Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 15:41 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Ik ben ook pas hardstyle gaan luisteren in 2007, en in het begin had ik ook een tunnelvisie qua artiesten. Maar ik merk dat ik nu veel meer ''alternatieve'' hardstyle luister, theracords is er een goed voorbeeld van, en ik kan dit soort creative tracks dan ook steeds meer waarderen. Tuurlijk, het blijft smaak, maar ik vind wel dat als je al een tijdje naar hardstyle luistert, je hier zeker op los kunt gaan!

Je bent niet de enige op dit forum. Heb de laatste 2 jaar de smaak van diverse mensen behoorlijk zien ontwikkelen. In het begin van dit forum waren er maar weinig mensen die dit konden waarderen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 16:04 
 
Hardtraxxer

Klementino schreef:
ja, kan erg opluchten... ff iets van je aftypen ;)

ooh ja... Style evolves until it has reached the point of perfection... meer hoef ik niet te zeggen

en dan kan je wel bij al het oude blijven willen steken, maar daar schiet je ook niks mee op... van mij part mag het wel eens opschieten, hoe meer hardstyle hoe beter... en dan het liefst hardstyle a la headhunterz en noisecontrollers etc ;)

vaQe boy...

je mag het werk van de producers van Theracords best respecteren hoor, vooral bericht wat je eerder heb geschreven vond ik erg overdreven.. geef dan tenminste aan WAAROM jij het niet lekker vind klinken ipv dat alleskutenter.... sommige mensen verwachten te veel van producers en zijn daarom snel ontevreden met releases. dat wilde ik even kwijt :)

OT: die 01, echt een aparte plaat maar vind hem zeker wel vet! de rest moet ik nog even luisteren maar daar heb ik nu even geen tijd meer voor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 16:05 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Lekkker beukplaat ;)
DJ Thera (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2010 16:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Je bent niet de enige op dit forum. Heb de laatste 2 jaar de smaak van diverse mensen behoorlijk zien ontwikkelen. In het begin van dit forum waren er maar weinig mensen die dit konden waarderen. ^^


mijn smaak is de afgelopen 2 jaar ook ontwikkeld :P Eerst luisterde ik alles wat een melodie had maar tegenwoordig vind ik die melodietjes gewoon niet meer interessant genoeg. Af en toe zit er nog wel wat leuks tussen maar ik luister tegenwoordig veel meer de duistere harde hardsyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2010 23:23 
 

Bijna nog twee daagjes! :p :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2010 23:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
ja, kan erg opluchten... ff iets van je aftypen ;)

ooh ja... Style evolves until it has reached the point of perfection... meer hoef ik niet te zeggen

en dan kan je wel bij al het oude blijven willen steken, maar daar schiet je ook niks mee op... van mij part mag het wel eens opschieten, hoe meer hardstyle hoe beter... en dan het liefst hardstyle a la headhunterz en noisecontrollers etc ;)


Gelukkig is jouw argument erg goed :'). Als je iets van evolutie snapt dan snap je dat dit een altijd doorgaand iets is... om het op hardstyle te houden... er komt niet een "ultieme" hardstyle vorm.
Dikke pluim voor het label van thera, die lekkere nummers uitbrengen die vernieuwend zijn en juist totaal niet bij het oude blijven. Vooral nummers van geck-o vind ik erg vet :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2010 23:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hardstyleking schreef:
Klementino schreef:
ja, kan erg opluchten... ff iets van je aftypen ;)

ooh ja... Style evolves until it has reached the point of perfection... meer hoef ik niet te zeggen

en dan kan je wel bij al het oude blijven willen steken, maar daar schiet je ook niks mee op... van mij part mag het wel eens opschieten, hoe meer hardstyle hoe beter... en dan het liefst hardstyle a la headhunterz en noisecontrollers etc ;)


Gelukkig is jouw argument erg goed :'). Als je iets van evolutie snapt dan snap je dat dit een altijd doorgaand iets is... om het op hardstyle te houden... er komt niet een "ultieme" hardstyle vorm.
Dikke pluim voor het label van thera, die lekkere nummers uitbrengen die vernieuwend zijn en juist totaal niet bij het oude blijven. Vooral nummers van geck-o vind ik erg vet :thumbup:


1+ thera is goed bezig met ze theracords.

offtopic: volgens mij weet die gozer twee boven mij niet echt waar hij over praat maar ach :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2010 23:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
nu ik zo mijn eigen post lees, moet ik toch ff gas terug nemen vind ik... was ff in een kutbui(ja die is nu na 2 minuten al weer over)... maar zo denk ik er in grote lijnen wel over :cool:


je lijkt wel een wijf. eerst nadenken en dan doen zal maar als tip geven
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2010 11:09 
 
Artiest
Avatar gebruiker

LOL :D In ieder geval is de release MORGEN verkrijgbaar :D :clap:

En vergeet onze speciale hardtraxx actie niet he ;) (zie Theracords/Therabyte topic in algemeen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 07:29 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hij is uit :yay:

Junodownload: http://www.junodownload.com/products/1551619-02.htm
TrackitDown: http://www.trackitdown.net/genre/hardst ... 22350.html
Hardstyle.com: http://www.hardstyle.com/latest_releases
Dance-Tunes: http://www.dance-tunes.com/#home/album/ ... on-ep-2010
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 08:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 09:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga ze van de week eens HEEL goed beluisteren en dan kijken wat ik koop :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 12:49 
 
Artiest
Avatar gebruiker

En vergeet niet http://www.junodownload.com/hardstyle/c ... k/releases in de gaten te houden he! We staan alweer op #13 ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 14:45 
 
Hardtraxx Veteran

TRESSPASSING! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 14:46 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ga weg, je flikt me het niet weer :lol: ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 14:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker

haha :D hij staat nu op #7 dus het gaat uitstekend richting #1 :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 14:54 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Bij mij staat hij al een uur of 2 op #6 :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 14:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

nee hij staat weer op 7
hoop echt dat ik dit keer win :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 15:08 
 
Hardtraxx Veteran

Tresspassing & Punk! Gekocht! :D
Edit- Punk! Heeft een verslavend geluidje! :P 03:12 begint ie! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 15:41 
 
Donateur

hele EP gekocht @ Juno!
was goedkoper als 1,2,4 & 5 apart kopen :P
dus 3 er nu nog gratis bij ook maarjah die vind ik niet veel aan, 1 & 2 zijn dikke :bomb:
4 en 5 zijn ook super vet! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 16:15 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Thanks voor de support :D en ja #3 is een apart verhaal :P Precies zo'n track die t in de UK ontzettend goed doet en daar net wel wordt opgepikt door harddance dj's, maar goed daarvoor is het ook een diverse release he :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 16:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Harde release :thumbsup:
Trespassing :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 16:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nou oke dan, opbouwende kritiek. En nee, ik ben er niet één van de 'nieuwe generatie' die zijn smaak nog niet ontwikkeld heeft met een tunnelvisie of iets dergelijks. Er is een boel early en een boel nu die ik kan waarderen. En toch vind ik Theracords over het algemeen niks.

Trespassing: afgezien van de vocals lekker, maar de vocals zijn behoorlijk irritant. Verder is het soort kick+bass in de intro niet het type waar ik van hou. De punch is hier wel lekker moet ik zeggen, die valt me mee, maar de reverse bass zelf is me veel te lomp. En ik hou echt wel van hard raggen/beuken, maar dit vind ik gewoon niet mooi en daardoor gaat de energie voor mij verloren. Desondanks wel de eerste Theracords die ik zou willen luisteren, de geluidjes zijn erg lekker en de climax is vet :).

Punk!: het probleem begint weer bij de intro. Ik ben niet vies van een lekkere reverse bass maar dit is gewoon niet mooi. Veel te dikke snare ook. GHF'ers hadden het altijd over 'claps met bass eronder', wel, dit vind ik meer een snare met bass eronder (oke, ik overdrijf, maar het had minder gemogen). Verknipte vocal-achtige geluidjes zijn wel oké.

Melodietje vind ik wat flauw maar oke, dat is een kwestie van smaak. Hij komt echter veel te snel in. Ik weet dat jullie niet van breaks houden, en ik zeg ook niet dat er 2 minuten gezang tussen moet, maar op deze manier bouw je geen spanning op en spanning is belangrijk om energie over te dragen. En dan weer die kicksounds, nee ik vind het echt helemaal niks.

Wat te denken van de kicks van de fuuucking dikke kicks in Dark Oscillators - Food For Woofers, de heerlijke subtiele kick + bass in Sound of the Beast (Zany Remix) of de wat meer oldschool-achtige uit de Original Mix van diezelfde track? De dikke shit die Zenith DJ neerzet in de Who's Calling remix (en true, daarna gooit hij er een veel te harde snare overheen, maar ik heb het nu even over de kick), heck, zelfs de kicks die Wildstylez neerpleurt in de The Qontinent anthem intro.

Dat zijn van die heerlijke kicks met een ronde punch en een subtiele reverse bass, in plaats van dat lompe 'boem wggg boem wggg' wat ik in de Theracords telkens hoor. Dat is echt over de top.

Nogmaals, ik ben geen nieuwkomer met een tunnelvisie en ik ben echt wel kritisch. Ik vind ook dat de hardstyle tegenwoordig teveel van hetzelfde is, dat er heel veel energieloze pitchkicks zijn en véél teveel breaks. En ik ben ook voor vernieuwing en voor het invoeren van meer early-elementen. Maar niet op de Theracords manier. Ik waardeer jullie standpunt en visie, maar niet de uitwerking ervan, de muziek die eruitkomt.

Jullie hebben kritiek op de nieuwe generatie die niet open-minded is en zwart-wit denkt, maar ik hoop dat jullie dan ook consequent blijven en niet álles met een reverse bass meteen goed vinden, en ook kritisch blijven op de nieuwe initiatieven. En niet meteen iedereen met kritiek uitschelden voor nu-noob.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 16:40 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Jullie hebben kritiek op de nieuwe generatie die niet open-minded is en zwart-wit denkt, maar ik hoop dat jullie dan ook consequent blijven en niet álles met een reverse bass meteen goed vinden, en ook kritisch blijven op de nieuwe initiatieven. En niet meteen iedereen met kritiek uitschelden voor nu-noob.


Nou kritiek is een groot woord, t is meer dat we gewoon zelf maken wat we vet vinden haha :D Bedankt voor het geven van je mening en opbouwende kritiek, super!

Het is echt niet zo dat ik alle muziek die maar een lompe revbass heeft goed vind, want je zou de demo's eens moeten horen die we binnen krijgen ;)

Betreft de vocals in track 1, ja dat is echt een kwestie van of je vindt ze vet of je vindt ze irritant. Rik (Geck-o) en ik vonden ze supergeinig en een mooi contrast bij de lompheid van de plaat :)

Over de revbasses denk ik ook dat het een beetje smaakgerelateerd is. Qua verhouding klinken de tracks erg vet op de dansvloer (meerdere malen getest uiteraard haha) en daar zijn de tracks natuurlijk ook voor bedoeld. Ik maak ook graag zelf wat melodieuze tracks met veel opbouw, maar toevallig is deze release inderdaad wat meer recht voor zn raap haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 16:43 
 
Artiest
Avatar gebruiker

oh ja

Citaat:
de heerlijke subtiele kick + bass in Sound of the Beast (Zany Remix) of de wat meer oldschool-achtige uit de Original Mix van diezelfde track


Ik ben meer van de felle grove basslines of volledig gated :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle