Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thyron ft. MC democian - Harder Than The Rest (Suppression #FearTheGearXXL Anthem) (GBD215)

Label: Gearbox Digital
WEB release: 05/12/2017

Tracks:
Thyron ft. MC democian - Harder Than The Rest (Suppression #FearTheGearXXL Anthem)

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een bom van een plaat :worship: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 14:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker



Wie er nou harder dan?

Sneller = harder = beter dus Thyron loopt hier weer te liegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2017 14:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dacht eerst dat t een collab met Malice was. Hard? Ja. Maar het is gewoon een kopie van elke andere Thyron plaat. Kick, na kick, na kick. Live leuk, maar zou hem niet snel opzetten thuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 19:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2017 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Dacht eerst dat t een collab met Malice was. Hard? Ja. Maar het is gewoon een kopie van elke andere Thyron plaat. Kick, na kick, na kick. Live leuk, maar zou hem niet snel opzetten thuis.


Vooral dit, maar heb sowiezo het gevoel dat Gearbox zijn kicks,fx en soundbanks met iedereen in het label maar deelt.
Ik hoor echt geen onderscheid meer tussen hun 'Raw' artiesten. Klinkt allemaal hetzelfde voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat die kerel nog kansen krijgt. Ongelooflijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Dat die kerel nog kansen krijgt. Ongelooflijk.


Jammer dat ie zich zo op de 13/12 raw is gaan richten. Zijn album was redelijk sterk en divers voor zover ik me kan herinneren
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
kegel77w schreef:
Dacht eerst dat t een collab met Malice was. Hard? Ja. Maar het is gewoon een kopie van elke andere Thyron plaat. Kick, na kick, na kick. Live leuk, maar zou hem niet snel opzetten thuis.


Vooral dit, maar heb sowiezo het gevoel dat Gearbox zijn kicks,fx en soundbanks met iedereen in het label maar deelt.
Ik hoor echt geen onderscheid meer tussen hun 'Raw' artiesten. Klinkt allemaal hetzelfde voor mij.


Niks meer aan toe te voegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2017 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
kegel77w schreef:
Dacht eerst dat t een collab met Malice was. Hard? Ja. Maar het is gewoon een kopie van elke andere Thyron plaat. Kick, na kick, na kick. Live leuk, maar zou hem niet snel opzetten thuis.


Vooral dit, maar heb sowiezo het gevoel dat Gearbox zijn kicks,fx en soundbanks met iedereen in het label maar deelt.
Ik hoor echt geen onderscheid meer tussen hun 'Raw' artiesten. Klinkt allemaal hetzelfde voor mij.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle