Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 12:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Platen tot nu toe ook eens een luister beurt gegeven.

Isolate & Block 2 Block: Wat een warboel van allemaal verschillende kicks en kickrolls. Niet mijn ding.
Nightmare Visions: Hele vette kicks en melodie, maar ook hier storen de kickrolls me af en toe een beetje wat toch jammer is aangezien de rest heel vet klinkt.
Bringing It Back: Lekkere drive, lijkt me leuk live. Thuis zou ik hem niet zo snel opzetten.
Big Shot: Ook leuke kicks op zich, verder een beetje hetzelfde verhaal als Isolate en Block 2 Block voor mij.
Awakening: Vette mid, verder niet echt mijn ding.
Nightmare: Deze vind ik heel gaaf gedaan, gaat vaker aan! Lekkere drive en melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 13:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bringing It Back en Nightmare erg gaaf, de rest pakt me nog niet echt, helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2018 20:31 
 
Hardtraxx Addict

Deze laatste drie mogen wat mij betreft meteen de prullenbak in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://soundcloud.com/djthera/theracor ... how-hosted

Mad Scientist :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2018 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Coole plaat wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals wel vaker bij Thera vind ik sommige delen uit de track erg vet, vooral dat stuk vanaf 1:00 met de vocal en de kick die daarna komt. Clmax vindt ik dan weer mwuah, beetje saai misschien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 10:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:


Wow dikke plaat zeg :love:

01:00 :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 12:47 
 
Hardtraxx Veteran

Pffff, wat heb je nu aan die inactieve topic starters die de openingspost niet bijwerken! :list: :list:











;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 13:59 
 
Artiest
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Pffff, wat heb je nu aan die inactieve topic starters die de openingspost niet bijwerken! :list: :list:











;)

OEPSIE! :$ :$ :$ :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 14:40 
 
Hardtraxx Veteran

Topper :thumbup:


OT: Beide Re-shock platen hebben mij het meest positief verrast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2018 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ Thera - Mad Scientist: Mid-intro kick doet me niet zo veel. Klinkt een beetje te hol voor een Gated Kick. De kick die daarna komt overigens. :drool: Lijkt me weer fijn beukmateriaal live.

Ressurectz - Psychedelic Experience: Standaard raw plaat, standaard kraak/bromkick, standaard simpele melodie. Nee, dit nummer gaat me niet lang bijblijven.

Outlaw - Awakening: De kick in dit nummer is al een stuk beter te pruimen dan in de vorige. Maar echt ertussenuit springen doet het niet. Geen heel verkeerde plaat, maar ik heb wel het idee dat ik dit al eerder gehoord heb.

Aversion - Nightmare Visions: Geen fan van de vocal, maar ik vind de melodie in dit nummer wel fijn. Helaas verpesten de kicks het wel. Had anders nog echt een leuk plaatje kunnen worden, maar het blijft nu bij een leuke melodie.

Project Exile & Beatfreak - Bringin' It Back: Een collab van 2 namen die al bekend zijn van het Theracords main label. Helaas hebben beide mannen me tot nu toe nog niet kunnen overtuigen. (Op I Am A Demon van Beatfreak na) Misschien lukt dat met dit nummer wel. Nee, ook dit nummer weet de middelmaat niet te ontstijgen. Vind het allemaal vrij standaard klinken.

Re-Shock - Big Shot: De kick klinkt wel vol en clean. Vind dat veel fijner klinken dan sommige overdistorted kicks die je vandaag de dag vaak hoort. Voor de rest is het allemaal niet zo bijzonder. Ook geen nummer dat me lang gaat bijblijven. Misschien dat deze live wel goed te doen is, want die kick klinkt wel gewoon goed.

Criminal Mayhem - Block 2 Block: Hmm, die mid-intro kan ik thuis dus niks mee. De kicks komen totaal niet door. (Anti)Climax hetzelfde, nee dit vind ik maar matig.

Ressurectz - Isolate: Zodra die kick en eerste kickroll erin komt haak ik al af. :sick: Totaal niet aan mij besteedt. Ik kan ook maar niet begrijpen wat nou zo leuk is om op ieder random moment een kickroll toe te passen. Ik vind het alle drive uit een nummer halen, maar goed.

Re-Shock - Nightmare: Ook deze kick van Re-Shock vind ik best fijn klinken. Hopelijk weet de rest van het nummer me meer te overtuigen dan Big Shot. De melodie klinkt misschien een beetje standaard, maar zeker niet slecht wat deze man produceert. Ik zie Re-Shock wel als de man met de meeste potentie van de nieuwkomers op dit album.

Conclusie: Heel nobel dat Theracords een soort van talentlabel opricht, maar alleen Re-Shock weet me enigszins te overtuigen. Klinkt lang niet slecht wat hij produceert. En dat het nummer van Thera kwalitatief een stuk hoogwaardiger is dan de rest is ook geen verrassing. Voor de rest weet het de middelmaat niet te ontstijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De climax van Mad Scientist vind ik geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
De climax van Mad Scientist vind ik geweldig.

Daar is het m.i. ook mee gezegd. Rest van de release is minder.
Had andere verwachtingen van dit label I guess.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2018 21:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind dit eigenlijk juist een erg vet album geworden. Big Shot is eigenlijk de enige plaat die me na een paar keer luisteren niet weet te pakken.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle