Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 18:24 
 
Hardtraxxer

freddyadu8 schreef:
Martin schreef:
Nieuwe rage ofzo DJ tools releasen?

The Prophet
Scope DJ?

wie volgt?


Vind het een beetje onzin dat iedereen hier over zit te klagen. Eerst bij elke DJ-Tool hoor je iedereen zeggen ooh ik hoop dat hij uit komt of dat hij m vrijgeeft. En nu geven ze een Mash-up uit. En dan is het in een keer weer niet goed....


Er zijn een hele hoop mensen die dat zeggen, inderdaad.
Maar dan nog vind ik mash-up's en DJ Tools niet releasewaardig.
En niet alleen bij hardstyle, maar ook bij andere genres.
Het is voor de dj zelf juist leuk om dit te draaien.
Dat maakt het juist zo leuk als een dj deze op een feest dropt, sowieso als je er zelf een heb gemaakt.
Vrij weggeven okee, maar releasen, kom op. :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 22:45 
 
Hardtraxxer

My Religion en Dont touch me gaan nog wel aardig.. Maar meneer Prophet had Black Stripez gewoon in het prullenmandje gegooid en Counterfeit erop gezet.. Snap ook niet voor welke doelgroep hij Black Stripez releast? Natuurlijk is het leuk om alle deutschers zijn homos te scheeuwen maar daar zijn er al teveel van xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 14:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Martin schreef:
Nieuwe rage ofzo DJ tools releasen?

The Prophet
Scope DJ?

wie volgt?


Vind het een beetje onzin dat iedereen hier over zit te klagen. Eerst bij elke DJ-Tool hoor je iedereen zeggen ooh ik hoop dat hij uit komt of dat hij m vrijgeeft. En nu geven ze een Mash-up uit. En dan is het in een keer weer niet goed....

Ben t hier echt helemaal mee eens.. Eerst zit iedereen te huilen dat tracks die tijdens een set gespeeld worden niet uitkomen, komen ze uit, is t weer niet goed.. Lijkt wel alsof er altijd wel iets te zeiken moet zijn.

Destijds heb ik van veel mensen gehoord dat ze wilden dat Black Stripez een release kreeg. Nu is er een release, en loopt iedereen te zeiken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 15:44 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Het zijn andere mensen die erover klagen :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle