooit gemaakt zijn dan zeg ik luister eens naar deze tracks:

Headhunterz - Hate it or love it (live edit)
Headhunterz - Subsonic(Hardbass edit)
Pavo - Communicate(ofwel de welbekende kicks van de NC!)

als je dit niet snapt denk ik niet dat we het ooit eens worden. dan staan onze meningen waarschijnlijk recht tegenover elkaar. maar waarom ik dit de hardste kicks vind? simpel: deze klinken thuis ook hard! ze dreunen hier op een kleine installatie ook mooi door. en dat doordreunen ervaar ik bij nummers als fade to black en to protect and serve alleen op een installatie in een discotheek of bij een groot event.

Dakpan schreef:
Hoezo is het logisch dat een anthem standaard moet zijn? Kijk eens naar Fade To Black, de reacties op dat nummer zijn over het algemeen vele malen beter dan op een anthem zoals Time to Waste of Save. Exit.Planet. Het hoeft dus niet altijd standaard te zijn, dat hebben we al genoeg nu.
Om even terug te komen op je orginele Frontliner. Die gozer gebruikt nu ook al maanden dezelfde belachelijk hoog pitchende kicks en vind je On The Rise niet enorm veel weghebben van The First Cut qua synth? Frontliner is ook niet zo orgineel als je denkt hoor.
Nummers als Expressionz en Who I Am niet eens noemenswaardig.


Expresionz vond ik wel een leuk nummer, alleen zo jammer van die verneukte kick(ja ik geef het toe, in dit nummer snap ik niet dat hij dat zelf niet irritant vond, maar het gaat me hier niet om de kick op zich maar meer om die te hoog gepitchte kick van hem op sommige stukjes).

Who I am is echt geniaal. Als er 1 track is waar ik niet op kan wachten tot ie uitkomt is het dat wel.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle