Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2009 00:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Downloaden en ondertussen luisteren met zippyshare ooooooooo shit :corn: --- RELAXED
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2009 04:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frankert schreef:
Downloaden en ondertussen luisteren met zippyshare ooooooooo shit :corn: ---RELAXED



:worship: :worship: :worship: :worship: :corn: :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2009 10:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
inderdaad, van die vdj noobies

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2009 11:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet allemaal niet wat jullie bedoelen, dees is iig met de gear gemaakt, heb ik nog speciaal Chris gevraagd dus! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2009 11:47 
 
Donateur

lekkere tracklist. deze ga ik downloaden. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2009 12:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heej C-Mind

Ohhh maat echt nice set! Draai hem nu voor de 5x al echt nice man :D Echt relxd dat je nu met z`n 2eeen een set maakt :D Maare tip voor de anderen Downloaden! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2009 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ D'Railed schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
inderdaad, van die vdj noobies


En wat probeer je daarmee te zegge xd


Je snapt het heus wel hoor. Het loopt gewoon een beetje de spuigaten uit de laatste tijd hoeveel gastjes er wel niet zijn die met iets komen zoals:

Heej! ik verveelde me dus ik heb even met VDJ een mixje gemaakt..

En dan natuurlijk een iligaal gedownloade.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2009 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Je snapt het heus wel hoor. Het loopt gewoon een beetje de spuigaten uit de laatste tijd hoeveel gastjes er wel niet zijn die met iets komen zoals:

Heej! ik verveelde me dus ik heb even met VDJ een mixje gemaakt..

En dan natuurlijk een iligaal gedownloade.

Dat is ook de rede waarom ik geen livesetjes meer post.
Iedereen denkt tegenwoordig dat hij kan DJ'en omdat hij via VDJ kan beatmachen. Guess what sherlock, draaien is zoveel meer als beatmatchen. Het gaat veel meer om dingen zoals je trackkeuze. Met die types wil ik niet vergeleken worden, ik doe mijn eigen ding. Ik vind het gewoon zoveel leuker om de muziek live zo te bewerken dat er bijna nieuwe tracks ontstaan. Ik wil niet simpel alle intro's aan de outro's mixen... Ik draai ook met mijn laptop, maar heb er wel al een hoop geld, tijd en moeite in gestoken. Ik stuur mijn setjes gewoon rond via msn.

draai zelf overigens niet met virtual dj, maar wel met een laptop. Dus ben je volgens de meeste dan meteen een VDJ gebruiker :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2009 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op sich vind ik een VDJ set niet zo'n probleem. Als het maar gewoon goed klinkt maakt het mij niet zo heel veel uit waarmee het gemaakt is (al is CD/Vinyl wel een stukje vetter). VDJ + een mixconsole en wat ervaring kan wat mij betreft een prima mix opleveren. Soms zie je ook alleen mixen die muis en toetsenbord gemaakt zijn. Daar kan op sich niets mis mee zijn, alleen bij een aantal klinkt het niet. En die worden over het algemeen VDJ noob genoemd.. Niet lullig bedoeld dus, maar ik neem aan dat je het met mij eens bent dat het ergens naar moet klinken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2009 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee je bent dat niet meteen VDJ gebruiker. Maar dat gebruik ik op dit moment maar even omdat dat het bekenste is. ik kan hier namelijk ook met Traktor gaan liggen gooien of met DeckaDance maar dan zullen er misschien een aantal zijn die niet weten wat ik bedoel. ;)

Maar we zullen maar weer is ontopic gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2009 17:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
DJ D'Railed schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
inderdaad, van die vdj noobies


En wat probeer je daarmee te zegge xd


Je snapt het heus wel hoor. Het loopt gewoon een beetje de spuigaten uit de laatste tijd hoeveel gastjes er wel niet zijn die met iets komen zoals:

Heej! ik verveelde me dus ik heb even met VDJ een mixje gemaakt..

En dan natuurlijk een iligaal gedownloade.

Khadber schreef:
Op sich vind ik een VDJ set niet zo'n probleem. Als het maar gewoon goed klinkt maakt het mij niet zo heel veel uit waarmee het gemaakt is (al is CD/Vinyl wel een stukje vetter). VDJ + een mixconsole en wat ervaring kan wat mij betreft een prima mix opleveren. Soms zie je ook alleen mixen die muis en toetsenbord gemaakt zijn. Daar kan op sich niets mis mee zijn, alleen bij een aantal klinkt het niet. En die worden over het algemeen VDJ noob genoemd.. Niet lullig bedoeld dus, maar ik neem aan dat je het met mij eens bent dat het ergens naar moet klinken..


Wtf lopen jullie nou steeds te ouwehoeren? Deze mix is niet gemaakt met vdj :S Ik heb express nog gevraagd aan Chris dat we het met GEAR DOEN.

Damn wat zijn jullie een stel zeikerds... sorry hoor.. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2009 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik geloof niet dat ik gesuggereerd heb dat jullie met VDJ dit gedaan hebben. C-Mind heeft gear en ik neem aan dat jij dat ook hebt, aangezien je ook op je eigen feest stond te draaien (dus zul je wel ervaring hebben) :).
Ik pak enkel het onderwerp op wat hier ergens in het topic gegooid is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2009 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het gaat er niet om waarmee jullie mix mee is gemaakt D'Railed. ik gaf een opmerking tegen Arthur omdat hij vond dat ie werd dood gegooid met jullie nieuwe nummer genaamd hardstyle insanity. Waarop ik dus de opmerking maakte dat je hier op het forum wel met meer dood gegooid word dan jullie nummer. En daarmee bedoelde ik dus de VDJ setjes.

Citaat:
Je snapt het heus wel hoor. Het loopt gewoon een beetje de spuigaten uit de laatste tijd hoeveel gastjes er wel niet zijn die met iets komen zoals:

Heej! ik verveelde me dus ik heb even met VDJ een mixje gemaakt..

En dan natuurlijk een iligaal gedownloade.


En waarom jij je dan meteen aangesproken voelt. Dat weet ik niet. Sowiezo moet je maar is een beetje normaal reageren vind ik persoonlijk. We zijn hier namelijk te gast op dit forum dus hebben we ons ook een beetje fatsoenlijk te gedragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2009 18:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Het gaat er niet om waarmee jullie mix mee is gemaakt D'Railed. ik gaf een opmerking tegen Arthur omdat hij vond dat ie werd dood gegooid met jullie nieuwe nummer genaamd hardstyle insanity. Waarop ik dus de opmerking maakte dat je hier op het forum wel met meer dood gegooid word dan jullie nummer. En daarmee bedoelde ik dus de VDJ setjes.

Citaat:
Je snapt het heus wel hoor. Het loopt gewoon een beetje de spuigaten uit de laatste tijd hoeveel gastjes er wel niet zijn die met iets komen zoals:

Heej! ik verveelde me dus ik heb even met VDJ een mixje gemaakt..

En dan natuurlijk een iligaal gedownloade.


En waarom jij je dan meteen aangesproken voelt. Dat weet ik niet. Sowiezo moet je maar is een beetje normaal reageren vind ik persoonlijk. We zijn hier namelijk te gast op dit forum dus hebben we ons ook een beetje fatsoenlijk te gedragen.


Moet jij is leren fatsoenlijk te antwoorden ok ? :thumbup:


EDIT : lees nu dit pas :$

Het gaat er niet om waarmee jullie mix mee is gemaakt D'Railed. ik gaf een opmerking tegen Arthur omdat hij vond dat ie werd dood gegooid met jullie nieuwe nummer genaamd hardstyle insanity. Waarop ik dus de opmerking maakte dat je hier op het forum wel met meer dood gegooid word dan jullie nummer. En daarmee bedoelde ik dus de VDJ setjes.


D8 dat jullie al gelijk je conculsie's klaar hadden...my bad!
Maar als je nog steeds denkt dat ik met VDJ draai... ur Choice! :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2009 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niemand had het over jouw in deze discussie ;) Discussie had misschien beter gevoerd kenne worden in een ander topic :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2009 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ D'Railed schreef:
Moet jij is leren fatsoenlijk te antwoorden ok ? :thumbup:


EDIT : lees nu dit pas :$

Het gaat er niet om waarmee jullie mix mee is gemaakt D'Railed. ik gaf een opmerking tegen Arthur omdat hij vond dat ie werd dood gegooid met jullie nieuwe nummer genaamd hardstyle insanity. Waarop ik dus de opmerking maakte dat je hier op het forum wel met meer dood gegooid word dan jullie nummer. En daarmee bedoelde ik dus de VDJ setjes.


D8 dat jullie al gelijk je conculsie's klaar hadden...my bad!
Maar als je nog steeds denkt dat ik met VDJ draai... ur Choice! :kiss2:


Heb ik verkeerd geantwoord dan? ik vond het anders nog erg beschaafd. En ik denk niet nog steeds dat je met VDJ mixt. Het was ook totaal niet na jou gericht maar naar die VDJ noobies die even voor de lol een mixje maken omdat ze zich vervelen.

DJ'en is een serieus iets!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2009 18:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ok nu weten we het
Onze mix is met gear gemaakt
En de andere hebben ook gelijk
Want als je nu voortaan hier je mix dropt is hij 3 uur later al bijna aan het eind van pagina 2(bij wijze van spreken)
Mja ieder heeft zijn ding gezegd nu,ONTOPIC!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2009 19:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een mix zeg. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2009 19:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja ontopic bitchess!! :P

Echt een lekker setje. D'Railed vs. C-Mind klinkt echt als een goed duo wat het ook is. Bewijst deze set tenslotte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2009 19:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thnx mate hhahah :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2009 19:58 
 
Hardtraxx Veteran

Terug Ontopic dan maar, iedereen heeft zijn zegje gedaan nu :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2009 20:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

thnx frank mate
En de rest ook natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2009 20:12 
 
Hardtraxxer

Genot om naar te luisteren !
Draai meer samen aub :d
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2009 20:17 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zal m ook maar is gaan downloaden dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2009 14:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Echt relaxte mix jongens. Heb hem nu een aantal keer geluisterd :thumbup:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle