Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2009 17:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Download No-style || October-mix 2009
http://soundcloud.com/dawasiknie/no-sty ... october-09

Een paar hele recente platen afgewisseld met wat (hele) oude meuk. Hoop dat jullie kunnen genieten.
Qua mixwerk is het niet feilloos maar echt grove fouten zitten er ook niet in.
Hope you'll enjoy :kiss:

Tracklist:
1. Technoboy - Ravers Rules (K-traxx remix)
2. Speedwave - Mescal (Bud mix)
3. Noisecontrollers - Astral
4. Isaac - The Afterworld (Dub mix)
5. Hunter - Sweetie (Tuneboy Remix)
6. Showtek - Dominate (Melbourne mix)
7. Dozer - The Church of the Darkside
8. Digital Punk & Profyler - Loose Control
9. Tat 'n Zat - Skleroxx
10. Zero Vision & Balistic - Upgrade the Noize
11. Noisecontrollers - Venom (Wildstylez remix)
12. Tuneboy - Wackyjackie (Technoboy Remix)
13. Crypsis feat. Dana - Transmission
14. T4t4nk4 - GTP (Technoboy Remix)

Duur: 62 minuten

Hoor graag wat jullie ervan vinden, als je al niet wil luisteren zeg maar op z'n minst wat over de TL :)

Edit: venom-remix zit er ook nog in haha...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2009 18:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goed in elkaar gemixt :thumbsup:

TL staat me persoonlijk niet echt aan, ben totaal niet van de early. Remix of edit van early track vind ikzelf wel erg lekker altijd. brengt een track weer up to date.

Misschien als tip zulke remix's te gebruiken als overgang voor early naar nieuw of andersom. Zo doe ik hetzelf meestal wel als ik een set moet neerzetten(ook bijvoorbeeld van overgang van hardstyle naar hardcore, dan gebruik ik een edit zoals die van de sacrifice of keiharde tracks van o.a zany). Eerst 5 nummers early om op te warmen, dan 2/3 remix's van een early track (zoals scope remix van not e-nuff bijvoorbeeld) en dan over naar de nieuwe stijl met als afsluiter wat hardere tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2009 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit veel goeie shit tussen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2009 19:43 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben nu mijn eigensetje aan het terug luisteren en daarna komt u door mijn speakers knallen (teminste ik hoop dat het knallen is), maar Tl ziet er al best aardig uit ;) Laat nog weten wat ik er van vind
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2009 21:01 
 
Hardtraxx Veteran

Geluisterd,, Wel leuk hoor, geen standaard tracks! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2009 21:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bedankt hoor :thumbup:
Vond het zelf ook een geslaagd setje. Mixwerk is helaas wat minder op het einde (toen moest het volume omlaag van mn medebewoners haha).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2009 22:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sinds tijden dat ik een lekkere tracklist zie! Ga hem morgen eens luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2009 23:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zeer fijn :woot: op een nummer na , zal morgen wel ff kijken welke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2009 08:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Aparte TL... zeker niet verkeerd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2009 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima mixje hoor! Smooth gemixt, niet te druk.. Leuk ook om de oude Italiaantjes weer eens te horen, oa GTP remix en Mescal weer eventjes gehoord.. Tempo is wel lekker, niet te snel en ook niet te traag.

Vond je overgang van oa Mescal - Astral prima, lastig om zo van oud naar nieuw te gaan, heb je wel de juiste tracks voor nodig.

Waarmee gemixt? Van mij mag je er zo nog meer maken. Prima mix om lekker op de achtergrond aan te hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2009 21:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik mix gewoon op de PC met Virtual DJ, met muis en toetsenbord. Bedankt voor je positieve reactie iig!

Ik ben zelf wel voorstander om oude platen niet allemaal aan het begin te plaatsen maar gewoon een beetje dwars door de set te gooien, oud en nieuw door elkaar kan best. Daarom bijv. ook de keuze om GTP aan het einde neer te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2009 02:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hele mooie tracklist man, ik ga 'm luisteren! Geen nummer die me niet bevalt! Wackyjackie, heerlijk :D
Hoe bevalt dat mixen met muis/keyboard.. ik vind het persoonlijk godse irritant, of jij moet meer weten dan ik :P
(heb er ook niet echt veel tijd in gestoken)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2009 10:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het is ook godse irritant maar er zit niks anders op voorlopig, ik beschik niet over gear in mijn eigen huis.
Als ik voor het echie draai heb ik wel een midi-controller en cdj's, maar dan draai ik weer vrij weinig hardstyle.

Anyway, als je een paar trucjes o.a. met je toetsenbord onder de knie krijgt, kan je er nog wat fatsoenlijks van maken met veel oefening ;)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle