Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2009 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
WTF, staat al illegaal online als web? Heb alleen een stuk van de intro geluisterd en klinkt idd als webkwaliteit :s Heeft een shop m te vroeg online gezet of heeftie gewoon de vinyl goed geript en als web gelabeled? Of zelfs gewoon de promo gelekt? :S

Ik ga m denk ik niet luisteren tot ik de vinyl binnenheb (morgen dus). Is me nu echt al 2 van de 2 keer overkomen, koop ik een nieuwe vinyl, wil ik m zo snel mogelijk binnen hebben, komt de web al voordat ik 'm binnenheb :s Was bij The Otherside ook al. Niet dat ik ze anders niet had gekocht, maar 1 van de voordelen van zo kopen is meestal toch dat je m eerder full hebt dan dattie online staat.

Dan zal het wel de vinyl zijn, al vind ik hem verschrikkelijk snel. En mag ik eerlijk zijn? Mensen die tracks leaken heb ik totaal 0 respect voor. Als je iets in vertrouwen krijgt geef je dat nooit prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2009 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Dan zal het wel de vinyl zijn, al vind ik hem verschrikkelijk snel. En mag ik eerlijk zijn? Mensen die tracks leaken heb ik totaal 0 respect voor. Als je iets in vertrouwen krijgt geef je dat nooit prijs.


Hij klinkt wel een beetje dof, zoals vinyl rips vaak klinken. Zal 'm wel meteen zijn gaan halen, rippen en uploaden. Is geen echte releasegroep overigens. Die hebben bij vinyls wel vaak het fatsoen (of gewoon luiheid) om een dag of 2 te wachten, als je dat als positieve kenmerk kunt zien.

Ik ben zelf een beetje verdeeld over wat ik ervan vind om die dingen te rippen en gratis online te zetten. Het is wel extreem goed promotiewerk voor de artiesten. Zonder zou ik nu waarschijnlijk niet naar feesten gaan of de muziek legaal kopen. Ik vind het alleen wel vies om het zo ontzettend snel na de release te doen. Het zou wel zo eerlijk zijn om downloaders te laten 'betalen' door een week op de tracks te laten wachten. Maarja, die groepjes willen natuurlijk ook weer de eerste zijn etc., of er komt een nieuwe bij die graag laat zien dattie t sneller kan (zoals wat er hiermee is gebeurd).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2009 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik de tracks wil horen zonder ervoor te betalen kun je wat mij betreft gewoon naar youtube luisteren. Deze gast zal hem waarschijnlijk vannochtend bij Freaky gehaald hebben en meteen online gegooid hebben. Zonde, maar goed. Blijkbaar is het een sport om als eerste die dingen online te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2009 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik moet nog poosje wachten op de web release :(
miss dat maatje hem op finyl koopt ofzo, hoop het eigenlijk wel want dan kan ik hem nog draaien op phased :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2009 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
ik moet nog poosje wachten op de web release :(
miss dat maatje hem op finyl koopt ofzo, hoop het eigenlijk wel want dan kan ik hem nog draaien op phased :)

Gokje: Web komt op 28e.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2009 19:05 
 
Hardtraxx Newbie

:thumbdown: is gewoon niet veel aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2009 08:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is gewoon eens wat anders dan de standaard tracks. En ik vind ze heerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2009 10:45 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Die bassline :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2009 14:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

fruxaq zo een rare maar verdomd goede plaat :thumbsup:
huwex is iets minder maar zeker niet slecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2009 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Als ik de tracks wil horen zonder ervoor te betalen kun je wat mij betreft gewoon naar youtube luisteren. Deze gast zal hem waarschijnlijk vannochtend bij Freaky gehaald hebben en meteen online gegooid hebben. Zonde, maar goed. Blijkbaar is het een sport om als eerste die dingen online te zetten.


Dit hou je toch niet meer tegen, is gewoon niet van deze tijd. Ben er ook helemaal niet op tegen dat de nummers gratis te downloaden zijn via forums. Anders is het gewoon niet te betalen als je echt een collectie wilt opbouwen. En ik betaal de DJ's uiteindelijk toch wel want ga vaak zat naar feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2009 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Khadber schreef:
Als ik de tracks wil horen zonder ervoor te betalen kun je wat mij betreft gewoon naar youtube luisteren. Deze gast zal hem waarschijnlijk vannochtend bij Freaky gehaald hebben en meteen online gegooid hebben. Zonde, maar goed. Blijkbaar is het een sport om als eerste die dingen online te zetten.


Dit hou je toch niet meer tegen, is gewoon niet van deze tijd. Ben er ook helemaal niet op tegen dat de nummers gratis te downloaden zijn via forums. Anders is het gewoon niet te betalen als je echt een collectie wilt opbouwen. En ik betaal de DJ's uiteindelijk toch wel want ga vaak zat naar feesten.


Want de entreeprijs gaat natuurlijk volledig naar de DJ's en niet naar zaalhuur, licht, geluid, personeel, stage-opbouw, consumptie-inkoop en alles er omheen.
En natuurlijk neemt ook de bookingsagency niet een deel van het geld mee.
Ja, dat support perfect...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2009 17:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Er gaat meer dan genoeg geld naar die DJ's iig, als ik ergens lees dat een uurtje Headhunterz 2500 kost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2009 17:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat ie in een M3 rijdt zegt genoeg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2009 17:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het blijft een kutargument, zelfde als naar de supermarkt gaan, een pak melk afrekenen en ondertussen een pak koekjes onder je jas meenemen ;)...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2009 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Dat ie in een M3 rijdt zegt genoeg xd


Dat inderdaad. Je hoeft echt geen medelijden met het salaris van bv. Scantraxx dj's te hebben hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2009 23:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Mol schreef:
Dat ie in een M3 rijdt zegt genoeg xd


Dat inderdaad. Je hoeft echt geen medelijden met het salaris van bv. Scantraxx dj's te hebben hoor.

Dit is toch ook bullshit?

Stel jij verdient 1600 per maand. En op een mooie dag, krijg je 500 per maand loonsverhoging. Dan vind je het toch ook niet prima dat er iemand elke maand 500 van je gaat stelen 'want van 1600 kon je immers ook prima rondkomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2009 23:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nou van 1600 kan je niet echt prima rondkomen. Maar met een inkomen van zo'n slordige 10k in een maand, en wellicht nog meer, kan je meer dan heel erg prima rondkomen, dan ben je een Balkenende... Hij heeft iig geld genoeg om een ongelofeloos dure kar te kopen, toch?

Trouwens net of alles van die 1,50 op Dance-tunes naar de artiest gaat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2009 00:43 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Nou van 1600 kan je niet echt prima rondkomen. Maar met een inkomen van zo'n slordige 10k in een maand, en wellicht nog meer, kan je meer dan heel erg prima rondkomen, dan ben je een Balkenende... Hij heeft iig geld genoeg om een ongelofeloos dure kar te kopen, toch?

Trouwens net of alles van die 1,50 op Dance-tunes naar de artiest gaat...

nee joh daar ziet de artiest maar ene dubbeltje van terug ofzow, als dj moet je het van je boekingen hebben, kijk maar naar wat dbstf zeggen, we treden veel op en geven weinig uit dus kunnen we een studio betalen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2009 10:30 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Nou van 1600 kan je niet echt prima rondkomen. Maar met een inkomen van zo'n slordige 10k in een maand, en wellicht nog meer, kan je meer dan heel erg prima rondkomen, dan ben je een Balkenende... Hij heeft iig geld genoeg om een ongelofeloos dure kar te kopen, toch?

Trouwens net of alles van die 1,50 op Dance-tunes naar de artiest gaat...

Daarom zouden er meer initiatieven als foolsforest moeten komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2009 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
dawasiknie schreef:
Nou van 1600 kan je niet echt prima rondkomen. Maar met een inkomen van zo'n slordige 10k in een maand, en wellicht nog meer, kan je meer dan heel erg prima rondkomen, dan ben je een Balkenende... Hij heeft iig geld genoeg om een ongelofeloos dure kar te kopen, toch?

Trouwens net of alles van die 1,50 op Dance-tunes naar de artiest gaat...

Daarom zouden er meer initiatieven als foolsforest moeten komen.


Doe maar niet. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2009 10:50 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Lyst schreef:
dawasiknie schreef:
Nou van 1600 kan je niet echt prima rondkomen. Maar met een inkomen van zo'n slordige 10k in een maand, en wellicht nog meer, kan je meer dan heel erg prima rondkomen, dan ben je een Balkenende... Hij heeft iig geld genoeg om een ongelofeloos dure kar te kopen, toch?

Trouwens net of alles van die 1,50 op Dance-tunes naar de artiest gaat...

Daarom zouden er meer initiatieven als foolsforest moeten komen.


Doe maar niet. :sleep:

Want?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2009 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trekt me niet. Veel zullen die mening met me delen. Misschien dat ik het ga waarderen na vaker luisteren maar zie er nu echt niks in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2009 11:23 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wat boeit t of jij de muziek van t label foolsforest mooi vind. :/
Het gaat om het principe dat foolsforest al hun platen gratis in 320kbs releasen, omdat het om de muziek gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2009 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Wat boeit t of jij de muziek van t label foolsforest mooi vind. :/
Het gaat om het principe dat foolsforest al hun platen gratis in 320kbs releasen, omdat het om de muziek gaat.


Zou ook niet zo handig zijn als er gemiddeld 3 mensen per land naar die muziek luisteren, mannetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2009 11:51 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Lyst schreef:
Wat boeit t of jij de muziek van t label foolsforest mooi vind. :/
Het gaat om het principe dat foolsforest al hun platen gratis in 320kbs releasen, omdat het om de muziek gaat.


Zou ook niet zo handig zijn als er gemiddeld 3 mensen per land naar die muziek luisteren, mannetje.

...
Als Zany, Titan, The Pitcher, NC etc al hun releases gratis maken, vind je vast ook niet handig :whistle:
Wat snap jij niet aan hetzelfde initatief nemen als (alle releases gratis aanbieden) [voorbeeld hier].

Trouwens:
This release has been downloaded 2614 times, en dat voor een relatief klein genre als hardtrance.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle