Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 13:34 
 
Hardtraxxer

VA - Defqon.1 2017

Label: Q-Dance
WEB release: 19/06/2017

Tracks:
https://itunes.apple.com/nl/album/defqo ... mpt=uo%3D4

Samples:



Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer zo'n vreselijk saaie standaard cd van Frequencerz :sleep: :sleep: . Echt zonde gewoon.
Warface cd ziet er wel goed uit opzich. Zo te zien is er ook een soort van classics cd ofzo. Ook wel een keer leuk dat ze zoiets hebben, ondanks dat het vooral hitjes zijn.

btw dikke -1000 voor kind van de duivel :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 14:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Lekkere zomerse CD zeg van Red, krijg er echt het Defqon gevoel bij.

Man man man wat een totale kut cd alles bij elkaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat had je dan verwacht van de cd gemixed door Frequencerz. Ik vind het nog wel meevallen eerlijk gezegd. Enige nummer wat ik redelijk misplaatst vind is Shotgun.

En om even mijn vraag uit het Stel Je Vraag topic hier te herhalen.
Citaat:
Kan iemand de tracklist van de Defqon.1 CD al volledig zien? Als ik op die link klik van de FB post van Q-Dance krijg ik alleen de titels van de nummers te zien, maar niet de artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 14:11 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Kan iemand de tracklist van de Defqon.1 CD al volledig zien? Als ik op die link klik van de FB post van Q-Dance krijg ik alleen de titels van de nummers te zien, maar niet de artiesten.


Als je hem in itunes opent kun je ook de artiesten zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 14:27 
 
Hardtraxx Veteran

Cd van N-Vitral is best te pruimen :thumbsup:

Vooral Bloodcage - Skitz :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 18:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Wat had je dan verwacht van de cd gemixed door Frequencerz. Ik vind het nog wel meevallen eerlijk gezegd. Enige nummer wat ik redelijk misplaatst vind is Shotgun.

Dan kun je nog wel Frequencerz zijn, je representeert toch de stage, niet jezelf? Anders hadden ze de CD wel Frequencerz genoemd ipv Red. Ze hadden best wat meer euforisch kunnen doen en meer naar de artiesten op de stage kunnen kijken, nu is de verhouding echt totaal verkeerd. Je hebt ook nog eens die CD van Warface waar al genoeg rawWwW opstaat. En dan idd wel Shotgun erop zetten, had dan iets van Sound Rush of NCBM ofzo daar voor in de plaats gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke, op die manier had ik het nog niet bekeken. Het representeert nou niet echt de Red stage inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zak Met Brood schreef:
Citaat:
Kan iemand de tracklist van de Defqon.1 CD al volledig zien? Als ik op die link klik van de FB post van Q-Dance krijg ik alleen de titels van de nummers te zien, maar niet de artiesten.


Als je hem in itunes opent kun je ook de artiesten zien

Ja doe even ctrl+c ctrl+v. We zijn hier lui op het forum
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 20:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Zak Met Brood schreef:
Citaat:
Kan iemand de tracklist van de Defqon.1 CD al volledig zien? Als ik op die link klik van de FB post van Q-Dance krijg ik alleen de titels van de nummers te zien, maar niet de artiesten.


Als je hem in itunes opent kun je ook de artiesten zien

Ja doe even ctrl+c ctrl+v. We zijn hier lui op het forum

http://imgur.com/a/Kz118

Voor alle luie mensen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 22:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kind van de duivel :mad:
Zie hem daar al als een gek hakkuh op power hour man man man :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2017 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja die zal zeker weten wel gedraaid worden tijdens power hour. Echt een schande.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2017 11:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bijna de gehele (zaterdag) lineup van de RED wordt niet vertegenwoordigd op de RED cd. Volgens mij hebben ze met veel pijn en moeite toch nog Bad Habits erbij gedaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2017 11:51 
 
Hardtraxxer

TSFH schreef:
Weer zo'n vreselijk saaie standaard cd van Frequencerz :sleep: :sleep: . Echt zonde gewoon.
Warface cd ziet er wel goed uit opzich. Zo te zien is er ook een soort van classics cd ofzo. Ook wel een keer leuk dat ze zoiets hebben, ondanks dat het vooral hitjes zijn.

btw dikke -1000 voor kind van de duivel :sick:


Snap niet dat kind van de duivel een probleem is aangezien het freestyle is en het op de freestyle CD staat :p.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2017 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind gewoon dat dat nummer geen podium hoort te krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2017 14:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Belabberde cd's behalve de laatste, mooie classics daarop.

Verder vind ik het wel prima als Jebroer even aan komt waaien tijdens power hour. Zijn nieuwe plaat Engeltje is de opvolger van kind vd duivel, maar klinkt wel lekker.
Neem het gewoon niet te serieus ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2017 18:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Vind gewoon dat dat nummer geen podium hoort te krijgen


Het was een prima freestyle nummertje totdat het 100 miljoen keer gedraaid werd en je buurjongens van 5 jaar het mee gaan zingen :( :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2017 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Vind gewoon dat dat nummer geen podium hoort te krijgen

Ik erger me ook een partij aan die plaat hoor. En leuk dat men zegt dat het een freestyle nummer is... dan nog, wordt het gewoon geassocieerd met Hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2017 18:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Snap niet dat kind van de duivel een probleem is aangezien het freestyle is en het op de freestyle CD staat :p.


Wat mij stoort is dat het gewoon 1 groot wannabe nummer is gemaakt door iemand met 0,0 affiniteit voor de hardere stijlen. En dat 'iedereen' dit ziet als een blauwdruk van wat hardstyle is ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2017 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, sta je ergens in de kroeg/op een feest, komt dat nummer voorbij, gaat iedereen overdreven kut 'hakken'.
Dan schaam ik me kapot. En dan vooral 'Hey, dit nummer is jouw muziek!'

Sodemieter op :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2017 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Handen op elkaars hoofd en dan debiel hakken ja xd. We leven niet meer in de 90s haha. Kan op een of andere manier ook wel lachen om die domheid
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2017 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Handen op elkaars hoofd en dan debiel hakken ja xd. We leven niet meer in de 90s haha. Kan op een of andere manier ook wel lachen om die domheid


Of dat dan een of andere vage kennis een hand op jouw hoofd legt bij een hardstyle nummer "jij luistert toch hardcore. Dit is toch jouw mziek"
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 18:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben jaren geleden al van het defqon pad afgestapt.

Meest commerciƫle gehypte feest in NL met achterlijke ticketprijzen (omdat het kan en verkoopt -> hype hype), achterlijke consumptie prijzen en liefst zo massaal mogelijk. Het publiek is daardoor ook erg veranderd. Waar ik het jaren geleden echt vet vond, zo bagger vind ik het nu maar dat is mijn persoonlijke mening uiteraard.

Zakelijk snap ik dit wel, zou hetzelfde doen als Q-Dance..... maar ik vind het niks meer. Ook deze compilaties zijn gewoon standaard kassa cd-tjes (waarbij ik me als N-Vitral toch wel enigszins zou schamen).

En wat doet Potato in godsnaam op deze CD ?? En kind van de duivel ? Serieus Q-Dance ? Hiermee bevestig je toch wel echt dat jullie alleen maar doen wat verkoopt.

Iedereen die gaat natuurlijk veel plezier ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2017 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
RoyAPO schreef:
Handen op elkaars hoofd en dan debiel hakken ja xd. We leven niet meer in de 90s haha. Kan op een of andere manier ook wel lachen om die domheid


Of dat dan een of andere vage kennis een hand op jouw hoofd legt bij een hardstyle nummer "jij luistert toch hardcore. Dit is toch jouw mziek"


Dit doet me altijd zo pijn he, maar dan toch maar leuk doen want anders ben je weer kut of denken ze dat je chagrijnig bent ofzo, heerlijk die herkenbaarheid
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2017 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vannacht weer de opmerking gekregen over kind vd duivel. Ik kon niet leuk doen. Ga voorlopig maar niet meer uit xd
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle