Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De plaatjes heb ik mooi binnen. :)

Het was wel een betere release geweest als er een dub versie bij zat van Fuckin' Tune. Maar we zullen het moeten doen met de, volgens vele, iritante vocals. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:


wisten wir al :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 21:49 
 
Hardtraxx Veteran

Ravenwood schreef:
wisten wir al :P

Overheen gelezen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 23:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Sunboom schreef:
Almighty schreef:
Beide tracks niet best.. :)

Waarom zet je er dan een blije smiley achter?

Had er ook niks anders van verwacht, Tatanka gaat bergafwaards qua producties is mijn ogen

Dat is toch jammer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 23:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik snap echt niet wat de mensen nou voelen bij tracks als Yellow. Hetzelfde had ik al met Creation en Classic, maar dat soort vreselijk vrolijke deuntjes trekken mij totaal niet...

Het is toch helemaal geen vrolijk deuntje? Vind 't echt zo'n sarcastisch deuntje in de trant van de wat oudere Zany nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2010 23:25 
 

Sunboom schreef:
Almighty schreef:
Sunboom schreef:
Had er ook niks anders van verwacht, Tatanka gaat bergafwaards qua producties is mijn ogen

Dat is toch jammer?

Mwa, dat is een mening. Het is idd wel zonde, maar tijdperk Floormassacre is al achter ons. Niks tegen te doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2010 00:27 
 
Hardtraxx Addict

Sunboom schreef:
dawasiknie schreef:
Ik snap echt niet wat de mensen nou voelen bij tracks als Yellow. Hetzelfde had ik al met Creation en Classic, maar dat soort vreselijk vrolijke deuntjes trekken mij totaal niet...

Het is toch helemaal geen vrolijk deuntje? Vind 't echt zo'n sarcastisch deuntje in de trant van de wat oudere Zany nummers.


Ik vind dat juist niet, als jij dat vrolijke deuntjes noemt wat is dan als die andere happy hardstyle zooi? Die nummers die jij als voorbeeld geeft zijn naar mijn mening juist betere nummers, vooral Creation :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2010 17:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

juist WTF
Zie je zomaar een tatanka topic bovenaan staan!

en zie je ook nog een release waar je nog niet van gehoort had, + die lekker klinkt!
alhoewel ik yellow wel gehoord heb bij hardbass, maar niet bij stil stond :P


T.A.T.A.N.K.A You've just made my day! :thumbsup:


PAW PAW PAW POOWOWOW :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2010 01:50 
 

Hij komt inderdaad uit het niets. Kan je ook wel horen aan de kwaliteit. Denk dat die samples en de echte tracks nog niet goed zijn 'gemasterd'.

Fuckin' Tune; wel lekkere kick en mooi lage bassline. Maar die melodie is helemaal niks, hij kan stukken beter. Zo'n vage/droge vocal is weer eens wat anders dan al z'n andere vocals.
Yellow; direct goede vocal, kon niet naar Hardbass maar dit is echt wel een leuke openings track. Synth en kick ook hier mooi alleen melodie valt me weer erg tegen.

Al met al zou ik ze wel eens draaien denk ik zo! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2010 21:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zeker niet slecht dit ^^
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle