Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 16:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tuurlijk, het is allemaal smaakgerelateerd. Zowel over die vocals als over wat voor revbasses (of kicks uberhaubt) je vet vindt.

Oh trouwens, als ik over 'jullie' spreek dan bedoel ik niet echt jou (Thera) in het specifiek, meer het stereotype early/ghf/oude garde/theracords publiek. Ik veralgemeniseer een beetje en dat weet ik wel, maar jullie weten wel wat ik bedoel ;).

Ik vind het trouwens echt top van je dat je je zo laagdrempelig onder je publiek begeeft en de discussie aangaat. Voor jou waarschijnlijk ook deels noodzaak (het is de enige manier om onder de aandacht te komen), maar toch :).

Edit: kun je een voorbeeld geven van een volledig gated kick? Ik zie die term vaker voorbijkomen maar weet nooit wat daar precies mee bedoeld wordt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trespassing is aangeschaft :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 18:20 
 
Donateur

gewoon KEIHARD blijven gaan Theracords!
Als het KEI en KEIHARD is is het automatisch :bomb: :love:
en die vocals zijn juist tering vet
moet zeggen dat ik ook verliefd word op 4 en 5 nu net als op 1 en 2 gelijk al!
3 nu maar is luisteren kijken of ik hem kan leren waarderen!
:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 09:14 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Thanks allemaal voor de superleuke reacties :D :D

@Frank, ben je er 24 april bij? Je zou de tracks dan eens moeten horen :evil:

En om op Sunboom terug te komen, ik ben zelf ook gewoon een fan van harde dance muziek en ik vind t erg leuk om daarover te lullen haha. Is dan min of meer toevallig dat ik ook tracks maak en draai en een label heb :)

Wat ik bedoelde met gated kick is eigenlijk dat je alleen een kick geluid hebt dus je hoort geen bassline want die zit helemaal dichtgefilterd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 11:06 
 
Artiest
Avatar gebruiker

http://www.junodownload.com/hardstyle/c ... k/releases

Hij staat op 1 en Ravenwood was al de eerste met reageren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:thumbsup: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 12:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ah :cry: ik gister hele tijd lopen kijken stond hij de hele tijd op 2 en moest vanochtend naar school en nu staat hij op 1 :(

maar goed gefeliciteerd ravenwood
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 13:34 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Rickie schreef:
ah :cry: ik gister hele tijd lopen kijken stond hij de hele tijd op 2 en moest vanochtend naar school en nu staat hij op 1 :(

maar goed gefeliciteerd ravenwood

+1, ik heb m vanaf 138 naar boven zien stijgen, vanmorgen zelfs om kwart voor 7 nog ff gekeken, net weer van mn tentamen en toen.. :P Kopen dan maar he ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 13:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb op:
Theracords Allstars - Collaboration E.P. 2010
gestemd...

Als je hem wil kopen op dance-tunes.com betaal je voor ze allemaal 9.99 terwijl als je ze los koop ze 7.45 zijn :P

POWNED
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 14:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Rickie schreef:
ah :cry: ik gister hele tijd lopen kijken stond hij de hele tijd op 2 en moest vanochtend naar school en nu staat hij op 1 :(

maar goed gefeliciteerd ravenwood

+1, ik heb m vanaf 138 naar boven zien stijgen, vanmorgen zelfs om kwart voor 7 nog ff gekeken, net weer van mn tentamen en toen.. :P Kopen dan maar he ^^


haha ik ging vanochtend voordat ik naar school ging ook nog ff snel kijken xd maar toen stond hij nog steeds op 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 14:17 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Donovanray schreef:
Als je hem wil kopen op dance-tunes.com betaal je voor ze allemaal 9.99 terwijl als je ze los koop ze 7.45 zijn :P


Heel scherp :-D Ik heb ze meteen ff een mailtje gestuurd hoe dat kan, want bundle moet natuurlijk wel goedkoper zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 14:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@ Thera; toffe releases... vooral ook goed dat je jouw (..jullie?) label goed aan het profileert. Kudo's voor het feit dat je veel doet met opkomende artiesten en nieuwe samenwerkingen! :thumbup:
Deze platen zijn niet helemaal mijn ding (ik had meer met die vorige release van Chris One); Industrial heb ik altijd al vreselijk gevonden :')

Toch: goed werk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 14:36 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Prijs is aangepast op Dance-tunes :) :) Kwam omdat er volgende week ook nog de Therabyte collaboration E.P. aankwam, dus t systeem was enigszins in de war :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 18:23 
 
Donateur

DjThera schreef:
Thanks allemaal voor de superleuke reacties :D :D

@Frank, ben je er 24 april bij? Je zou de tracks dan eens moeten horen :evil:

En om op Sunboom terug te komen, ik ben zelf ook gewoon een fan van harde dance muziek en ik vind t erg leuk om daarover te lullen haha. Is dan min of meer toevallig dat ik ook tracks maak en draai en een label heb :)

Wat ik bedoelde met gated kick is eigenlijk dat je alleen een kick geluid hebt dus je hoort geen bassline want die zit helemaal dichtgefilterd :)

Welk feest is er dan? :O
Op mn stereo gaat ie ook hard trouwens :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
DjThera schreef:
Thanks allemaal voor de superleuke reacties :D :D

@Frank, ben je er 24 april bij? Je zou de tracks dan eens moeten horen :evil:

En om op Sunboom terug te komen, ik ben zelf ook gewoon een fan van harde dance muziek en ik vind t erg leuk om daarover te lullen haha. Is dan min of meer toevallig dat ik ook tracks maak en draai en een label heb :)

Wat ik bedoelde met gated kick is eigenlijk dat je alleen een kick geluid hebt dus je hoort geen bassline want die zit helemaal dichtgefilterd :)

Welk feest is er dan? :O
Op mn stereo gaat ie ook hard trouwens :bomb:


The Delicate Sound of Thunder, Brabant House in Helmond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 23:39 
 
Donateur

Dakpan schreef:
frankhardenberg schreef:
DjThera schreef:
Thanks allemaal voor de superleuke reacties :D :D

@Frank, ben je er 24 april bij? Je zou de tracks dan eens moeten horen :evil:

En om op Sunboom terug te komen, ik ben zelf ook gewoon een fan van harde dance muziek en ik vind t erg leuk om daarover te lullen haha. Is dan min of meer toevallig dat ik ook tracks maak en draai en een label heb :)

Wat ik bedoelde met gated kick is eigenlijk dat je alleen een kick geluid hebt dus je hoort geen bassline want die zit helemaal dichtgefilterd :)

Welk feest is er dan? :O
Op mn stereo gaat ie ook hard trouwens :bomb:


The Delicate Sound of Thunder, Brabant House in Helmond.

hmm nee sjit das te ver en te snel al, dat kan ik niet meer op tijd regelen :(
word het uitgezonden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2010 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk Phrantic & Chris One kopen :). Iets wat ik zo in een set kan gooien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 15:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kheb m binnen via dance tunes, net gebrand en hij zit al netjes en m'n slappa :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Thanks allemaal voor de superleuke reacties :D :D

@Frank, ben je er 24 april bij? Je zou de tracks dan eens moeten horen :evil:

En om op Sunboom terug te komen, ik ben zelf ook gewoon een fan van harde dance muziek en ik vind t erg leuk om daarover te lullen haha. Is dan min of meer toevallig dat ik ook tracks maak en draai en een label heb :)

Wat ik bedoelde met gated kick is eigenlijk dat je alleen een kick geluid hebt dus je hoort geen bassline want die zit helemaal dichtgefilterd :)


Ik wil er 24 april wel bij zijn, alleen moet jij even regelen dat ik binnenkom, want ben nog geen 18. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 12:29 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Zie je er wel als 18 uit dan?? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ligt er natuurlijk ook aan of ze streng zijn qua controle. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2010 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Punk :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2010 14:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

05. Phrantic & Chris One - Just A Shadow (Chris One Mix) :bomb: :bomb: :bomb:

Top release dit Thera! :clap:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle