Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2010 21:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ok, ik moet nu al een beetje lachen van binnen om de reacties die ik hierop ga krijgen, maar ik zal dan toch ff mijn EIGEN MENING gaan verkondigen ;)
>.<
ik vind echt alle tracks die ik tot nu toe van Theracords gehoord heb echt GEEN REET AAN.
vind het niet eens kwaliteit hebben. sorry maar vind dit echt schijttracks... probeer dan in plaats 5 kuttracks 1 goeie te produceren...

wat je ook kunt lullen over commerciele hardstyle... zelfs de meest commerciel gemaakte plaat die volgens jullie aan de lopende band gemaakt worden en daardoor veel minder kwaliteit hebben hebben nog meer in zich dan deze tracks... er is gewoon werkelijk waar niks wat ik hieraan leuk vind... en ik denk dat toch minstens een flink deel van iedereen die naar hardstyle luisterd het daar mee eens is... :whistle:

nogmaals wil ik jullie erop wijzen dat dit mijn eigen mening is, ik zeg dit alleen om(nadat sommigen van jullie vaak genoeg hun afkeur laten blijken op mijn muzieksmaak) eens de bal terug te kaatsen... zo wordt er soms ook over tracks gepraat die ik weer geweldig vind... ieder zo zijn mening, maar ja... ik ben niet de persoon die zijn mond dicht houd, ik vertel gewoon waar het bij mij op staat :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2010 21:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nu ik zo mijn eigen post lees, moet ik toch ff gas terug nemen vind ik... was ff in een kutbui(ja die is nu na 2 minuten al weer over)... maar zo denk ik er in grote lijnen wel over :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2010 21:06 
 
Hardtraxx Elite

die bui is al weer over na 1 min

Maargoed ik had ook niks anders verwacht van iemand zoals jij
Nu-style is toch beter?

Industrial FTW :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2010 21:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ja, kan erg opluchten... ff iets van je aftypen ;)

ooh ja... Style evolves until it has reached the point of perfection... meer hoef ik niet te zeggen

en dan kan je wel bij al het oude blijven willen steken, maar daar schiet je ook niks mee op... van mij part mag het wel eens opschieten, hoe meer hardstyle hoe beter... en dan het liefst hardstyle a la headhunterz en noisecontrollers etc ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2010 21:36 
 
Hardtraxx Veteran

Just4Music schreef:
Industrial FTW :love:

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2010 21:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Industrial is raar.. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2010 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Struikrover schreef:
Industrial is raar.. :huh:

eventjes raar doen (af en toe) is toch niks mis mee? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2010 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
ja, kan erg opluchten... ff iets van je aftypen ;)

ooh ja... Style evolves until it has reached the point of perfection... meer hoef ik niet te zeggen

en dan kan je wel bij al het oude blijven willen steken, maar daar schiet je ook niks mee op... van mij part mag het wel eens opschieten, hoe meer hardstyle hoe beter... en dan het liefst hardstyle a la headhunterz en noisecontrollers etc ;)

Je snapt er wel heel veel van of niet? :') :') :')

Hoe meer hardstyle hoe beter?
Meer is niet beter= kwaliteit achteruit, verzadiging= overkill.
Theracords bij het oude blijven steken?
Theracords is het meest vernieuwende label dat ik ken, en anders dan de hoofdmoot.
Style evolves until it has reached the point of perfection.
Dubstep en house toevoegingen maken voor jou perfectie :')

a la headhunterz en noisecontrollers etc ;)
Hoelang luister je nou :'), probeer is wat breder te denken anders dan ben je net zo snel op hardstyle uitgekeken dan dan je bent aan komen waaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2010 22:34 
 

Over smaak valt niet te twisten.. Laat hem dat lekker vinden! Misschien vinden we het een niet goed doordachte mening, maar ik geloof best dat er ook mensen zijn die geil worden van de 'standaard' DJ's. En ook nog wel wat verstand hebben!

Over de release - hij kan me ook niet bekoren. Vind hem echt... net een stap te ver gaan. Maar das niet erg! Ik vind het top dat in ieder geval sommige DJ's die stappen nog durven te nemen, dan alleen maar dezelfde synth/kick te gebruiken.. *kuch* wildstylez / BH / NC *kuch*... Dat heeft Thera dan iig goed geleerd van z'n Brennan & Heart periode!

Top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2010 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Over smaak valt niet te twisten.. Laat hem dat lekker vinden! Misschien vinden we het een niet goed doordachte mening, maar ik geloof best dat er ook mensen zijn die geil worden van de 'standaard' DJ's. En ook nog wel wat verstand hebben!

Tuurlk, over smaak valt niet te twisten. Maar je kan er wel over discuseren want in mijn ogen heeft hij dus dan nog niet echt zijn smaak ontwikkeld. En is mijn kritiek dat hij 't maar van 1 kant bekijkt. En dan houd het gauw op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2010 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ventjes als Klementino verpesten de scene (voor hoever dat nu nog kan).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2010 11:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hoe kun je deze tracks nou geen kwaliteit vinden, zeker omdat er geen happy melodietje in zit he :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2010 11:54 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Iedereen zn eigen smaak, maar ik snap niet wat mensen in hardstyle zoeken als ze tegen alles zijn wat hard, rauw en ontoegankelijk is. Zelfde als je van drum&bass houdt, maar een hekel hebt aan de drums. -.-
Ik denk dat handsup een beter genre voor je is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2010 12:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Iedereen zn eigen smaak, maar ik snap niet wat mensen in hardstyle zoeken als ze tegen alles zijn wat hard, rauw en ontoegankelijk is.


:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2010 15:53 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ieder heeft inderdaad zijn eigen smaak, zo zijn er ook mensen die serieus intens gelukkig van Zanger Rinus worden (en t niet als een grap zien), dus ja...!

Bij mij en ook de andere artiesten van Theracords draait t maar om 1 ding en dat is dat we de muziek maken die we zelf vet vinden zonder te denken aan marketing, wat is hot en wat niet etc.

Gewoon muziek maken wat je vet vindt en waar je je passie in kwijt kan. Eigenlijk ben ik alleen maar trots dat er sowieso al mensen zijn die t juist WEL vet vinden :D Want dat betekent dat met hetgene wat ik het liefste produceer en draai, ik ook andere mensen er blij mee kan maken en dr is niets vetters dan dat :D

Wat ik zelf wel vind is dat je je altijd beter kunt focussen op hetgene wat je zelf leuk vindt (het positieve) dan andere (al dan niet bewust) tracks afzeikt. Met negatief gedoe wordt niemand vrolijk.

Opbouwende kritiek daarentegen hoor ik altijd graag want daar kunnen we altijd wat van opsteken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2010 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

precies, ik moet trouwens eerlijk zeggen, gelukkig dat er nog producers zijn zoals jullie die hun eigen stijl maken en wat ze zelf lekker vinden klinken :)
deze gaat sowieso binnengehaald worden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2010 17:43 
 

Lyst schreef:
Iedereen zn eigen smaak, maar ik snap niet wat mensen in hardstyle zoeken als ze tegen alles zijn wat hard, rauw en ontoegankelijk is. Zelfde als je van drum&bass houdt, maar een hekel hebt aan de drums. -.-
Ik denk dat handsup een beter genre voor je is.


Wat een onzin.. Ik weet niet OF je het hebt gehoord, maar dit is echt heel erg apart hoor. Die vent zegt gewoon eerlijk wat hij vind, prima. Als hij liever HHZ of NC en BH hoort, nja, prima. Zijn keus. Waarom snap je niet dat ze dat soort hardstyle gewoon kunnen waarderen, en wat harder (dat is het nou eenmaal) is niet? Misschien liggen zijn roots wel niet bij de hardstyle, en bij de harddance ofzo. Je weet het gewoon niet! Dus om nou gelijk zo fel te reageren als dat ie de scene verpest, vind ik echt kortzichtig en gehandicapt. Vind het zelfs helemaal niet dat ie de scene verpest, hij is zelfs deze nummers gewoon aan t checken - en te kijken of ie het iets vind. En zelfs terwijl over het algemeen hardtraxx dit een gaaf nummer vind, gaat ie er tegen in.
Oe oe oe, vervelend hoor - mensen met een mening.. Krijg al bijna bibbers aan het genre hardstyle door deze mensen.

Ik ben het niet met hem eens dat het geen kwaliteit is, het is echt een heel ander subgenre van de hardstyle, en ook dat is wat kortzichtig. Zoals ik al had gezegd, dat moet je gewoon waarderen.

Wel vind ik het jammer, dat ie zelf niet reageert. Ik ben het niet aan het opnemen voor hem, ofja misschien ook wel, maar meer jullie eigen gedrag en denkwijze te reflecteren. Tis niet helemaal normaal en terecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2010 19:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Wat een onzin.. Ik weet niet OF je het hebt gehoord, maar dit is echt heel erg apart hoor. Die vent zegt gewoon eerlijk wat hij vind, prima. Als hij liever HHZ of NC en BH hoort, nja, prima. Zijn keus. Waarom snap je niet dat ze dat soort hardstyle gewoon kunnen waarderen, en wat harder (dat is het nou eenmaal) is niet? Misschien liggen zijn roots wel niet bij de hardstyle, en bij de harddance ofzo. Je weet het gewoon niet! Dus om nou gelijk zo fel te reageren als dat ie de scene verpest, vind ik echt kortzichtig en gehandicapt. Vind het zelfs helemaal niet dat ie de scene verpest, hij is zelfs deze nummers gewoon aan t checken - en te kijken of ie het iets vind. En zelfs terwijl over het algemeen hardtraxx dit een gaaf nummer vind, gaat ie er tegen in.
Oe oe oe, vervelend hoor - mensen met een mening.. Krijg al bijna bibbers aan het genre hardstyle door deze mensen.

Ik ben het niet met hem eens dat het geen kwaliteit is, het is echt een heel ander subgenre van de hardstyle, en ook dat is wat kortzichtig. Zoals ik al had gezegd, dat moet je gewoon waarderen.

Wel vind ik het jammer, dat ie zelf niet reageert. Ik ben het niet aan het opnemen voor hem, ofja misschien ook wel, maar meer jullie eigen gedrag en denkwijze te reflecteren. Tis niet helemaal normaal en terecht.



Jah maar als je een mening geeft, geef dan ook een goede onderbouwing. Die mist hier nogal...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2010 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Lyst schreef:
Iedereen zn eigen smaak, maar ik snap niet wat mensen in hardstyle zoeken als ze tegen alles zijn wat hard, rauw en ontoegankelijk is. Zelfde als je van drum&bass houdt, maar een hekel hebt aan de drums. -.-
Ik denk dat handsup een beter genre voor je is.

bla bla

Jij reageerd hier zelf nog het heftigst. Ik heb gewoon duidelijk aangegeven dat ik het niet met hem eens ben en waarom.

Iedereen mag z'n mening hebben, maar waarom zou je daar niet op mogen reageren of over discuseren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2010 21:31 
 

Mag je best op reageren; maar doe het dan iig op een goede manier. Dat neerbuigende gedoe vind ik echt zeer triest.. Maar het klopt dat er weinig onderbouwing was. Desalniettemin mag je nog wel normaal reageren.

" :') " dat soort smileys.. Getuigt van weinig respect ;) Misschien reageer ik wat overdreven, maar ik heb daar gewoon een hekel aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 02:55 
 
Hardtraxxer

Weetje ik hou erg van Theracords,En ik zal zeggen waarom. Het is net als met stenen,De een houdt van een gepolijste diamant,De ander van een blok graniet. Maar dit label zoekt van bijde kanten en alles er tussen in de grens op,Het maakt er iets universeels van. Dat is mijn mening. Ik heb natuurlijk ook wel een bepaalde voorkeur,Maar dat neemt niet weg dat ik niet voor het geheel open sta. Ik zeg een volwassen en experimenteel label.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 02:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke discussie hier, als je iets leuk vind dan luister je er gewoon naar, wat boeit 't jouw nou wat een ander d'r van vind xd En of dat nou mainstream hardstyle is of wat minder bekende hardstyle of hard of zacht of weet ik veel wat, echt, wat boeit 't..! Als je de hardstyle van nu niet leuk vind ga dan maar wat anders luisteren:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 09:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

no time for breakdown & trespassing :worship:

No time for breakdown heerlijk early hs geörienteerde track in de huidige tijd met dikke kicks en synths en trespassing een heerlijk industrial achtige climax :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 14:22 
 
Hardtraxx Elite

G1LL schreef:
Leuke discussie hier, als je iets leuk vind dan luister je er gewoon naar, wat boeit 't jouw nou wat een ander d'r van vind xd En of dat nou mainstream hardstyle is of wat minder bekende hardstyle of hard of zacht of weet ik veel wat, echt, wat boeit 't..! Als je de hardstyle van nu niet leuk vind ga dan maar wat anders luisteren:P



Wel toevallig dat de mensen die de nieuwere hardstyle alleen vet vinden, ook gelijk denken dat ze er alles van weten. En dit zijn ook meestal de nieuwkomers op het forum
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 15:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ben ook pas hardstyle gaan luisteren in 2007, en in het begin had ik ook een tunnelvisie qua artiesten. Maar ik merk dat ik nu veel meer ''alternatieve'' hardstyle luister, theracords is er een goed voorbeeld van, en ik kan dit soort creative tracks dan ook steeds meer waarderen. Tuurlijk, het blijft smaak, maar ik vind wel dat als je al een tijdje naar hardstyle luistert, je hier zeker op los kunt gaan!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle