Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2009 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En iedere hardstyle track heeft een intro, dan hele korte break gevolgd door de mid-intro. Dan komt de mainbreak met een climax (met melodietje) er achteraan. Vervolgens word de mid-intro nog een keer gespeeld en afgebouwd met een outtro. Dat doen ze echt altijd!

Op zo'n manier kan ik de hele hardstyle-scene wel omschrijven.

Snap je mijn punt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2009 16:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind die gitaar ook kicken! Past feilloos in die intro. Nee hoor, dit is echt prima werk van Technoboy en de Saifam-crew!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2009 16:36 
 
Hardtraxxer

Heerlijk nummer maar de outro is wel lastig om een nieuw nr in te mixen omdat het dezelfde ritme blijft en het is maar een hele korte outro. Maar echt mooi numer hoor op Qlimax knalde die hard :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2009 16:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
En iedere hardstyle track heeft een intro, dan hele korte break gevolgd door de mid-intro. Dan komt de mainbreak met een climax (met melodietje) er achteraan. Vervolgens word de mid-intro nog een keer gespeeld en afgebouwd met een outtro. Dat doen ze echt altijd!

Op zo'n manier kan ik de hele hardstyle-scene wel omschrijven.

Snap je mijn punt?


Nee jij snapt mijn punt niet. Je hoort toch zelf ook wel dat dit geen standaard intro is. Jij hebt het over de algemene opbouw van een track ik over de opbouw qua stijl in deze track. Die is gwn hetzelfde als in rc. Dat van die intro mid intro etc snap ik ook wel, ben niet simpel ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2009 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ik bedoel is: 2 nummers die in de scene toch redelijk uniek zijn lijken op elkaar terwijl ze in het genre (repeat) redelijk uniek zijn en geproduceerd door dezelfde artiest. Is het dan heel gek dat ze op elkaar lijken? Qua opbouw lijkt de hele scene op elkaar, op een aantal uitzonderingen na. Nou zijn nieuwe uitzonderingen en dan word vermeld dat ze op elkaar lijken, dat staat gewoon heel krom zeg maar. Ik kan daar in ieder geval niet bij.

Psycho Ex had ook een dergelijk outtro overigens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2009 18:22 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
SoundTunerZ schreef:
Vind die van rc leuk maar dit vind ik helemaal niks. Is precies dezelfde opbouw als in de rc rmx. Melo vind ik niet geweldig en die gitaar constant in de intro en outro is ook strontvervelend....

Grappig, ik vind het feit dat ze die gitaar erin hebben zitten juist geniaal! Ik heb de volledige versie nog niet gehoord, want ik kan hem nog niet kopen.

En zelfde opbouw als Rock Civilisation remix vind ik werkelijk onzin. Dan zou je iedere hardstyle track ongeveer saai vinden, want ze hebben 9 van de 10 keer eenzelfde opbouw.


hij is uit hoor khad dus je kunt hem kopen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2009 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen op SAIFAM, en ik heb geen creditcard ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2009 18:29 
 
Hardtraxxer

Erg lekker nummer dit. Dat lento violento is echt vet :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2009 18:06 
 
Donateur

Mol schreef:
Josh-T schreef:
Produced by TECHNOBOY

Vox by MC RUFFIAN

Lyrics by Jacqueline "Wackiejacky" Sinke

Mixed by Antonio "DO" Donà


Weten we ook weer hoe TBY aan de naam voor het nummer Wackiejacky is gekomen :P

TBY heeft alleen maar een remix gemaakt.
Tuneboy had de original mix, dus dan weten we ook weer hoe Tuneboy aan de naam voor het nummer Wackiejacky is gekomen :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2009 11:30 
 
Hardtraxx Veteran

Hele boeiende track!! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2009 11:37 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wackiejacky is erg actief @ GHF
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2009 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Wackiejacky is erg actief @ GHF

Ook op Partyflock hoor ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2009 12:16 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik zit niet op PF
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2009 12:57 
 

the undersound is een goed nummer.
alleen er moet nog een B-kant komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2009 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkSymphony schreef:
alleen er moet nog een B-kant komen

Waar ga je die vandaan halen dan? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2009 15:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind het ook wel 'n vet nummer! :thumbsup: Vond de RC Remix, het Undersound gedeelte ook niet slecht, maar dat wordt gevolgt door een belachelijk slechte climax. Dat is hier niet het geval :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2009 20:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijk nummer!
De Lento Violento in dit nummer vind ik veel beter gelukt dan de Rock Civilization Remix. Die kicks van de Lento..! :love:
De hele opbouw, de gitaar, die melody (vooral in het stukje nét voor de climax, en voor de 2e climax) is geniaal. Het doet me heel erg denken aan het deuntje van zo'n autoreclame volgens mij.. weet niet joe het heet, maar ik dacht eerder al een keer: "dat kan je best goed gebruiken in een HS track".
Maargoed.. die melodie is best uniek vind ik, niet zo standaard, vrij vernieuwend vind ik! Technoboy (en de Saifam production Team eigenlijk) bewijst zijn kwaliteiten weer eens! :worship:
Vocals in de Lento Violento maken het trouwens wel een stuk vetter! Ruffian doet het beter dan op de feesten (naja, het klinkt beter dan op de livestream, laat ik het zo zeggen).
:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2009 21:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2009 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook op Junodownload te verkrijgen! Van de week even kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2009 23:32 
 
Hardtraxxer

Dennis Aka Mash schreef:
Hartstikke lekker nummer!

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2009 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En toen was hij dance-tunes. Meteen gekocht.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle