Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2017 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Dit was by far een van m'n mooiste feestmomenten ooit. Wie verwacht het nou om tegenwoordig The Prophecy, Blackout of Strike Again 2004 op de Defqon Main te horen. :lol: :loving:

Exact. Dit was echt zo gaaf :love: Constant met een smile van oor tot oor gestaan, vooral het eerste gedeelte van de set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2017 16:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Ik snap alleen het principe van de dj's die op het podium komen niet goed. Het is gewoon een op voorhand aaneengemixte set en dan krijg je bv Atmozfears en Code Black die op het podium staan tijdens Seven en Brutal xd


Omdat het leuker is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2017 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net 3 uur zitten kijken. Ik ben echt blij dat ik tussen dat volk stond. Vooral de eerste helft van de legends set was zo hard genieten. Vanaf 2014 ging het voor mij flink mis. 2017 was een goed jaar, hopelijk bouwen ze hier op verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 10:05 
 
Hardtraxx Veteran

Geweldige eindshow :loving:
Dit had niet beter gekund
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2017 16:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand tips over hoe ik de gehele set het best als video kan downloaden en in welke format ik deze moet opslaan voor de beste kwaliteit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2017 14:17 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik wil teruuuug! Wat heb ik hier van genoten zeg :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2017 14:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Iemand tips over hoe ik de gehele set het best als video kan downloaden en in welke format ik deze moet opslaan voor de beste kwaliteit?

Meeste websites die het aanbieden gaan niet hoger dan 720p, wat op zich een prima kwaliteit is. Er zijn er een aantal die wel hoger gaan (1080p en 1440p) maar dan het geluid uitschakelen, deze kun je eventueel los downloaden en zelf weer eronder plakken maar is wel extra werk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2017 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Iemand tips over hoe ik de gehele set het best als video kan downloaden en in welke format ik deze moet opslaan voor de beste kwaliteit?


Als je nog niet gevonden hebt, deze reddit comment kan je erbij helpen (I hope)
https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... 5/drpnfcg/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2018 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldig!! Had wel Frontliner, Da Tweekaz, Alphaverb en/of AVIO, Scope DJ, A-Lusion, Josh & Wesz en The Pitcher erbij verwacht, maar je moet ook maar net aanwezig kunnen zijn. Prachtige samenvatting van 15 jaar hardstyle verder. Complimenten voor Q-Dance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2018 15:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
JeroenB93 schreef:
Iemand tips over hoe ik de gehele set het best als video kan downloaden en in welke format ik deze moet opslaan voor de beste kwaliteit?


Als je nog niet gevonden hebt, deze reddit comment kan je erbij helpen (I hope)
https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... 5/drpnfcg/

Ga 'm ff lezen, thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2018 23:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb ‘m (in etappes) volledig terug gekeken en baal toch wel dat ik hier niet bij geweest ben... :cry:

Wat moet dit legendarisch geweest zijn, die hele reis door de tijd, de sfeer, het HHZ moment! :loving:
Heb echt een aantal keer met kippenvel op de armen gezeten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 12:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://www.mixcloud.com/Q-dance/defqon ... s-minimix/

Minimix voor de liefhebbers
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Evert Jan ter Haar 4d ago
heerlijke mini mix fijne track keuze

Evert-Jan approves :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2018 14:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Evert Jan ter Haar 4d ago
heerlijke mini mix fijne track keuze

Evert-Jan approves :loving:


hoe dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2018 13:41 
 
Hardtraxx Elite

Dit was inderdaad de vetste afsluiting die ik ooit meegemaakt heb. Dit word denk ik niet meer geëvenaard. Zo dol gelukkig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Dit was inderdaad de vetste afsluiting die ik ooit meegemaakt heb. Dit word denk ik niet meer geëvenaard. Zo dol gelukkig!

Genieten!


Steeds als je dacht :' Ik moet even rusten' . Kwam de volgende dikke plaat alweer en moest je wel weer uit je plaat !
Ook nog nooit zo'n goede sfeer op de Defqon main meegemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Hard4Us schreef:
Dit was inderdaad de vetste afsluiting die ik ooit meegemaakt heb. Dit word denk ik niet meer geëvenaard. Zo dol gelukkig!

Genieten!


Steeds als je dacht :' Ik moet even rusten' . Kwam de volgende dikke plaat alweer en moest je wel weer uit je plaat !
Ook nog nooit zo'n goede sfeer op de Defqon main meegemaakt.


Zat bij jou ook geen rem op vriend :lol:
Blij dat jij mij wakker kon houden achter het stuur op de weg terug man man man
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik offer me graag op :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2023 21:24 
 
Hardtraxx Veteran

Bump!

Nog steeds beste 3 uur uit m’n leven! Wat was dit genieten. Traantjes weggepinkt. Heb deze nog ziek vaak op tijdens het hardlopen/sporten. Altijd heerlijk zo’n megamix tijdens het hardlopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2023 07:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goeie bump Pipa. Weet nog wel dat we met de hele groep (unicum bij ons) op de heuvel stonden te genieten tijdens deze set. Vooral de eerste +/- 1,5 uur waren zo heeerlijk zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2023 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit blijft een van de mooiste uren op een feest ooit voor mij, denk dat dit ook niet meer overtroffen gaat worden helaas :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2023 12:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja dat waren echt de mooiste 3 uren Defqon achter elkaar die ik ooit op Biddinghuizen heb meegemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2023 13:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja dit was zo ongekend goed. Alles klopte gewoon aan de drie uur. Hoop dat ze ooit nog eens zo'n megamix door de jaren zullen doen met Defqon Legends (wellicht volgend jaar).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2023 11:50 
 
Hardtraxxer

Pipa schreef:
Bump!

Nog steeds beste 3 uur uit m’n leven! Wat was dit genieten. Traantjes weggepinkt. Heb deze nog ziek vaak op tijdens het hardlopen/sporten. Altijd heerlijk zo’n megamix tijdens het hardlopen


Same here!

Dit waren echt de mooiste 3 uren op een feestje ooit... elke keer wanneer ik weer kijk zorgt dat voor meters kippenvel :loving: :loving:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle