Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2018 17:04 
 
Hardtraxx Veteran



Tracklist:

01. Audiotricz ft. Forester – Lovefool
02. Atmozfears – You & I
03. Bass Modulators – I Want Your Love
04. Noisecontrollers – Static
05. Audiotricz – Let There Be Light
06. Headhunterz – Eternalize (Hard Bass 2012 anthem)
07. Donkey Rollers – Silver Bullet (Bass Modulators Remix)
08. Noisecontrollers – Down Down
09. Bass Modulators – Interception (Hard Bass 2015 Blue anthem)
10. Noisecontrollers - Pumped
11. B-Front – Undiscovered (Hard Bass 2013 Green anthem)
12. Wild Motherfuckers – Hard Bass
13. Audiotricz – Hard Bass 2015 DJ Tool
14. Bass Modulators – Requi3m (Hard Bass 2013 Yellow anthem)
15. Sound Rush – Ghost Story
16. Atmozfears & Sub Zero Project – This Is Madness
17. The Beholder & Max Enforcer – Be Amazed
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2018 17:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Erg matige episode! Leuk zo’n hardbass special maar dit lijkt me meer een manier om ff geen promo’s te hoeven draaien :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2018 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat me nu pas opvalt is dat Noisecontrollers nog helemaal niet een hard bass anthem heeft gebouwd wat best vet kan worden eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2018 17:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
01. Audiotricz ft. Forester – Lovefool


^^

Verder mwwhaa, had ook gehoopt op meer promo's..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2018 17:19 
 
Hardtraxx Veteran

DonnyD schreef:
Erg matige episode! Leuk zo’n hardbass special maar dit lijkt me meer een manier om ff geen promo’s te hoeven draaien :x


Zitten 3 promo's in, volgens mij meer dan in de gemiddelde podcast rond deze tijd. Of dat laatste een goed teken is, nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2018 18:01 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
We moeten niet doen alsof elke artiest in een maand tijd meerdere nieuwe tracks af moet hebben


Eens, maar er blijven zoveel platen in de vergetelheid, zowat elke artiest in onze scene heeft een berg tracks liggen waar nooit meer iets gedaan word want 'te slechte kwaliteit/sta niet meer achter die sound'. Vind ik persoonlijk erg jammer + het hele gedoe van ongeveer het laatste jaar dat promo's heilig zijn, Spotify-presaven, en het tientallen keren voorkomt dat je 1 jaar of langer moet wachten op een release. Zou leuk zijn als er gewoon een keer weer wat online word gegooid en het niet uitgemolken wordt tot niemand de desbetreffende plaat meer leuk vindt als ie uitkomt 1.5 jaar nadat ie gedraaid wordt.

tldr Vind gewoon het releasebeleid/promobeleid schaars in z'n algemeen de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2018 18:18 
 
Hardtraxxer

DonnyD schreef:
Erg matige episode! Leuk zo’n hardbass special maar dit lijkt me meer een manier om ff geen promo’s te hoeven draaien :x


Dit is natuurlijk heel raar wat je zegt, want waarom moeten ze uberhaupt promo's draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2018 19:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Noisecontrollers - Pumped :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2018 20:52 
 
Hardtraxx Veteran

Jambekkieee schreef:
DonnyD schreef:
Erg matige episode! Leuk zo’n hardbass special maar dit lijkt me meer een manier om ff geen promo’s te hoeven draaien :x


Dit is natuurlijk heel raar wat je zegt, want waarom moeten ze uberhaupt promo's draaien?


Omdat een podcast iets speciaals zou moeten hebben. Gereleasde platen kun je overal al op internet vinden. Een middenweg is het beste. Hierom heb ik ook een schurfthekel aan al die yearmixes. Als je er 3 pakt bestaan ze trouwens alle 3 ook nog eens uit 80% dezelfde platen. Zo heeft een podcast toch 0 meerwaarde tov scrollen op Spotify?

inb4 'jij bepaalt niet wat de artiesten doen moeten ze zelf weten bwuhbwuhbwuh'
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle