Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 10:24 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Hmm, bij de pitch en mudkicks zit het geluid wat jij bedoelt met doordreunen bij ingebakken. Terwijl bij de echte kicks dit geluid veroorzaakt wordt bij het afspelen. Er is overigens weinig hards aan, de bass is verdeeld over de hele kwartmaat en de zogenaamde punch is niets meer dan een clap. Waar die punch juist moet zorgen voor het doordringende effect en niet een tail die dat moet imiteren.

Voorbeeld van een recente goede kick: The Machine - Mistress of Darkness
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 10:29 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Hmm, bij de pitch en mudkicks zit het geluid wat jij bedoelt met doordreunen bij ingebakken. Terwijl bij de echte kicks dit geluid veroorzaakt wordt bij het afspelen. Er is overigens weinig hards aan, de bass is verdeeld over de hele kwartmaat en de zogenaamde punch is niets meer dan een clap. Waar die punch juist moet zorgen voor het doordringende effect en niet een tail die dat moet imiteren.

Voorbeeld van een recente goede kick: The Machine - Mistress of Darkness


ja die dreunt wel lekker maar de track zelf steld nie veel voor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 10:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@Dakpan

trouwens, nog een voorbeeld naast Godz Powerrr dat frontliner expirimenteert is Green House
en over kicks gesproken... in de climax van Green House zit trouwens de beste kick ever _o_
maar daar had ik ff niet aan gedacht bij het opschrijven van die voorbeelden :X
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 12:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

By Expresionz is die hoge pitch kick iritant en niet echt om aan te horen
maar by On The Rise klinkt ie weer heerlijk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 14:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die extreem-hoog gepitchte kicks van Frontliner vind ik ook waardeloos.
Maar wat is er mis met Counterfeit en Reputation Game? Reputation Game heeft een lekker springerige en grommende kick, en Counterfeit zit (misschien wel ietsje té) vol met bass en dreunt lekker door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 16:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ok, de kick in Expressionz was irritant(je kon er wel aan wennen en live was ie niet erg), maar zo'n fout is niet met regelmaat terug te vinden in Frontliner's tracks. Hij gebruik pitch kicks maar ze zijn niet altijd extreem hoog gepitched, en als er iemand weet hoe je dikke basslines neer moet zetten is het Barry wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 16:13 
 
Hardtraxx Elite

hij pitcht zijn tracks meer als andere producers -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 17:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
Ok, de kick in Expressionz was irritant(je kon er wel aan wennen en live was ie niet erg), maar zo'n fout is niet met regelmaat terug te vinden in Frontliner's tracks. Hij gebruik pitch kicks maar ze zijn niet altijd extreem hoog gepitched, en als er iemand weet hoe je dikke basslines neer moet zetten is het Barry wel

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 19:51 
 
Hardtraxx Addict

Maar er is een belangrijk verschil tussen iemand een goede producer vinden of dat iemand een goede producer is. Jij VINDT frontliner een goede producer, dat is jou mening en daar is niks mis mee. Dat hij het niet is, is een ander verhaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 20:19 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

JDX, Pollen en Showtek zijn klasse producers, alleen vind ik JDX en showtek tegenwoordig niks meer aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 21:12 
 
Hardtraxxer

sanderovic schreef:
Maar er is een belangrijk verschil tussen iemand een goede producer vinden of dat iemand een goede producer is. Jij VINDT frontliner een goede producer, dat is jou mening en daar is niks mis mee. Dat hij het niet is, is een ander verhaal


Dat jij vindt dat hij het niet is, is tevens een mening ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 21:50 
 
Hardtraxx Addict

qorbatjov schreef:
sanderovic schreef:
Maar er is een belangrijk verschil tussen iemand een goede producer vinden of dat iemand een goede producer is. Jij VINDT frontliner een goede producer, dat is jou mening en daar is niks mis mee. Dat hij het niet is, is een ander verhaal


Dat jij vindt dat hij het niet is, is tevens een mening ;)


Nou ik lees hier op t forum (en de topic van DJ Zatox Raw Style) dat daar meer over denken vandaar dat punt. Maar het klopt wel dat ik hem geen goede producer vind
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 23:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Top release :D Wel gek dat ze het nu in een keer wel snel kunnen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2010 09:56 
 
Hardtraxxer

Top releaseje :worship:
Hopen dat Brennan Heart en Wildstylez meer platen maken :thumbsup:
Frontliner blijft top :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2010 12:18 
 
Hardtraxx Veteran

Alleen reputation Game klinkt lekker. Rest is echt saaie meuk. Frontliner trekt me zowieso al helemaal niet, Moet wel toegeven zijn samenwerkingen met B-Front klinken wel netjes. Maar als Solo producer. Nee dankje! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2010 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met B-front of alleen, ik vind al zijn nummers vet en dan vooral Self Deprication. Heerlijke melodie bassline en kicks. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2010 00:40 
 
Hardtraxx Veteran

Klementino schreef:
Ok, de kick in Expressionz was irritant(je kon er wel aan wennen en live was ie niet erg), maar zo'n fout is niet met regelmaat terug te vinden in Frontliner's tracks. Hij gebruik pitch kicks maar ze zijn niet altijd extreem hoog gepitched, en als er iemand weet hoe je dikke basslines neer moet zetten is het Barry wel

kick in het 'origineel' (lees promo :P ) was prima te doen hoor :D ben het met je eens dat de kick in de release idd slcht is... MAAR frontliner is one of the best producers of all time!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 11:05 
 
Hardtraxxer

Frontliner is idd n held :clap: ik vind zijn tracks heel "schoon en zuiver" klinken,
sommigen zullen miss zeggen leeg of hol, zn kicks zijn ook bruut, die stijl spreekt mij aan, naast n aantal andere producers overigens.
Ben ook niet zo fan van beholder&zany stijl, heowel ik zany in zn eentje altijd n genie heb gevonden :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 11:51 
 
Hardtraxxer

beholder&zany = win imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 13:32 
 
Hardtraxx Veteran

RoBinVdHaRdStYleR schreef:
beholder&zany = win imo.

=uber! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 22:08 
 
Hardtraxxer

=1337! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 22:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hoe komen we nou in een keer bij the beholder and zany uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeesterJ eindigde zijn post door te zeggen dat hij de combinatie Zany & The Beholder niet vet vind. :P

Ontopic: On The Rise blijft echt een gruwelijk nummer, Counterfeit en Reputation game zijn ook mooi en Frozen doet me helemaal niets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 22:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ja maar waarom begint hij in een keer over die 2? :P
dat snap ik dus eventjes niet -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2010 23:04 
 
Hardtraxxer

omdat heel veel andere posts hun aanhaalden :P

ik hou neit van die lompe doffe kick (meestal) het haalt het tempo r wat uit voor mij
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle