Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2009 16:39 
 
Hardtraxx Elite

Die sound van Singel sound lijkt wel wat veel op Keep your head up. Maar hij is evengoed wel lekker :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2009 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
qorbatjov schreef:
Wildstylez, lekker natuurlijk. OFF: Heeft iemand enig idee wat er met Push that feeling gebeurt? Vind ik persoonlijk zo'n lekkere track.


Ik hoop echt dat die op Scantraxx Unreleasd komt, maarja hij heeft het pianospel wel rechtstreeks overgenomen he, dus allemaal met rechten shit dus weet eigelijk niet


Hoop echt dat die track ooit nog uitkomt. Samen met The Phantom Beat toch wel zijn beste productie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2009 11:55 
 
Hardtraxxer

Single sound kan je bijna een remix van KYHU noemen maar hij is zeker lekker echt zo een doorbeukertje xd
Phantom Beat vind ik de intro echt helemaal top het neemt je mee naar die duistere climax :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2009 18:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Yannicksuper schreef:
Ik vind de nummers wat tegenvallen, The Moon / Muzic Or Noize was beter ^^

Muzic or Noize is echt een top plaat, The moon vind ik niet zo heel erg boeiend.. Zeker omdat wildstylez bij de release de mainkick heeft veranderd :/

The Moon is juist prachtig (L)... Reverse bass, en zo'n mooie melodie... Muzic Or Noize vond ik eerder een standaard melodietjestrack!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2009 18:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dorus ML schreef:
Die sound van Singel sound lijkt wel wat veel op Keep your head up. Maar hij is evengoed wel lekker :woot:


Ik zat al te zoeken in mijn geheugen welke plaat hier nou op leek, maar je maakt het me makkelijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2009 18:46 
 
Donateur

Milán schreef:
Dorus ML schreef:
Die sound van Singel sound lijkt wel wat veel op Keep your head up. Maar hij is evengoed wel lekker :woot:


Ik zat al te zoeken in mijn geheugen welke plaat hier nou op leek, maar je maakt het me makkelijk ;)

Wildstylez heeft gewoon de zelfde synth gebruikt als K.Y.H.U. volgens mij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2009 19:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Yannicksuper schreef:
Milán schreef:
Dorus ML schreef:
Die sound van Singel sound lijkt wel wat veel op Keep your head up. Maar hij is evengoed wel lekker :woot:


Ik zat al te zoeken in mijn geheugen welke plaat hier nou op leek, maar je maakt het me makkelijk ;)

Wildstylez heeft gewoon de zelfde synth gebruikt als K.Y.H.U. volgens mij ;)

Dat lijkt er wel op ja, maar dan is single sound wel beter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2009 13:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Net even voor het eerst geluisterd... Phantom Beat vind ik erg lekker, dikke intro met een dikke kick, break die er goed bij past en een climax met een pitchkick zoals hij hoort in mijn optiek. Synth is ook erg lekker. Track moet het wel vooral hebben van de goede sounds, want de melodie vind ik niet heel bijzonder.

Single Sound heeft een gruwelijke intro, lekkere schreech-achtige geluidjes :D. De synth komt uit KYHU wat erg positief is, want dat is een heerlijke synth. Kick is er een naar mijn hart.

Conclusie: dit is wel een release waar ik over te spreken ben! Jammer van het gebrek aan een webrelease :(.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2009 23:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Phantom Beat, sja, weet niet goed wat ik er precies van moet vinden. Ik vind het een net-niet plaatje. Wel lekkere vocals.

Single Sound daarintegen, gvd wat een geile plaat zeg. Best vrolijk maar toch keihard. Met name door de heerlijke intro en outro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2009 11:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

al ff besteld bij astral, moest normaal gister verzonde zin.. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2009 17:52 
 
Donateur

Niet echt mijn ding, deze releases. Ik had beter verwacht van Wildstylez. Nu wachten op Push That Feeling ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2009 19:03 
 
Hardtraxxer

Deze vinyl vind ik juist weer de beste van Wildstylez tot nu toe.
vind deze egt allebei een dikke 9/10 :thumbsup: :thumbsup: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2009 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ze allebei eigenlijk zo goed als niet gehoord.. En er komt voorlopig geen WEB-je van, dus wie weet later kopen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2009 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een super plaat, Phantom Beat :drool:
Single Sound is ook wel nice, KYHU style, like it
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2009 06:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Krijg em vandaag op vinyl binnen. Zag dat Push that feeling & KYHU remix eind van de maand uitkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2009 15:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heb em :thumbsup:
dikke bom
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2009 16:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

heb em ook nu :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2009 13:04 
 
Hardtraxxer

Phantom Beat heerlijk! :thumbsup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle