Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 18:02 
 
Hardtraxx Addict

Unresolved - Act Of God (GBDA06)

Label: Gearbox Digital
WEB release: 11/12/2017

Tracks:
01.Unresolved – Act Of God
02.Unresolved – The Shadow
03.Unresolved – Felon
04.Unresolved – Identify
05.Unresolved & Alpha² – Living It Up
06.Unresolved & Jason Payne – Nuclear(2017 Edit)
07.Unresolved – Unbreakable
08.Unresolved & Ncrypta – 7 Days
09.Unresolved & Rob Gee – Demons
10.Unresolved – The Game
11.Unresolved & Malice – Bring The Panic! (Album Edit)
12.Unresolved – Revenant
13.Unresolved – Advocate Doctor’s
14.Unresolved – Diablo (Album Edit)
15.Unresolved & Tha Watcher – Judgement
16.Unresolved & X-Pander – Suka
17.Unresolved – Rawskool
18.Unresolved – Speakers
19.Unresolved – Underground Prophet

Samples:















Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 18:05 
 
Hardtraxx Addict

Redelijk ram gehalte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 18:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:love: :love: dat is pas rammen! geweldig die laatste anti climax
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2017 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Flink rammertje :bomb:. Niks mis mee ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2017 10:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die kicks blaffen mij veel te veel. Ben benieuwd of er enkele interessante platen op komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 17:59 
 
Hardtraxx Addict

Nieuwe preview toegevoegd, wat een rammer. :thumbsup:

Er zit geen melodie in de track waardoor eigenlijk ook geen climax mogelijk is waardoor die anti's gewoon prima zijn.:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2017 18:16 
 
Hardtraxxer

Tot nu toe niet veel soeps, bij mid van suka geloofde ik er nog in, maar dat geloof ging snel weg door de 2e en 3e kick
Zoals magnetron al zei "kicks blaffen te veel"
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 16:33 
 
Hardtraxx Elite

13/12
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2017 17:17 
 
Hardtraxx Addict

Dit is dus echt precies waar ik niet naar op zoek ben.

immuunm schreef:
13/12
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 19:09 
 
Hardtraxx Addict

Nieuwe preview toegevoegd aan OP, eindelijk een track met climax :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2017 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha jezus wat is Felon vet

Vooral die vage 2e mid is heel vet gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 19:43 
 
Hardtraxx Addict

Nieuwe preview @ OP, dit vind ik wel een saaie track :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2017 18:46 
 
Hardtraxx Addict

Nieuwe preview @ OP, nog een saaie track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 08:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Unresolved is voor mij zo'n artiest die in het rijtje Kronos, Outbreak, Typhoon, X-Pander thuishoort. Artiesten die het keer op keer proberen maar waarvan je nooit (op wellicht een enkele plaat na) iets goeds hoort. Ook al deze previews (tot nu toe) vind ik echt helemaal nergens naar klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2017 11:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kingxxl schreef:
Unresolved is voor mij zo'n artiest die in het rijtje Kronos, Outbreak, Typhoon, X-Pander thuishoort. Artiesten die het keer op keer proberen maar waarvan je nooit (op wellicht een enkele plaat na) iets goeds hoort. Ook al deze previews (tot nu toe) vind ik echt helemaal nergens naar klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 18:00 
 
Hardtraxx Addict

kingxxl schreef:
Unresolved is voor mij zo'n artiest die in het rijtje Kronos, Outbreak, Typhoon, X-Pander thuishoort. Artiesten die het keer op keer proberen maar waarvan je nooit (op wellicht een enkele plaat na) iets goeds hoort. Ook al deze previews (tot nu toe) vind ik echt helemaal nergens naar klinken.


Kheb datzelfde ook met deze man, soms maakt hij echt geweldige tracks en daarna komt de volgende release aan en vind ik het echt 10x niks, we hebben pas 5 van de 19 tracks gehoort + hij heeft nog 7 andere tracks ofzo af poste hij op facebook.

+ nieuwe Preview @ OP jaaa eindelijk climax :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2017 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja deze is vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 10:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pandemonium schreef:
kingxxl schreef:
Unresolved is voor mij zo'n artiest die in het rijtje Kronos, Outbreak, Typhoon, X-Pander thuishoort. Artiesten die het keer op keer proberen maar waarvan je nooit (op wellicht een enkele plaat na) iets goeds hoort. Ook al deze previews (tot nu toe) vind ik echt helemaal nergens naar klinken.


Kheb datzelfde ook met deze man, soms maakt hij echt geweldige tracks en daarna komt de volgende release aan en vind ik het echt 10x niks, we hebben pas 5 van de 19 tracks gehoort + hij heeft nog 7 andere tracks ofzo af poste hij op facebook.

+ nieuwe Preview @ OP jaaa eindelijk climax :worship:

Klopt. Maar als de eerste 5 tracks al extreem kut zijn, belooft dat niet veel goeds. Waarom deze man op veel feesten staat is mij een raadsel. Oh nee, hij heeft natuurlijk zo'n Wishlist wurgcontractje. €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 11:50 
 
Hardtraxx Addict

kingxxl schreef:
Pandemonium schreef:
kingxxl schreef:
Unresolved is voor mij zo'n artiest die in het rijtje Kronos, Outbreak, Typhoon, X-Pander thuishoort. Artiesten die het keer op keer proberen maar waarvan je nooit (op wellicht een enkele plaat na) iets goeds hoort. Ook al deze previews (tot nu toe) vind ik echt helemaal nergens naar klinken.


Kheb datzelfde ook met deze man, soms maakt hij echt geweldige tracks en daarna komt de volgende release aan en vind ik het echt 10x niks, we hebben pas 5 van de 19 tracks gehoort + hij heeft nog 7 andere tracks ofzo af poste hij op facebook.

+ nieuwe Preview @ OP jaaa eindelijk climax :worship:

Klopt. Maar als de eerste 5 tracks al extreem kut zijn, belooft dat niet veel goeds. Waarom deze man op veel feesten staat is mij een raadsel. Oh nee, hij heeft natuurlijk zo'n Wishlist wurgcontractje. €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€


Ik zelf persoonlijk vind SUKA goed. Felon & Living It Up en die alleen omdat er een climax in zit als die er niet in had gezeten had ik het niks gevonden.

Deze man maakt 'harde kick & screech' tracks en mensen vinden dat blijkbaar geweldig daarom word hij zoveel geboekt + zijn wishlist ook nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2017 14:43 
 
Hardtraxx Veteran

kingxxl schreef:
Unresolved is voor mij zo'n artiest die in het rijtje Kronos, Outbreak, Typhoon, X-Pander thuishoort. Artiesten die het keer op keer proberen maar waarvan je nooit (op wellicht een enkele plaat na) iets goeds hoort. Ook al deze previews (tot nu toe) vind ik echt helemaal nergens naar klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 21:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die lyrics in Speakers zijn echt gaaf gedaan, ook wel leuk sfeertje. Maar die kicks en die kansloze kinderlijke screech zooi er in. Verdomme zeg, maak er eens wat moois van. :thumbdown: De rest kan me ook niet boeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2017 18:07 
 
Hardtraxx Addict

Nieuwe preview @ OP, wat een vette track vooral hoe die melodie verandert in de 2de climax :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 17:37 
 
Hardtraxx Addict

Nieuwe preview @ OP, dikke kick maar voor de rest saaie track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2017 21:08 
 
Hardtraxx Addict

Nieuwe preview @ OP, dikke kick edit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2017 19:16 
 
Hardtraxx Addict

Nieuwe preview @ OP, wat is dit nou weer xd
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle