Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 15:36 
 
Hardtraxxer

Spectra & Siderunners - Feelings (HMRG001)

Label: Hard Music Records
WEB release: 14/11/2017

Samples:


Voor de verandering is wat anders - hardstyle uit Hongarije. Nog relatief onbekend, zeker voor regio Nederland en dergelijke, maar er beginnen meer releases te komen van Spectra (Adam Bass) en Siderunners.

Siderunners zijn een locaal duo uit Budapest, Spectra is een nieuwe act met een focus op euforische hardstyle.

Wat denken jullie hiervan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima te pruimen plaatje ^^. Goede melodie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 17:52 
 
Hardtraxxer

Yep vind hem zelf ook oke! Geen slecht begin om Hongarije misschien is op de kaart te zetten, stelt nog niet zoveel voor helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 17:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

producers-corner/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 17:57 
 
Hardtraxxer

Hoezo de link naar producers? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 18:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ztiwef schreef:
Hoezo de link naar producers? :)


Kijk het beleid. Alleen de grote en erkende labels e.d. worden in het release topic geplaatst. De rest is voor in het producers-corner topic.

Zei het al eens eerder, maar een topic voor alle releases van zelf opgerichte labels en b-labels in het release topic is ook handig om dit soort releases collectief te plaatsen. Iedereen kan zelf een label oprichten en zodoende "releasen" en hier staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 18:07 
 
Hardtraxxer

Niet gezien in het beleid, wel gecheckt.. zal er wel overheen gelezen hebben. Een dergelijk topic is inderdaad geen slecht idee, zeker omdat er onder producers corer niet direct een topic daarvoor is en ik het hier toch meer op zijn plaats vindt! Gaat mij namelijk totaal niet om het producen, ik heb het ook niet gemaakt...

Lijkt me ook lastig om goede criteria op te stellen welke zouden bepalen wat wel en niet gepost mag worden. Het is weliswaar wel gewoon gereleased op een label, staat/stond in de hardstyle top 100 en is daar ook gewoon te koop :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 20:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ztiwef schreef:
Lijkt me ook lastig om goede criteria op te stellen welke zouden bepalen wat wel en niet gepost mag worden. Het is weliswaar wel gewoon gereleased op een label, staat/stond in de hardstyle top 100 en is daar ook gewoon te koop :)

Nee valt wel mee, tegenwoordig kijken we gewoon naar wat Svb post en dat komt op de blacklist. Prima systeem :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 21:17 
 
Hardtraxxer

Wat is Svb? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2017 22:13 
 

ztiwef schreef:
Wat is Svb? :)

SvB is een user op deze site die de laatste maand ofzo alleen maar tracks van totaal onbekende artiesten liep te spammen in de release sectie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2017 02:35 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
ztiwef schreef:
Lijkt me ook lastig om goede criteria op te stellen welke zouden bepalen wat wel en niet gepost mag worden. Het is weliswaar wel gewoon gereleased op een label, staat/stond in de hardstyle top 100 en is daar ook gewoon te koop :)

Nee valt wel mee, tegenwoordig kijken we gewoon naar wat Svb post en dat komt op de blacklist. Prima systeem :thumbup:


:D
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle