Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 21:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit moet wel een van de best gemixte sets van de afgelopen tijd zijn! Echt heer-lijk! De volgende keer als deze man op de lineup staat ga ik hem zeker checken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 22:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik sta 1x samen met hem in de line up ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke flow, erg vet gedaan man. Meeste overgangen zijn erg goed en de tracks matchen ook bij elkaar in de zin van dat de geluidjes in de intro's en outro's elkaar perfect afwisselen. Zal ontetwijfeld goed voorbereid zijn en van te voren bedacht maar dan nog steeds erg goed uitgevoerd, setje heeft een dikke drive. Wat ik ook erg vet vind is teasen met nummers die je niet draait, dat houdt je set spannend, verrassend en uniek.

Uiteraard ook een aantal puntjes van kritiek: Overgang van Bionicle naar Greenhouse klopt niet, door 't hapmomentje in de outro van Bionicle kloppen je maten niet meer, jammer. Vind die hele Greenhouse/Tuduu mashup een beetje rommelig trouwens. Bij het afremmen van dat Tuduu deuntje hoor je wel kicks op het normale tempo erdoor wat niet klopt. Verder is zoals eerder genoemd de tease van A Different Story totaal misplaatst en slecht uitgevoerd tijdens Everything Changes.
Verder irriteer ik me aan die dubstepshit de hele tijd, dat doet me totaal niets.

Al met al een erg goede set, mixwerk erg sterk, gevarieerd en over het algemeen heel strak.
Als je binnenkort op een feestje staat dan ga ik zeker een kijkje nemen!

*meer commentaar komt nog, ben nog steeds aan 't luisteren!*
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo vet gemixt, 1 lange mash-up lijkt het wel. Heel kunstig gedaan, luistert vermakelijk. Respect Clock Kid! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 01:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Uiteraard ook een aantal puntjes van kritiek: .


Bedankt voor de commentaar altijd leuk om te horen als mensen het vet vinden maar kritiek kan ik ook heel veel mee.

Maar ff een paar dingen uit de wereld helpen die niet helemaal kloppen, Ik heb aan de set zelf geen voorbereidingen getroffen natuurlijk zijn de mash ups wel geoefend (zijn bijna allemaal live) maar de tracklist heb ik ter plekke bedacht. Ik kon alles wel gaan instuderen, maar dat vind ik niet meer onder dj vallen dus ook die fouten met bijv a different story, die had ik niet in de originele set gedaan maar vond wel leuk om ff hierbij te proberen, helaas was het niet goed eruit gekomen das het risico dat je neemt.

En ja dat dubstep is gewoon een voorkeur krijg er goede reacties van maar ook slechte das gewoon mijn draaistyle dit blijf ik ook doen maar met meer diepte dit was nog meer een testfase je kan voortaan betere edits verwachten met meer relatie tot de tracks zelf.

Nogmaals bedankt voor de kritiek dat ook zeer opbouwend was mochten mensen nog iets meer tegenkomen dan hoor ik dit graag vind het leuk om feedback te krijgen ook al is het niet altijd positief
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 02:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dat meneer Clock Kid nu ook wel artiesten status mag krijgen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 09:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Vind dat meneer Clock Kid nu ook wel artiesten status mag krijgen :P

Dat is alleen voor artiesten die ook releases op hun naam hebben staan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 12:39 
 
Hardtraxx Newbie

Was een zeer verrassend setje :thumbsup: Echt super vermaakt!
Zeker wel één van de betere setjes van de dag :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook op 't werk geluisterd, klonk inderdaad zeer dik! Maar inderdaad, die dubstep; gewoon weglaten, voegt niks toe en haalt alleen maar 't tempo er uit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dat die dubstep wel iets toevoegt, zolang het maar niet te vaak gebeurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 16:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Ik vind dat die dubstep wel iets toevoegt, zolang het maar niet te vaak gebeurt.

mee eens, het moet sowieso goed passen anders :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 16:33 
 
Hardtraxx Veteran

Gaat mee voor het Mixwerk!
Lijst ziet er vet uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 16:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een lekker setje zeg :). Enige wat ik alleen irritant vond waren de vocals van Bang The Bass door Psychedelic Trip. Maar voor de rest top. Zit gewoon een lekkere drive in de hele set. :thumbup:

Edit: Één van de beste sets die ik gehoord heb laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Ruz schreef:
Wat een lekker setje zeg :). Enige wat ik alleen irritant vond waren de vocals van Bang The Bass door Psychedelic Trip. Maar voor de rest top. Zit gewoon een lekkere drive in de hele set. :thumbup:

Edit: Één van de beste sets die ik gehoord heb laatste tijd.

Daar sluit ik me bij aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 17:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wow, klasse mixwerk hoor!
en een prima tl :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 19:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Lekkere lijst zeg! Als ik tijd heb ga ik hem eens luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 19:46 
 
Hardtraxxer

Dit was DÉ set van Defqon.1 vond ik! Helemaal los, wij stonden toen bijna vooraan en er was gewoon ruimte genoeg om heerlijk te rammen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 20:17 
 

Clock... je hebt de sets der sets overtroffen vind ik.
De opbouw is geniaal, mixtechnisch is hij subliem en qua track keuze is het echt een kers op de top van de slagroomberg die nooit eindigt.
Je bent voor mij een regelrechte held geworden. (zoiezo omdat je hem in de remake gegooit hebt) maar om de ongelooflijke goede trackkeuzes. Veel mash-ups (waar een prof. dj zich toch even van achter oren zal krabben denk ik)

Ik ga je zeker checken op Hard Nation...

*maakt standbeeld in tussentijd*
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 23:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Na deze set kan ik wel begrijpen waarom je vanuit het niets ineens op Defqon mocht staan. Heel erg goed gedaan :) Logisch ook dat de boekingen nu binnen komen. Petje af!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 12:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn respect heb je dubbel en dwars verdiend met de performance op DQ en met deze geweldige set dus! :worship:
Luistert heerlijk weg en van de trackkeuze kan ik alleen maar dromen op (grote) feesten!! Geniaal!

Ga zo door man, het blijft sowieso niet bij dit optreden, klasse!! :yay: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 14:29 
 
Hardtraxx Veteran

Vette set hoor kerel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 11:58 
 
Hardtraxxer

Ik ga deze zeker luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2011 20:22 
 
Hardtraxxer

Had hem gezien bij de kunstbende, op youtube dan wel.
Die 15 minuutjes daar vond ik erg dik.
Vond het dan ook jammer dat hij niet op de livestream kwam. maar gelukkig nu de remake
heb hoge verwachtingen!:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 11:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Deze jongen was echt mijn held van de dag, verwachte er eigenlijk helemaal niks van omdat ie maar via een contest in de blue was gekomen.
Liep al richting de uitgang om richting de purple te gaan, toen hoorde ik animal side langs komen en wachtte toch maar even, Vanaf dat moment gewoon blijven staan en heel die master set meegemaakt, uitstekend mixwerk, lekkere mash ups, jaa dat dubstep hoeft van mij dan weer niet want dat haald voor mij het tempo uit de nummers.
Maar al met al EEN SUPER SET, en hoop je snel weer op andere feesten te zien ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2011 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een andere reacties zoals ik gaf in het Defqon topic toen der tijd. Ik vind dat Dubsteb or whatever echt stront vervelend, haalt het hele tempo eruit.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle