Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 20:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

openen met wilde gullie bas +5195019 :evil: bazige set verder :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere set inderdaad :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 20:55 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:
Had je op twitter #DQ11 moeten checken!
tijdens deze set heb ik vanaf het begin alle track-id's getwitterd :-P
vanneee: WTF, a fusion/theracords set at the blueeeeee #DQ11 iets in die geest xD

Je gaat op een feest ook Twitter lopen checken, het zal wel aan mij liggen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 21:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

bij mij deed twitter het neet eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clock Kid schreef:
Bedankt voor de reacties mensen waardeer het erg dat mensen er al uberhaut naar luisteren _0_

Als je zo'n lijst op Defqon neerzet, dan verdien je al een standbeeld hier op Hardtraxx. Daarbij komt ook nog dat het overall een heel erg lekkere set is, wat er in ieder geval bij mij voor zorgt dat deze set heel vaak op repeat staat in de komende tijd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, en egt toen die line up kwam iedereen; jezus wat doe die daar, kon niemand er mee om (buiten enkele die ook wel zeiden geef die eens een kans) Nu iedereen ineens, ooh wat vet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2011 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Ziet er goed uit! En gedurfd voor DefQon :thumbsup:

Dittes ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele lekkere set, al heb ik mij af en toe wel een beetje gestoord aan die dubstep.
Vooral tijdens Animal Side, die break is gewoonweg te lekker eigenlijk :$

Voor de rest :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 00:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Clock Kid schreef:
Bedankt voor de reacties mensen waardeer het erg dat mensen er al uberhaut naar luisteren _0_

Als je zo'n lijst op Defqon neerzet, dan verdien je al een standbeeld hier op Hardtraxx. Daarbij komt ook nog dat het overall een heel erg lekkere set is, wat er in ieder geval bij mij voor zorgt dat deze set heel vaak op repeat staat in de komende tijd :D


Haha bedankt man hopen dat er meer mensen die van de mainstream afwijken op grotere feesten komen te staan meeste verdienen het meer dan ik.

En ja op de dubstep wat kan ik zeggen smaken verschillen maar ik zal erop letten dat ik de sfeer niet uit een track wegdoe bij een paar andere edits bedankt voor de tip:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 00:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

't Stoort mij, er zullen vast veel mensen zijn die het wel vet vinden.
Het is wel erg origineel, dus tof dat je dat soort dingen probeert om je te onderscheiden.
Maar inderdaad, bij sommige tracks pak je eigenlijk iets van het gevoel af wat in die track zit.
De tracklist is wel ge-wel-dig! Moet eerlijk toegeven dat ik van tevoren erg sceptisch was dat er 1 of andere 'Clock Kid' op de Blue-stage stond bij Defqon :P Achteraf gezien erg zonde dat je tegelijk met Jack of Sound stond, want dat was 1 van de 3 acts die ik erg graag wilde zien die dag.

Volgende keer als je op een feest draait waar ik ben, dan ben ik er 100% zeker bij :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 01:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Props voor de remake, heb zelf het begin en het einde alleen meegemaakt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 09:21 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Haha, en egt toen die line up kwam iedereen; jezus wat doe die daar, kon niemand er mee om (buiten enkele die ook wel zeiden geef die eens een kans) Nu iedereen ineens, ooh wat vet :lol:

Het punt is niet zozeer dat hij er stond, maar dat een onbekende dj wel op de blue mag staan en artiesten als the machine, jack of sound en chris one op een talent stage gedropt worden. Beetje vreemde gang van zaken.

Ik ben er juist voor dat onbekende dj's tussen de grote artiesten staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 12:51 
 
Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
iSenSe` schreef:
Had je op twitter #DQ11 moeten checken!
tijdens deze set heb ik vanaf het begin alle track-id's getwitterd :-P
vanneee: WTF, a fusion/theracords set at the blueeeeee #DQ11 iets in die geest xD

Je gaat op een feest ook Twitter lopen checken, het zal wel aan mij liggen..


Haha echt he, belachelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat heb ik een spijt dat ik hier niet bij was zeg. Wat een godgruwelijk zieke set! Hele vette mash-ups, leuk teasen met vocalen en een hoop theracords.

Alleen het moment dat je a different story door everything changes gooit vind ik totaal niet klinken, jammer dat je dat niet gelijk herstelt.

Ondanks dat kan ik zeggen dat dit misschien wel de beste set is die ik heb gehoord, zeker van dit jaar. Echt super :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 13:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kwamen hier toevallig eigenlijk de tent binnen stappen, maar het was van begin tot het eind knallen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 14:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Enige waar ik me aan erger is dat different story in de 1e climax van Everything changes wordt gemixed. verder vind ik die dubstyle elementen best verfrissend. De overgangen zijn voor de rest gewoon goed gedaan en de tracklist is ook top! deze ga ik ook zeker nog vaak terug horen (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 15:21 
 
Hardtraxx Veteran

:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 16:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
iSenSe` schreef:
Had je op twitter #DQ11 moeten checken!
tijdens deze set heb ik vanaf het begin alle track-id's getwitterd :-P
vanneee: WTF, a fusion/theracords set at the blueeeeee #DQ11 iets in die geest xD

Je gaat op een feest ook Twitter lopen checken, het zal wel aan mij liggen..


ja, altijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

het boeit niks maar als je op defqon bent ga je toch niet om de 5 minuten twitter kijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 17:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wel als je op de UV stond om de 5 min meezingen of handjes in de lucht dus dan kon dat opzich wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Clock Kid schreef:
Wel als je op de UV stond om de 5 min meezingen of handjes in de lucht dus dan kon dat opzich wel


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 18:19 
 
Hardtraxx Newbie

kan wel janken dat ik hier niet bij ben geweest.
wat een vette set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 18:26 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

:worship:

Eindelijk eens wat anders :D Had 'm helaas zelf moeten missen die dag. Klinkt over het algemeen wel lekker :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 19:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ook mijn complimenten heb je! En proficiat met je plaats op Hardnation ;). Misschien tot dan man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een lijst! :love:
Ik meen me te herinneren dat iedereen een beetje bang was voor een hitjes lijst. Maar dit is geweldig! :thumbsup: Gaat zeker mee naar Amerika op de iPod. :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle