Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2009 21:12 
 
Hardtraxx Veteran

Mijn eerste. Het is een soort van minimix geworden. Opbouw k wou eerst beginnen bij wat dromerige tracks, daarna overgegaan naar een beetje harder. Let niet op volume, heb ik nog niet egt naar gekeken. Ook hoor je 2/3 keer een vrouw die zegt:
This mix was made by a trial version of mixmeister, you can delete it if you buy the original mixmeister studio. Duurt maar 4 s per keer fso, niet egt een probleem.Commentaar mag altijd, Geef gewoon je mening, ook al is ie goed of slecht, daar ben ik tenminste wat mee. Alvast bedankt.

Slechtste overgang vind ik van 5 naar 6 ^^


Duur: Ongeveer 20min
Tracklist:

1) 2 Best Enemies - Phases (TBY Romantic Mix)
2) Headhunterz - Rock_Civilization
3) Scope Dj - Rock Hypnotic
4) Coone vs D-Block & S-Te-Fan - Creation of Life
5) Zatox - So High
6) The Bass Agents - Empire (ganjaguru vs didjital)

Link:

http://rapidshare.com/files/185594180/b ... g.mp3.html

Of

http://www.mediafire.com/?jnbhuymmizm
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2009 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

4 = niet uit zover ik weet ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2009 21:20 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
4 = niet uit zover ik weet ;).

Dat weet ik, daarom is 4 een zeer goede HQ Kwaliteit is perfect ! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2009 23:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ga je mix strax luisteren man ben Benieuwd man
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2009 01:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik wil hier eigenlijk niet op reageren, omdat ik het lullig vind om alleen negatieve puntjes aan te kaarten op een setje, maar toch doe ik het.
Ik denk dat het beter is om eerst nog wat te oefenen voordat je iets post hier...

Een aantal puntjes waar je op moet letten:
- Overgangen, je dient het tempo gelijk te leggen, en het plaatje op het juist moment erin te gooien (let op de 32 beats)
- Tevens dien je te 'mixen', wat wil zeggen dat je je nieuwe plaat een tijdje door de vorige heen laat lopen (en met het juiste tempo)
- Geluidsniveau, nummertje 4 staat VEEL te hard
- Tevens moet je natuurlijk netjes je plaatjes kopen, doe je dit niet, let er dan in ieder geval op of ze al zijn uitgebracht.. ;)
- Let erop dat je tracklist klopt, want Hardstyle Mafia meets Alphaverb - Takin' Over (wat een zeer nette keuze is :clap: ) staat niet in je lijst

Pluspunt:
- Tracklist is redelijk netjes gedoseerd.

Excuses voor alle kritiek, maar zoals je zelf al aangaf mocht er kritiek ge-uit worden, ik heb geprobeerd het zo opbouwend mogelijk te houden :)

Edit: typo's
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2009 13:23 
 
Hardtraxx Veteran

San Miquel schreef:
keuze is :clap: )

Pluspunt:
- Tracklist is redelijk netjes gedoseerd.

Excuses voor alle kritiek, maar zoals je zelf al aangaf mocht er kritiek ge-uit worden, ik heb geprobeerd het zo opbouwend mogelijk te houden :)

Edit: typo's


Kijk thx man :) Ja kweet dat takin over erin zat maar was er vergeten bij te zetten. Track nr 4 is te hard ingemixt, dat gaf ik zelf ook aan in de tekst. Over men "mix"
Je moet ergens beginnen en k dacht ik post hier gewoon een klein mixje, Niet al te veel shit. Maar bij dit setje heb ik me enkel geconcentreerd op intro en outro van nummers aaneen te plakken. Omdat ik dit eeerst efffe onder de knie wil hebben, daarna komt er weer een stapje bij. Het was iets waar ik paar uur aan gezeten heb, aangezien het men eerste keer was met mixmeister. Begin ik dit beter onder de knie te krijgen ga ik een stapje verder, Loopen ofzo, Op geluid letten. Zoals ik zei erg basic is dit :) Dan ben ik ook blij dat je gereageerd hebt hierop, aantal kritische punten hebt aangehaald, waar ik je dankbaar om ben. Al geef je negatieve commentaar.. Commentaar = commentaar. Je kan er alleen beter op beginnen te letten :) Thx
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2009 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow, schrik me de tyfus...

Hoor je zo die stem van Mixmeister, en dan ineen keer heel hard Creation of Life.. >.<
Jammer dat die bass van Creation of Life kut is, wel een lekker nummer.

Maar eerlijk gezegd, je merkt wel dat je pas net bezig bent ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2009 18:31 
 
Hardtraxx Veteran

Makxz schreef:
Wow, schrik me de tyfus...

Hoor je zo die stem van Mixmeister, en dan ineen keer heel hard Creation of Life.. >.<
Jammer dat die bass van Creation of Life kut is, wel een lekker nummer.

Maar eerlijk gezegd, je merkt wel dat je pas net bezig bent ;)


Zei ik tog ook =D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2009 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Makxz schreef:
Wow, schrik me de tyfus...

Hoor je zo die stem van Mixmeister, en dan ineen keer heel hard Creation of Life.. >.<
Jammer dat die bass van Creation of Life kut is, wel een lekker nummer.

Maar eerlijk gezegd, je merkt wel dat je pas net bezig bent ;)


Zei ik tog ook =D


Maa nie uit hoor, oefening baart kunst.
Ik bak er ook echt niks van hoor, :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2009 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best wat leuks om even wat climaxes te horen, misschien volgende keer lekker volledige tracks doen? En natuurlijk een volledige versie hebben, want zo'n stemmetje is wel jammer!
Voor de rest heb ben je Takin' Over vergeten te vermelden ;). En wat ik al dacht: Creation Of Life klinkt niet al te best.. Moet wel zeggen dat dan die overgang naar So High niet verkeerd klinkt ;).
Gewoon blijven oefenen!
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle