Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 11:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

simon10pont schreef:
Spobbertiet schreef:
Mensen die zeggen dat elke track maar 30 seconde gespeeld wordt, elk van die 30 klinkt hetzelfde, dat is het probleem

een eigen sound

Een trucje uitvoeren dat al ontelbaar veel keer door anderen is gedaan is iets anders dan het hebben van een eigen sound.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 11:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Dat mensen er niet meer op zitten te wachten ben ik het niet helemaal mee eens, heb kennissen die dit helemaal geweldig vinden(nog steeds) :x

Denk dat Magnetron doelt op het aantal boekingen. Als je tracks als Caine - Let's Get Pillz draait vraag je er ook een beetje om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 11:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Touché, Ik ben weg hier, er komt toch alleen poep uit mijn toetsenbord. >.< Ik heb me bij de setjes van hun hartstikke vermaakt. Misschien beïnvloed dit mijn mening over deze producties te veel . Van mij mag je alles kut vinden, Go on...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2017 13:36 
 
Hardtraxx Addict

Dit heeft dus niks te maken met eigen sound. Zoals hierboven al gemeld, is dit trucje al tig keer eerder gedaan. En ook al was er wel sprake van een 'eigen sound', definieer dat dan ff, want een eigen sound betekent niet dat je in een album elke plaat op elkaar 'mag' laten lijken zolang je je 'eigen sound' maar behoudt. Dat heet dus diversiteit en ik denk dat in dat opzicht er een beetje langs elkaar heen wordt gecommuniceerd in dit topic.

Een goed voorbeeld is B-Front. Zijn laatste album was van top tot teen karakteriserend voor zijn sound (stukje authenticity), terwijl diversiteit tussen de platen onderling consistent bleef. Dat zijn twee afzonderlijke elementen. Dit album heeft geen van beide. Ook als ze dit album jaren geleden zouden hebben gedropt is diversiteit nog steeds nergens te bekennen. Dat je dat als artiest niet hebt tussen afzonderlijke releases is al tragisch, maar bij een album kun je het gewoon echt niet maken imo..

Ondanks het bovenstaande, is dit...

Svbtwee schreef:
Wil eerst alle platen gewoon volledig horen voordat ik er een uitspraak over doe. Ga niet het hele (mini) album al bestempelen op basis van een album teaser van 2 minuten...
Er zal allicht een tof plaatje tussen zitten :)

...zeker waar. Alhoewel de teaser waarschijnlijk al genoeg zegt, laten we eerst maar eens wachten op op z'n minst de previews :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 16:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Z'n lange climax zie je tegenwoordig niet vaak maar. Ook daarna maar een heel klein breakje gevolgd door meteen weer een anti (of een outro idk wat het is xd). Pluspunten daarvoor :). Die kickswitch is ook tof. Typisch een plaat die het live vast goed doet :thumbsup:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 16:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik blijf bij mijn standpunt, gewoon een goede track :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 19:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



Lekkere plaat, alleen onwijs zonde van die anti.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 20:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:/ vind deze stijl niks aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 19:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker



Wat gebeurt daar allemaal voor de climax :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 15:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:


Wat gebeurt daar allemaal voor de climax :lol: :lol:

Denk dat dit de meest random plaat ooit is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb hem 3 keer geluisterd, 3 keer in een deuk gelegen. Schitterend. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 15:40 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol: ongeveer een heel nummer voor die climax
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 15:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HAHAHAHAHAHAHA DIE CLIMAX WAT???
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 16:38 
 
Hardtraxx Addict

2:22 wat gebeurt er daar :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben echt helemaal klaar met deze rotzooi. Het zijn altijd dezelfde producers die het voor mij verzieken. Stereotuners, ik weet dat jullie hier soms meekijken. Zijn jullie nou echt trots op de muziek die jullie maken? Ik schaam mij in jullie plaats. Het wordt nu wel eens tijd om wat creatiever te produceren. Maarja, dat zal nooit gebeuren want dit is wat het publiek verdomme nog altijd wil. Je kan er op feesten ook niet meer langs. Ik geef het nog 2 jaar en 90% van de feesten zijn naar de getver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 18:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eens met Helicaze, zijn die artiesten hier nu werkelijk tevreden over? En serieus, kan dat eindeloze geklapper/gepingpong met die kicks EINDELIJK een keer stoppen. Godverdomme zo irritant...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2017 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Eens met Helicaze, zijn die artiesten hier nu werkelijk tevreden over? En serieus, kan dat eindeloze geklapper/gepingpong met die kicks EINDELIJK een keer stoppen. Godverdomme zo irritant...

Inderdaad. Leg nu bijvoorbeeld deze eens langs hun huidige platen.
https://www.youtube.com/watch?v=9SQvnisL8vQ

Waarom ging het in 2012 wel vraag ik me dan af... (nou, op die te hoge pitchkicks na dan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 09:20 
 
Hardtraxx Veteran

No strains. Helemaal vergeten. Dat waren leuke plaatjes!
Die met unresolved is echt werkelijk de slechtste geproduceerde track van iemand die bij een label zit van 2017.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahaha wtf is dit dan :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja wat moet je er van zeggen. Doe eens wat met die 'melo'. Dit in zijn algemeenheid naar ongeveer elke raw producer
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 11:04 
 
Hardtraxxer

Dit album is toch wel de grap van het jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Jonas schreef:
Eens met Helicaze, zijn die artiesten hier nu werkelijk tevreden over? En serieus, kan dat eindeloze geklapper/gepingpong met die kicks EINDELIJK een keer stoppen. Godverdomme zo irritant...

Inderdaad. Leg nu bijvoorbeeld deze eens langs hun huidige platen.
https://www.youtube.com/watch?v=9SQvnisL8vQ

Waarom ging het in 2012 wel vraag ik me dan af... (nou, op die te hoge pitchkicks na dan)

Holy shit wat is dat een boutplaat zeg die No Strains. Klinkt echt helemaal nergens naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 18:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die met Unresolved is echt de slechtste plaat ooit.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle