Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 22:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

V.A. - The Rookie EP #1(EOL065)

Label: End Of Line
WEB release: 31/01/2018

Tracks:
1. Magnificent - Wanna Play
2. Project Exile - Shit On Your Mind
3. Invector - Multiply
4. Beatfreak - Going Down

Samples:



]

Bron: ^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk dat rookie Project Exile een release krijgt op het label van Warface, maar die releasete al platen toen Youri nog Pokémon kaarten ruilde op het schoolplein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Leuk dat rookie Project Exile een release krijgt op het label van Warface, maar die releasete al platen toen Youri nog Pokémon kaarten ruilde op het schoolplein.


:lol:

Sws jammer dat Project Exile als rookie wordt gezien. Die man kan gigantisch goed produceren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2018 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad. Lekker kansloos dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 09:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Leuk dat rookie Project Exile een release krijgt op het label van Warface, maar die releasete al platen toen Youri nog Pokémon kaarten ruilde op het schoolplein.


Ahum Triax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2018 18:50 
 
Hardtraxx Veteran

Rookie kun je ook gewoon zien als nieuwkomer bij EOL. Als project exile zich echt had geïrriteerd aan de benaming zou hij ook niet mee hebben gewerkt aan deze EP mij dunkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 10:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Magnificent - wanna play: mid :drool:. wel benieuwd naar de rest! nooit van Magnificent gehoord maar klinkt al goed so far :D

Project Exile - Shit On Your Mind: Ook weer zo'n dikke mid! :love: Wederom benieuwd naar de climax, hoop geen anti ^^

Invector - Multiply: Niet heel bijzonder so far, wel benieuwd hoe de climax zich gaat vormen

Beatfreak - Going Down: Verwachtte er al niet zo veel van, en vind de mid ook beetje tegenvallen. Wie weet dat de climax wel vet is ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.facebook.com/BeatFreak/videos/1632748970107714/

Langere preview van Going Down. Zoals gewoonlijk weer veel drive en goede kicks, zou deze graag eens live horen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 11:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

https://open.spotify.com/album/5XgRz202E4lA0LGqZM16iE?si=c6SSDzb0SE-dG4bWZxnwfA

Heb het gevoel dat ik alles al eens eerder heb gehoord. Weinig vernieuwends of het is gewoon niet aan mij besteed. Alleen Going Down vind ik er nog op een positieve manier uitspringen ten opzichte van de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker




Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 15:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stuk voor stuk keurige plaatjes. Multiply had zo een AoR track kunnen zijn. Vet stijltje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2018 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Going Down met afstand de beste track van de EP voor mij. Dikke kicks, gave mid, een anti die er lekker op klapt en ook nog een fijne climax met melodie :). Kan Multiply ook nog wel waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2018 18:47 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Erg gaaf deze release! ^^
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle