Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Wat voor cijfer geef jij deze liveset?
1. 2%  2%  [ 1 ]
2. 2%  2%  [ 1 ]
3. 2%  2%  [ 1 ]
4. 0%  0%  [ 0 ]
5. 0%  0%  [ 0 ]
6. 4%  4%  [ 2 ]
7. 8%  8%  [ 4 ]
8. 31%  31%  [ 15 ]
9. 29%  29%  [ 14 ]
10. 22%  22%  [ 11 ]
Totaal aantal stemmen : 49
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 19:46 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

B-Front & Chris One & The R3belz @ Hard Bass 2012

In aanloop naar Origins - The Darker Side of Classics is het tijd voor een nieuw setje. En welke set leent zich daar beter van dan een set met drie verschillende artiesten die allemaal ook op Origins te bewonderen zullen zijn?
In 2012 vormden B-Front, Chris One en The R3belz het afsluitende team tijdens Hard Bass.
Als toetje zit bovendien nog de afsluitende liveset van A2 Allstars (een gelegenheidsteam bestaande uit Alpha Twins, Ran-D, Artic, Adaro en E-Force) erachteraan geplakt. Veel plezier en tot zaterdag!
Fun fact: Voor zowel Chris One, destijds nog gezien als jong talent, als voor The R3belz was dit vooralsnog het enige optreden in het Gelredome.



Tracklist:
01. Frequencerz - Bitch
02. B-Front - Inner Creativity
03. Zatox & The R3belz - Odissea 2011
04. Chris One - Recruit
05. Zaza Front - De Grote Dikke Basplaat
06. The R3belz - Armageddon
07. Tartarola - Who Is Calling (Chris One Remix)
08. B-Front & Digital Punk - For The Girls
09. The R3belz - State Of Mind
10. Chris One - Sin City
11. Hard Driver & B-Front - State Of Perfection
12. Tatanka - Doom's Day (The R3belz Remix)
13. Team Blue - Hard Bass Tool
14. Zany & DV8 - Distorted (B-Front Remix)
15. The R3bels - Shade
16. The Machine ft. Chris One - Never Fall Asleep
17. The Machine - Audiobot (B-Front Remix)
18. The R3belz & Vamper - Cosmik
19. The Beholder & Max Enforcer - Bitcrusher (Chris One remix)
20. B-Front - Virus
21. The R3belz - Skynet
22. Chris One - Psycho
23. B-Front & Frontliner - Magic
24. The R3bels - Pattern 2

01. Headhunterz & Wildstylez Vs. Noisecontrollers - Tonight (Alpha² Remix)
02. Artic - F#ck The Fake Shit (Adaro Remix)
03. Ran-D Vs. Villain - X (XXlerator Anthem)
04. E-Force & Luna - Shade Of The Night
05. Noisecontrollers - Crump (Ran-D Remix)
06. Gunz 4 Hire Feat. Ellie - Sorrow
07. E-Force & Frequencerz - Attention
08. Adaro - The Haunter Of The Dark (Hard Bass Edit)
09. Gunz 4 Hire - Kings Of The Underground
10. A² Records Allstars - The Resistance

Links van vorige sets zullen hieronder toegevoegd worden wanneer er een nieuwe liveset komt.

2-Sidez - Ground Zero 2010 / Gemiddeld: 9.1
http://www25.zippyshare.com/v/ezS0K8uL/file.html
Low-E vs. Alter Egosz – 2Dangerous show 2009 / Gemiddeld: 8.7
http://www30.zippyshare.com/v/70309376/file.html
Donkey Rollers LIVE – Qlimax 2006 / Gemiddelde: 8.9
http://www30.zippyshare.com/v/36733016/file.html
The Prophet live @ Mysterland 2008 / Gemiddelde: 8
https://soundcloud.com/pedrolopez13/the ... ance-stage
B-Front @ Q-Base 2009 / Gemiddelde: 9.3
http://www13.zippyshare.com/v/xM6mVEg7/file.html
Daniele Mondello – Qlimax 2003 / Gemiddelde: 8.4
https://www.mixcloud.com/EarlyHardstyle ... 003-11-22/
Noisecontrollers - Emporium 2008 / Gemiddelde: 9.2
https://soundcloud.com/zanocloud/noisec ... e-emporium
Dana vs Luna @ Hard Bass 2004 / Gemiddelde: 8.2
http://www40.zippyshare.com/v/54408782/file.html
Bas & Ram @ In Qontrol 2004 / Gemiddelde: 7,7
http://www.supershare.pl/?d=38C335732
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De hardheid, energie, agressiviteit en drive die hier vanaf komt is geweldig, zo'n gemis hedendaags op feesten als Qlimax!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 20:19 
 
Hardtraxxer

Wat is dit smullen geblazen zeg, helemaal niks melodie gewoon keihard doorraggen!
Kan ik aub 10 jaar terug on de tijd!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een briljant idee, dit topic ga ik zeker in de gaten houden! 2003 is dan weer net voor mijn tijd dus deze laat ik even links liggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha ik was helemaal verbaasd dat er Luca Antolini rmx stond van Bad Manners, want hij draait altijd de Hardstyle Masterz rmx... waarom dan deze keer niet?

Ok het is dus toch de HM rmx :P

Voor de rest: fantastische set, scratchwerk waar hij bekend om is, veur de rest is het eigenlijk gewoon lekker hersenloos doorbeuken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand een zippy? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gister gedeeltelijk geluisterd, wel drive, kicks, lekker gemixt en energie, al moet ik wel opmerken dat ik liever de classic hardstyle heb dan de early. 8/10
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 11:52 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Iemand een zippy? :P

http://www63.zippyshare.com/v/41274732/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

08. Analogic Disturbance - Wait A Second :loving: :loving: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 19:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
De hardheid, energie, agressiviteit en drive die hier vanaf komt is geweldig, zo'n gemis hedendaags op feesten als Qlimax!

Helemaal mee eens! Wat zou deze set zijn, gemiddeld rond de 150 BPM ofzo? Zal er niet ver boven zitten, maar voor mijn gevoel gaat dit echt nog een stuk sneller (en harder) dan de meeste 'raw' setjes op 160 BPM van tegenwoordig :P

The Skribbler schreef:
Hahaha ik was helemaal verbaasd dat er Luca Antolini rmx stond van Bad Manners, want hij draait altijd de Hardstyle Masterz rmx... waarom dan deze keer niet?

Ok het is dus toch de HM rmx :P

Sorry, tracklist is rechtstreeks van LSDB gekopieerd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 11:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik luisterde in deze tijd wel al naar hardstyle, maar ik was lang niet oud genoeg om naar de feesten te gaan, en daar baal ik wel van, want:

Oxbow schreef:
De hardheid, energie, agressiviteit en drive die hier vanaf komt is geweldig, zo'n gemis hedendaags op feesten als Qlimax!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bouke schreef:
Helemaal mee eens! Wat zou deze set zijn, gemiddeld rond de 150 BPM ofzo? Zal er niet ver boven zitten, maar voor mijn gevoel gaat dit echt nog een stuk sneller (en harder) dan de meeste 'raw' setjes op 160 BPM van tegenwoordig :P

Mijn BPM meter zegt trouwens 158 bpm, dus je zit er toch nog flink naast, met je 150 :P Veel raw setjes nu zitten ook op dat bpm, maarja, die hebben geen reverse bass :innocent: Voegt altijd behoorlijk wat drive toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 12:02 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

154 volgens BPM tapper, althans de eerste 2 tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Protip om bpm te meten: Speel set af > open VDJ > maak een loopje van 4 beats > beatmatch die shizzle > je hebt je BPM > 156 BPM bij begin eerste track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is hoe dan ook vrij snel. En ik heb getikt op ongeveer 3/4 van de set, dus mss is het daar al iets sneller dan in het begin :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hunt schreef:
Ik luisterde in deze tijd wel al naar hardstyle, maar ik was lang niet oud genoeg om naar de feesten te gaan, en daar baal ik wel van, want:

Oxbow schreef:
De hardheid, energie, agressiviteit en drive die hier vanaf komt is geweldig, zo'n gemis hedendaags op feesten als Qlimax!



dat had ik ook..

maar gelukkig bestond id-t radio toen nog en werd het allemaal live uitgezonden op de radio :woot:

baal ook echt dat ik die dvd kwijt ben :cry: :cry:

hier stukje van mondello van dvd:

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 11:30 
 

Delt-A schreef:
Protip om bpm te meten: Speel set af > open VDJ > maak een loopje van 4 beats > beatmatch die shizzle > je hebt je BPM > 156 BPM bij begin eerste track.


of gewoon laden in mixmeisterrr
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 20:27 
 
Hardtraxxer

Wat een episch feest was dit! Dat jaar 2x geweest naar Qlimax. Toen in Thialf en in Gelredome.
Sta trouwens ook op de DVD van Qlimax.

Wat heb ik die set van The Prophet grijs gedraaid zeg! :bomb: :$ :loving: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grudgie schreef:
Wat een episch feest was dit! Dat jaar 2x geweest naar Qlimax. Toen in Thialf en in Gelredome.
Sta trouwens ook op de DVD van Qlimax.

Wat heb ik die set van The Prophet grijs gedraaid zeg! :bomb: :$ :loving: :yay:


Alle setjes zijn baas :D heb als 15 jarige toen de hele nacht zitten gamen met qlimax live op de radio :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 03:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt voor deze schop, deze gaat morgen weer eens op sinds lange tijd. Misschien wel 1 van de tofste livesets ooit inderdaad, ook 1 van de eerste hardstyle livesets die ik heb geluisterd :love: Ongekend scratchwerk, dikke 9
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 03:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trouwens, dit is weer een nieuw soort topic, wordt dit topic meerdere malen gebruikt als met Classic releases? Ik vind het initiatief namelijk heel vet, tijden niet meer gezien, maar is dit niet vrijwel hetzelfde als Uit den ouden Doosch? Misschien dat dat weer nieuw leven ingeblazen kan worden (al betwijfel ik of iemand ze zo mooi kan beschrijven als Mol :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 11:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Trouwens, dit is weer een nieuw soort topic, wordt dit topic meerdere malen gebruikt als met Classic releases? Ik vind het initiatief namelijk heel vet, tijden niet meer gezien, maar is dit niet vrijwel hetzelfde als Uit den ouden Doosch? Misschien dat dat weer nieuw leven ingeblazen kan worden (al betwijfel ik of iemand ze zo mooi kan beschrijven als Mol :P )

De insteek is inderdaad hetzelfde als bij Uit den ouden doosch. Alhoewel niet helemaal, aangezien we ons hier denk ik niet alleen beperken tot early, maar ook livesets tot +- 2010 (of misschien is 2008 handiger), het aantal early liefhebbers is nou eenmaal niet meer zo groot op deze site. Bij bijvoorbeeld de Classic Release stemmen bij early tracks maar een handjevol mensen, terwil bij nieuwere releases een stuk meer gestemd en gereageerd wordt.
Over de naamgeving, tja, ik had niet het idee dat er nog iets met de UDOD-reeks gebeurde. Maar het was ook niet helemaal 'eerlijk' om schaamteloos het concept van Khadber en Mol over te nemen, dus zie het meer als een opvolger. En aangezien we tegenwoordig inderdaad een mooi, overzichtelijk Classic Release topic hebben, leek het ons handig als dit topic redelijk vergelijkbaar is wat betreft opzet, opmaak en invulling.

Scheelt dat we trouwens ook behoorlijk wat nieuwe leden hebben sinds 2010, en bijvoorbeeld deze set is al gepost in de UDOD-serie, waardoor we deze al over zouden moeten slaan als we die reeks hadden voortgezet :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2015 12:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Erg leuk topic, leer ik meteen wat meer early kennen.
Wat een gruwelijke drive ziet hier toch in :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 22:27 
 
Hardtraxx Elite

Heerlijk dit! Inderdaad leuk om de early een beetje meer te ontdekken. :) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2015 18:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als NC deze set opnieuw draait tijdens De Tijdmachine kom ik door elke storm en sneeuwbui heen, daar moet ik gewoon bij zijn.
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle